رفع مشکل کندی پیشخوان وردپرس بعد از فعال سازی ووکامرس

آیا به دنبال تشخیص و رفع کندی پیشخوان وردپرس بعد از فعال کردن ووکامرس هستید؟ با راهنمایی های ما، شما یک فروشگاه تجارت الکترونیک خواهید داشت که به سرعت بارگیری می شود و به جلوگیری از مشکلات زیادی که ممکن است هنگام اجرای وب سایت ایجاد شود، کمک می کند. سرعت وب سایت شما به اندازه ظاهر و عملکرد آن مهم است. این می تواند رتبه شما را در موتورهای جستجو افزایش دهد وباعث جذب مشتریان بالقوه بیشتری به سایت شما شود. به علاوه، می تواند تجربه کاربر را تا حد زیادی بهبود بخشد. همانطور که از طریق استفاده از وب خود متوجه خواهید شد، هیچ چیز آزاردهنده تر از یک وب سایت با بارگذاری آهسته نیست. سایت ووکامرس کند است؟ چطوری میشه اینو تعمیر کرد در این مقاله، ما قصد داریم نگاهی دقیق‌تر به مواردی که می‌تواند باعث کند شدن سایت WooCommerce شود را بررسی کنیم و راهنمایی‌های مفیدی در مورد اینکه چگونه می‌توانید مشکل را برطرف کنید، ارائه می‌کنیم.

سرعت سایت ووکامرس شما چقدر باید باشد؟

پاسخ ساده به این سوال این است: با بیشترین سرعت ممکن. سرعت وب سایت آنقدر تأثیر بسزایی در موفقیت یک سایت ووکامرس دارد که باید به نفع همه صاحبان مشاغل باشد که زمان بارگذاری خود را تا آنجا که می توانند کاهش دهند. زمان بارگذاری سریع صفحه سئو سایت شما را بهبود می بخشد، که وب سایت WooCommerce شما را بیشتر به صفحه رتبه بندی نتایج جستجو منتقل می کند و به شما امکان می دهد به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید. سرعت سایت سریع همچنین تجربه کاربری فروشگاه ووکامر شما را بهبود می بخشد و به افزایش شهرت و اعتماد شما کمک می کند، که باید منجر به تبدیل بیشتر شود.

بارگیری سایت با سرعت متوسط

حداقل، شما می خواهید که سایت شما با "سرعت متوسط" بارگیری شود که حدود پنج ثانیه است. اما برای به دست آوردن نتایج بهتر، باید سایت خود را در عرض یک ثانیه بارگذاری کنید. یک مطالعه نشان داد که بارهای یک ثانیه ای نسبت به بارهایی که در ده ثانیه بارگذاری می شوند، 5 برابر نرخ تبدیل بهتری دارند. این یک راه دیگر برای گفتن است: هر ثانیه واقعاً برای موفقیت شما مهم است. با یک سایت سریع، این احتمال را کاهش می دهید که بازدیدکنندگان از ایمیل، تلفن یا هر چیز دیگری حواسشان پرت شود. عدم رفع کندی پیشخوان وردپرس سبب می شود،  مشتریان بالقوه خود را از دست دهید زیرا آنها در مورد قابل اعتماد بودن سایت طراحی شده توسط شما دچار تردید خواهند شد.

چه چیزی باعث کندی سایت ووکامرس می شود؟

در این بخش، برخی از دلایل اصلی کند بودن فروشگاه WooCommerce شما را بررسی خواهیم کرد. اگر فکر می کنید ممکن است یک یا دو مورد از این مشکلات را داشته باشید نگران نباشید - در بخش بعدی به شما خواهیم گفت که برای رفع آنها چه کاری می توانید انجام دهید. اما در حال حاضر، بیایید روی علل رایج تمرکز کنیم. بیشتر بخوانید:

ارائه دهندگان هاست برای رفع کندی پیشخوان وردپرس

همیشه ایده خوبی است که کیفیت و اعتبار ارائه دهنده هاست خود را بررسی کنید. شرکت‌های زیادی وجود دارند که میزبانی وب ارزان - یا حتی رایگان - ارائه می‌دهند. این ارائه دهندگان معمولاً ظرفیت پهنای باند برای پشتیبانی از تعداد زیادی از بازدیدکنندگان وب سایت یا افزونه  رفع کندی پیشخوان وردپرس مانند WooCommerce را ندارند که در مقیاس بالا کار می کند. در این مثال، هیچ مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد. فقط این که برنامه میزبانی مناسب با کارشما نیست. استفاده از هاست اشتراکی برای فروشگاه تجارت الکترونیک می تواند برای فروشگاه های بسیار کوچک خوب باشد. با این حال، به محض اینکه شروع به مقیاس‌سازی کنید، احتمالاً با مشکل مواجه خواهید شد زیرا تم‌های WooCommerce به قدرت بیشتری نسبت به ارائه‌دهندگان ارزان قیمت نیاز دارند.

