بهترین فریم ورک های PHP برای طراحی سایت

اگر از شما بپرسند که مهمترین زبان های برنامه نویسی برای طراحی سایت کدامند؟ حتما پاسخ شماhtml ، CSS و PHP می باشد. بهتر است بدانید که PHP یکی از بهترین و محبوب ترین زبان های برنامه نویسی وب می باشد.  طبق آماری که اعلام شده است مشخص شد حدود ۷۹ درصد از سایت های بزرگ دنیا زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده اند. امروزه دیگر سایت ها به سادگی گذشته نیستند و ساختار بسیار پیچیده تری را پیدا کرده اند.  به همین خاطر توسعه دهندگان وب مجبورند هزاران خط برنامه بنویسند و یا یک قطعه کد را چندین بار در برنامه تکرار کنند به همین خاطر برنامه نویسی این گونه به یک کار بسیار سخت و خسته کننده تبدیل شده بود تا زمانی که بهترین فریم ورک های PHP برای طراحی سایت وردپرسی به دنیا معرفی شدند. بهتر است بدانید که فریم ورک های PHP باعث ساده سازی برنامه نویسی و طراحی سایت می شوند. زیرا فریم ورک ها دارای ابزاری هستند که تا حد امکان برنامه نویسی را ساده می کنند برای مثال: دارای کتابخانه های هستند که شامل هزاران کد و مولفه برای برنامه نویسی می باشند.

فریم ورک پی اچ پی چیست؟

شاید بعد از این که ما در مورد بهترین فریم ورک های PHP برای طراحی سایت صحبت کردیم سوال بسیاری از شما این باشد که framework پی اچ پی چیست؟ در جواب این سوال بهتر است بدانید که در برنامه نویسی، فریم ورک ها چارچوب پشتیبانی را برای ایجاد یک برنامه نرم افزاری گسترش می دهند. آنها فرآیند توسعه نرم افزار را با اتصال عملکرد اصلی یک برنامه به برنامه شما قبل از شروع کدنویسی ساده می کنند.  استفاده از چارچوب PHP به معنای کد کمتر برای نوشتن و اصطکاک کمتر در مورد نحوه شروع پروژه است. همچنین خطرات را در مقایسه با توسعه برنامه های کاربردی از ابتدا کاهش می دهد.  زبان برنامه نویسی پی اچ پی یک فناوری بک اند معروف و صیقلی برای توسعه وب است. بنابراین اکثر فریم ورک های PHP به توسعه دهندگان در ساخت اپلیکیشن های تحت وب کمک زیادی می کنند.

 

بهترین فریم ورک های PHP برای طراحی سایت

مهم ترین مزایای استفاده از بهترین فریم ورک های PHP برای طراحی سایت

استفاده از بهترین فرم ورک های های PHP برای طراحی سایت مزایای بسیار زیادی دارد که ما در اینجا به برخی از آن ها اشاره کردیم.

افزایش سرعت انجام کار با فریم ورک php

همانگونه که میدانید فریم ورک های PHP دارای کتابخانه هایی از قطعه کد و مولفه می باشند به همین خاطر استفاده از آن ها می تواند به میزان زیادی باعث افزایش سرعت انجام کار شود. به همین خاطر افرادی که از این فریم ورک ها برای برنامه نویسی استفاده می کنند زمان بسیار کمتری را نسبت به افرادی که از آنها استفاده نمی کنند برای برنامه نویسی صرف می کنند.

حجم کد کمتر

بهتر است بدانید که در بهترین فریم ورک های PHP برای طراحی سایت یک سری توابع وجود دارد که استفاده از آن ها باعث می شود میزان کدنویسی به مقدار بسیار زیادی کاهش یابد.

کتابخانه های کاربردی

بسیاری از کار هایی که طراحان وب برای توسعه وب سایت ها انجام می دهند تکراری هستند.  اما با استفاده از فریم ورک های PHP دیگر نیاز نیست هر بار طراحی را از صفر شروع کرد. زیرا یک سری از توابع آماده در این فریم ورک ها وجود دارد که با استفاده از آن ها دیگر نیاز به تکرار کارهای تکراری نیست.

