طراحی سایت با قالب آماده

از آن جایی که یکی از روش های طراحی سایت با قالب آماده است، در این فرصت می خواهیم به بررسی بیشتر این روش طراحی وب سایت بپردازیم. قالب سایت در مبحث طراحی سایت یا در زبان انگلیسی Site Template یا Site Theme در حقیقت مشابه همان دکور و قفسه ‌بندی فروشگاه‌ ها در دنیای واقعی است. قالب سایت ترکیبی از رنگ، تصاویر و المان‌ های موجود در ‌سایت مانند دکمه ‌ها است و باعث می ‌شود سایت فروشگاهی شما مرتب تر و اختصاصی تر دیده شود.

قالب پیش فرض ورد پرس یک قالب ساده وبلاگ است که ظاهر سایت را مانند یک فروشگاه خالی به مخاطبان نمایش می‌ دهد. قالبی که هیچ جذابیت دیداری برای کاربران سایت ندارد و دلیلی برای ماندگاری آن ها در سایت به وجود نمی‌ آورد. طراحی سایت با قالب آماده همانند ویترین های مختلف سایت شما را قفسه بندی می کند و جاذبه های بصری برای بازدیدکنندگان سایت شما ایجاد می کند.

زمانی که که یک قرار کاری مهم و تجاری دارید، سعی می‌کنید ظاهری بهتر و مرتب ‌تر از همیشه داشته باشید. طراحی سایت شما هم مانند یک نماینده قوی از طرف شما در یک جلسه مهم تجاری است که روزانه هزاران نفر با سلایق مختلف با آن ملاقات می‌کنند. پس باید ظاهری آراسته و قابل ‌قبول و جذاب داشته باشد تا بیشترین تاثیر را روی مخاطب بگذارد و او را به سمت خرید محصول یا خدمات شما هدایت کند.

مرحله انتخاب قالب سایت در هنگام طراحی آن در عین جذاب بودن برای بسیاری از کاربران گیج‌کننده است. به دلیل آن که اغلب افراد نکات اصلی و فاکتورهای انتخاب قالب را نمی دانند.

[caption id="attachment_530" align="aligncenter" width="1000"]طراحی سایت با قالب آماده طراحی سایت با قالب آماده[/caption]

طراحی سایت با قالب آماده چگونه است؟

در طراحی سایت با قالب آماده فرد سئوکار به شما قالب های از پیش آماده شده ای را نشان می دهد که می توانید از بین آن ها برای طراحی سایت خود انتخاب کنید.

جالب است بدانید که طراحی سایت با قالب آماده جزء پایین ترین قیمت ها در این زمینه است. زیرا با کمک این قالب های آماده به وقت و انرژی کمتری برای طراحی سایت شما نیاز است. پس اگر به دنبال نازل ترین قیمت در طراحی سایت خود هستید، این نوع طراحی سایت را به شما پیشنهاد می دهیم.

حالا برای شما این سوال پیش می آید که در انتخاب قالب آماده سایت چه نکاتی را باید رعایت کرد؟ اولین و واضح ‌‌ترین مسئله در انتخاب قالب سایت، موضوع و حوزه فعالیت آن سایت است. اگر بدون تصمیم روشن در این مورد به انتخاب قالب بپردازید با تعداد زیادی قالب جذاب و دوست‌ داشتنی مواجه خواهید ‌شد که ممکن است از هدف اصلی کسب و کار خود دور شوید.

هر وب سایت مشخصات ویژه خود را دارد. مسلماً جالب نیست که برای یک وب سایت تجاری از یک قالب بلاگ شخصی استفاده کرد. به عنوان مثال اگر شما قصد راه‌ اندازی یک فروشگاه آنلاین را دارید، قالب سایت باید ویژگی‌ های یک فروشگاه مانند دسته ‌بندی یا فیلتر محصولات بر اساس یک برند خاص، قیمت و سایر مشخصه ‌های مخصوص کسب و کار شما را داشته باشد.

طراحی سایت با قالب آماده

مزایای طراحی سایت با قالب آماده

جالب است بدانید که یکی از مزیت ‌های منحصر به فرد طراحی سایت وردپرسی تغییر راحت و آسان قالب سایت، بدون تاثیر بر محتوای آن است. بنابراین اگر در ابتدای سفارش بودجه شما بسیار کم و محدود است سعی کنید بهترین قالب را بر اساس توان مالی خود انتخاب کنید. در آینده می‌ توانید یک قالب بهتر خرید کرده و یا حتی قالب مخصوص به خود‌ را سفارش دهید.

فقط به این نکته توجه کنید که سادگی تغییر قالب در وردپرس به این معنا نیست که اجازه زیاده ‌روی دارید و می ‌توانید هر آن که اراده کردید، قالب ‌های مختلف را روی سایت خود امتحان نمایید. چرا که زیاده‌ روی در این امر باعث از دست دادن مشتریان‌ شما می‌ گردد. با این وجود طراحی سایت با قالب آماده همیشه مزیت ارزان تر بودن را دارد.