CDN مخفف Content Delivery Network

این به شبکه ای از سرورها اشاره دارد که در مکان های مختلف قرار دارند و کپی هایی از محتوای ثابت سایت شما را در حافظه پنهان ذخیره می کنند. به عنوان مثال، تصاویر، فایل‌های جاوا اسکریپت، شیوه نامه‌ها و سایر داده‌های همگام‌سازی شده در حین پشتیبان‌گیری. هنگامی که یک بازدیدکننده به وب سایت شما وارد می شود، CDN داده هایی را که از محتوای کش شده از سرور نزدیک به مکان آنها گرفته شده است را به آنها نشان می دهد، که منجر به زمان بارگذاری سریعتر می شود. اگر CDN ندارید، محتوای سایت شما از سرور میزبان وب شما به جای مراکز داده ارائه می شود، صرف نظر از اینکه بازدید کننده شما در کجا قرار دارد. این می تواند باعث کندی بارگذاری صفحه شود، به خصوص برای بازدیدکنندگانی که از راه دور به وب سایت شما دسترسی دارند. به نوبه خود، این زمان کم بارگذاری صفحه می تواند منجر به اعتبار سئو سایت فروشگاهی ضعیف شود. رفع کندی پیشخوان وردپرس  باعث این می‌شود که بازدیدکننده صفحه شما را ترک نکند و به نرخ تبدیل شما لطمه وارد نشود.

ذخیره اطلاعاتی بدون حافظه پنهان برای رفع کندی پیشخوان وردپرس

ذخیره اطلاعاتی که اغلب به آنها دسترسی دارید، جزء اساسی وب سایت هایی با زمان بارگذاری سریع است. این داده ها در حافظه سرور یا هارد دیسک شما نگهداری می شوند که امکان دسترسی سریع به داده ها را در آینده فراهم می کند. یکی از راه‌های هوشمند برای کاهش مدت زمان ارائه این داده‌ها، استفاده از یک افزونه کش است که محتوای ثابت سایت شما را در حافظه پنهان ذخیره می‌کند، اما همچنان بهتر است به جای تکیه بر افزونه وردپرس، کش اولیه داشته باشید. ارائه دهندگان میزبانی با بهترین مدیریت، مانند Saucal، Kinsta، و WP Engine، ذخیره کش را به عنوان بخشی از خدمات خود برای کمک به بهینه سازی زمان بارگذاری ارائه می دهند.

تصاویر بهینه نشده عدم افزایش کاربر برای رفع کندی پیشخوان وردپرس

برای کمک به افزایش تعامل کاربر، به تصاویر خوب در قسمت جلویی سایت خود نیاز دارید. شما نمی توانید t را بسازید او بیشتر یک تم جذاب وردپرس بدون تصاویر با کیفیت است! اما مهم است که به این فکر کنید که این تصاویر چگونه می توانند بر پشتیبان وب سایت شما تأثیر بگذارند. بارگذاری و نمایش تصاویری که اندازه فایل بزرگتر از حد لازم دارند نسبت به تصاویری که بهینه شده اند بیشتر طول می کشد.

پایگاه داده کند

اگر به کندی اجرا شود، زمان زیادی طول می کشد تا صفحه درخواستی به کاربر نشان داده شود. و این منجر به تجربه کاربری ضعیف می شود. دلایل زیادی وجود دارد که چرا پایگاه داده شما ممکن است کند باشد. این می تواند به دلیل حجم بیش از حد درخواست های پایگاه داده، پرس و جوهای پایگاه داده بهینه سازی ضعیف یا طراحی ناکارآمد پایگاه داده باشد.

تم های بد یا ناسازگار وردپرس

دریافت تم مناسب برای سایت وردپرس خود بسیار مهم است. بسیاری از مردم فقط به عناصر طراحی تم نگاه می کنند، اما یک تم خوب بسیار بیشتر از جذابیت زیبایی شناسی اولیه است. یک تم با کیفیت پایین می‌تواند حاوی تعداد زیادی اسکریپت از شیوه‌نامه‌های CSS باشد که سرعت وب‌سایت ما را کاهش می‌دهد. بهتر است برای رفع کندی پیشخوان وردپرس از تمی استفاده کنید که برای عملکرد با استفاده از AJAX بهینه شده است، بنابراین بازدیدکنندگان شما می توانند از صفحه فرود به سبد خرید خود رفته و در نهایت بدون هیچ مشکلی پرداخت کنند.