ممکن است برای راه‌ اندازی وب سایت‌ خود هیجان زیادی داشته باشید و بخواهید به سرعت یک قالب را انتخاب نمایید و کسب و کار خود را شروع نمایید. اما به این نکته توجه کنید که اگر قالب شما نتواند نیاز های شما و کاربران‌ را پوشش دهد، اضافه‌کردن ویژگی‌ های جدید به آن بسیار سخت‌ تر بوده و زمان بیشتری را از شما خواهد گرفت. حتی انتخاب قالب نامناسب ممکن است باعث ایجاد نارضایتی در مشتریان شما شود.

بنابراین هرگز به امید نتیجه سریع، در انتخاب قالب سایت خود عجله نکنید. به ‌اندازه‌کافی وقت بگذارید و در مورد ویژگی ‌های قالب‌ مناسب با حوزه کاری خود تحقیق نمایید.

بیشتر بدانید

[caption id="attachment_528" align="aligncenter" width="1000"]طراحی سایت با قالب آماده طراحی سایت با قالب آماده[/caption]

طراحی سایت با قالب آماده توسط شرکت زرکیا

یکی از بهترین شرکت هایی که در زمینه طراحی سایت با قالب آماده می تواند در خدمت شما عزیزان باشد، شرکت زرکیا است. زیرا این شرکت با رزومه کاری پربار خود و قیمت های بسیار مناسب و اقتصادی خود تجربیات و مهارت های بسیاری در زمینه طراحی سایت دارد و می تواند مشاوره بسیار خوبی برای شما در این مبحث باشد.

با تکیه بر دانش فنی و مهارت های تجربی و کاری شرکت زرکیا شما می توانید بهترین و موثرترین سایت فروشگاهی را در بین رقبا برای خود طراحی کنید و با کمک تکنیک های بهینه سازی و سئوی سایت می توانید سهم خود را در میان مشتریان سراسر ایران بالا ببرید.

به هنگام انتخاب قالب آماده برای سایت خود در نظر داشته باشید که اگر قالب شما مشابه پوسته سایت رقبای‌ شما باشد، چه انعکاس ناخوشایندی دارد؟ این کار فقط به کاربران اعلام می‌کند شما یک کپی از سایت رقیب هستید، حتی اگر هزاران ایده جدید و ویژه در کسب و کار خود داشته باشید.

بنابراین فراموش نکنید ظاهر سایت اولین تاثیر را در ذهن مشتری شما دارد و ذهنیتی که ظاهر سایت در کاربران به وجود می‌آورد به راحتی قابل تغییر نیست. پس بهتر است امکان شخصی ‌سازی قالب سایت خود را داشته باشید تا به عنوان یک کپی دست دوم از سایت رقیب خود محسوب نشوید.

شرکت زرکیا به عنوان یکی از شرکت های حرفه ای و ماهر در زمینه طراحی سایت می تواند قالب مناسب و منحصر به فرد و کارآمدی را برای شما طراحی کند، طوری که در میان زمینه کاری خود تک بدرخشید.

طراحی سایت با قالب آماده

جمع بندی

قالب سایت در حقیقت مشابه همان دکور و قفسه ‌بندی فروشگاه‌ ها در دنیای واقعی است. قالب سایت ترکیبی از رنگ، تصاویر و المان‌ های موجود در ‌سایت مانند دکمه ‌ها است و باعث می ‌شود سایت فروشگاهی شما مرتب تر و اختصاصی تر دیده شود.

قالب پیش فرض ورد پرس یک قالب ساده وبلاگ است که ظاهر سایت را مانند یک فروشگاه خالی به مخاطبان نمایش می‌ دهد. قالبی که هیچ جذابیت دیداری برای کاربران سایت ندارد و دلیلی برای ماندگاری آن ها در سایت به وجود نمی‌ آورد. طراحی سایت همانند ویترین های مختلف سایت شما را قفسه بندی می کند و جاذبه های بصری برای بازدیدکنندگان سایت شما ایجاد می کند.

در طراحی سایت با قالب آماده فرد سئوکار به شما قالب های از پیش آماده شده ای را نشان می دهد که می توانید از بین آن ها برای طراحی سایت خود انتخاب کنید.

جالب است بدانید که طراحی سایت با قالب آماده جزء پایین ترین قیمت ها در این زمینه است. زیرا با کمک این قالب های آماده به وقت و انرژی کمتری برای طراحی سایت شما نیاز است. پس اگر به دنبال نازل ترین قیمت در طراحی سایت خود هستید، این نوع طراحی سایت را به شما پیشنهاد می دهیم.

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