مشکلات پلاگین

شما می خواهید  افزونه هایی برای فروشگاه تجارت الکترونیک وردپرس خود داشته باشید. اما مهم است که به یاد داشته باشید که اگر تعداد آنها بسیار زیاد باشد، ممکن است با یکدیگر تضاد داشته باشند. این می تواند منجر به خراب شدن صفحات و سایر خطاهای قابل اجتناب شود که تجربه کاربر شما را در سایت شما کند می کند. برای رفع کندی پیشخوان وردپرس بررسی کنید که افزونه WooCommerce سازگاری کامل دارد. اگر اینطور نیست، پس ممکن است برخی از ویژگی ها و عملکرد WooCommerce وجود داشته باشد که افزونه با آنها مبارزه می کند، که همچنین می تواند سایت شما را کند کند.

آخرین نسخه PHP

هم وردپرس و هم ووکامرس از PHP برای تولید محتوای پویا در وب سایت شما استفاده می کنند. آخرین نسخه‌های PHP با در نظر گرفتن عملکرد ساخته شده‌اند که به آن‌ها اجازه می‌دهد زمان بارگذاری سریع‌تری را برای رفع کندی پیشخوان وردپرس وب‌سایتخود فراهم کنید. با این حال، تنها در صورتی از این مزایا برخوردار خواهید شد که از آخرین نسخه PHP استفاده کنید. دلایل دیگری نیز برای به روز رسانی به آخرین نسخه PHP وجود دارد. نسخه‌های قدیمی‌تر ممکن است توسط WooCommerce و WordPress پشتیبانی نشوند، که می‌تواند خطر امنیتی ایجاد کند یا مشکلات سازگاری ایجاد کند. رفع مشکل کندی پیشخوان وردپرس

رفع مشکلات رایج در سرعت صفحه ووکامرس

برخورد با یک سایت کند ووکامرس خسته کننده است، اما خیلی سخت نیست. اگر آنچه را که در صفحه نتایج آزمایش بینش/سرعت صفحه Pingdom یا Gtmetrix می‌بینید دوست ندارید. راه های زیادی برای بهبود سرعت بارگذاری فروشگاه آنلاین شما و اطمینان از بارگیری سریع سایت شما وجود دارد، از جمله تجزیه و تحلیل افزونه های ووکامرس، بهینه سازی فایل های تصویری و بررسی مجدد ارائه دهنده هاست ووکامرس.

رفع مشکل کندی پیشخوان وردپرس با به‌روزرسانی افزونه‌ها

اگر افزونه های شما به طور فعال به عملکرد وب سایت شما آسیب می رسانند به شما کمکی نمی کنند. برای بهینه سازی افزونه های خود، موارد زیر را امتحان کنید: افزونه های خود را به روز نگه دارید: افزونه های قدیمی به احتمال زیاد مشکلات مربوط به عملکرد را دارند و دارای اشکال هستند. مطمئن شوید که هر زمان که نسخه جدیدی منتشر می شود، افزونه های خود را به روز کنید. تعداد پلاگین ها را محدود کنید: اگر از ده ها افزونه استفاده می کنید، بارگذاری یک صفحه وب بیشتر طول می کشد. به علاوه، آنها ممکن است به طور منفی با یکدیگر تعامل داشته باشند. پلاگین های خود را فقط به آنهایی که واقعاً به آن نیاز دارید محدود کنید. از پلاگین های سبک و با کدگذاری مناسب استفاده کنید: یک پلاگین با کدگذاری خوب و سبک کمتر بر عملکرد وب سایت شما تأثیر می گذارد. از افزونه‌های فشرده منابع یا کدگذاری ضعیف خودداری کنید.

افزونه‌های استفاده نشده را غیرفعال کنید:

افزونه‌های غیرفعال همچنان می‌توانند بر سایت شما تأثیر بگذارند، بنابراین مطمئن شوید که افزونه‌های غیرفعال را به طور فعال غیرفعال کنید.

از نمایه ساز عملکرد افزونه استفاده کنید:

اینها می توانند به عنوان یک ابزار آزمایشی عمل کنند که نشان می دهد کدام یک از افزونه های شما از بیشترین منابع استفاده می کنند. از آنجا، می توانید افزونه ها را بهینه کنید یا آنها را به طور کلی حذف کنید.

بهینه سازی تصاویر برای رفع کندی پیشخوان وردپرس

تصاویر محصولات با کیفیت بالا در یک صفحه وب تجارت الکترونیک مهم هستند، اما مهم است که به این فکر کنید که چگونه بر معیارهای سرعت شما تأثیر می گذارد. بهینه سازی تصویر می تواند به شما کمک کند تا اندازه فایل تصویر را بدون کاهش کیفیت قبل از بارگذاری مجدد تصویر در سرور وب خود کاهش دهید. کندی پیشخوان وردپرس ابزارهایی مانند TinyPNG وجود دارد که می تواند این سرویس را ارائه دهد. یکی دیگر از گزینه های موثرتر استفاده از افزونه ای مانند ShortPixel Image Optimizer است که به شما امکان می دهد تمام تصاویر خود را از داخل وردپرس بدون تأثیر بر اندازه صفحه بهینه کنید.

برای رفع مشکل کندی پیشخوان وردپرس هاست خود را تغییر دهید

مهم نیست چه کار دیگری انجام می دهید: اگر سرویس میزبانی ضعیفی دارید، احتمالاً سایت شما کندتر کار می کند. یک سرویس میزبانی خوب، مانند Saucal، چارچوب مورد نیاز برای داشتن یک سایت با عملکرد سریع را دارد و می‌تواند پلاگین‌هایی مانند Jetpack، تصاویر شما و موارد دیگر را مدیریت کند. راه‌حل‌ها با مجموعه‌ای از ویژگی‌های مفید، از جمله پشتیبان‌گیری روزانه، حافظه پنهان و ذخیره‌سازی SSD ارائه می‌شوند.

برای رفع مشکل کندی پیشخوان وردپرس از کش استفاده کنید

این گزینه‌ها شامل WP Rocket می‌شود که به طور بالقوه می‌تواند سرعت وب‌سایت شما را با ذخیره کپی‌های ثابت از فایل‌های مهم شما، مانند تصاویر و صفحات HTML، در رایانه‌های بازدیدکنندگان افزایش دهد، به این معنی که آنها نیازی به دانلود مجدد آنها در هر بار بازدید از سایت شما ندارند. بسیاری از این پلاگین ها در دسترس هستند، از جمله W3 Total Cache، WP Super Cache، Autoptimize و Fastest Cache. با این حال، ما تاکید می کنیم که بهترین گزینه در سمت سرور خواهد بود.

ووکامرس کند

یک نکته تخصصی در مورد بهره‌وری زمان بارگذاری اگر پست های قبلی ما را در مورد عملکرد بررسی کرده اید، و هنوز کارهای زیادی برای بهبود عملکرد نمی توانید انجام دهید، هنوز چند ترفند وجود دارد که می توانید برای بهبود عملکرد انجام دهید. حتی پس از اعمال هر چه بیشتر ترفندهای عملکردی در برخی از سایت‌ها، مواردی وجود دارد که نمی‌توانید بر آنها غلبه کنید. در این موارد، همیشه می‌توان کاری کرد که سایت در حین تسویه‌حساب پاسخگو باشد، حتی اگر اینطور نباشد. یکی از تغییراتی که باعث بهبود درآمد برای مشتریان ما شد، انجام یک صفحه نمایش سرگرم کننده "بارگیری" است. به جای اسپینر پیش فرض، چند پیام سفارشی و انیمیشن های زیبا روی آن قرار دهید. یا چیزی که به خوبی با برند شما مطابقت دارد. اگر صفحه نمایش کاری انجام می دهد و متنی را نمایش می دهد، یک مشتری غیر فنی معمولی فکر نمی کند که سایت گیر کرده است، بنابراین احتمال جهش کاهش می یابد.

Matias Saggiorato، مدیر ارشد فناوری Saucal

ما آن را دریافت می کنیم. مشکلات سرعت WooCommerce در بهترین حالت ممکن است آزاردهنده و در بدترین حالت کاملاً آسیب‌رسان باشد. به هر حال، مردم انتظار دارند وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنند به سرعت اجرا شوند. احتمالاً تعداد زیادی از تبدیل‌ها را از دست می‌دهید اگر فکری به حال رفع کندی پیشخوان وردپرس نکنید، که می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر درآمد کسب‌وکار شما داشته باشد. خبر خوب این است که کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید که به بهبود ووکامرس با سرعت آهسته شما کمک می کند – و آن را به همین شکل حفظ کنید.
An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