امنیت فریم ورک php

امنیت مهمترین معیار هر سایت می باشد. بهتر است بدانید که استفاده از بهترین فریم ورک های PHP برای طراحی سایت می تواند تا حد زیادی امنیت سایت را بالا ببرد. زیرا فریم ورک های PHP دارای قابلیت پاکسازی می باشند به همین خاطر می توانند به خوبی از تهدید های هکر ها جلوگیری کنند.

بهترین فریم ورک های PHP برای طراحی سایت

بیشتر بخوانید:

معرفی چند تا از بهترین فریم ورک های PHP برای طراحی سایت

لاراول

لاراول یکی از بهترین فریم ورک های PHP برای طراحی سایت می باشد. لاراول یک framework رایگان PHP منبع باز است که در سال 2011 راه اندازی شد. از آن زمان به بعد، توانسته است به چارچوبی تبدیل شود که اغلب توسط توسعه دهندگان وب آن را انتخاب می کنند. یکی از دلایل اصلی این امر این است که لاراول توسعه برنامه های کاربردی وب پیچیده را آسان تر، سریع تر و ایمن تر از هر framework دیگری می کند. استفاده از لاراول همچنین حل بسیاری از کارهای روتین را آسان‌تر می‌کند، که منجر به این واقعیت می‌شود که توسعه‌دهندگان باید در موقعیت‌های مناسب کد کمتری بنویسند. از جمله این وظایف می توان به مسیریابی، ذخیره سازی، مجوز، احراز هویت اشاره کرد. با استفاده از این چارچوب، کارهایی مانند بررسی آدرس ایمیل کاربران و تنظیم مجدد رمزهای عبور ساده می شوند. لاراول عمدتا توسط توسعه دهندگان B2B انتخاب می شود.

CodeIgniter

CodeIgniter چارچوبی است که به دلیل نیاز به حداقل پیکربندی برای راه اندازی و اجرای آن شناخته شده است. این چارچوب به کسانی که آن را انتخاب می کنند اجازه می دهد تا با سرعت خوبی کار کنند. از زمان آغاز به کار آن در سال 2006 بارها به روز شده است و اکنون آخرین نسخه 4.0.3 است. اندازه CodeIgniter از 2 مگابایت تجاوز نمی کند، اما با وجود این فشرده بودن، ماژول های استاندارد بسیاری را برای ایجاد اجزای قابل اعتماد و مناسب برای استفاده مجدد به توسعه دهندگان ارائه می دهد. این موضوع CodeIgniter را  به یکی از بهترین فریم ورک های PHP برای طراحی سایت تبدیل کرده است. این چارچوب استفاده از معماری MVC را تشویق می کند، اما از نظر معماری پروژه های ایجاد شده بر اساس آن بسیار انعطاف پذیر است و توسعه دهندگان را تنها به این معماری محدود نمی کند. این دارای یک سیستم حفاظت از محتوای قابل اعتماد است، دارای مکانیسم های استاندارد برای محافظت در برابر حملات CSRF و XSS است. توسعه‌دهنده‌ای که به CodeIgniter نگاه می‌کند باید بداند که یکی از ساده‌ترین چارچوب‌های PHP برای یادگیری است. همچنین نصب آن بسیار آسان است. این عوامل آن را به یک انتخاب ایده آل برای مبتدیان تبدیل می کند.

فالکون

یکی دیگر از بهترین فریم ورک های PHP برای طراحی سایت فالکون می باشد. Phalcon یک محیط کار خاص PHP است که کد منبع آن به زبان C نوشته شده است. شاید عجیب به نظر برسد، اما به لطف این رویکرد می توان این frame work را سریع ترین پروژه در نوع خود نامید. کار با این framework به این معنا نیست که باید تجربه توسعه C داشته باشید. Phalcon یک چارچوب توسعه وب با کارایی بالا و در حافظه است که در اواخر سال 2012 راه اندازی شد. این واقعیت که مبتنی بر کد کامپایل شده است برای عملکرد آن بسیار خوب است. حتی سیستم قالب بندی آن، ولت، به سرعت بالا شهرت دارد.

بهترین فریم ورک های PHP برای طراحی سایت

بهترین فریم ورک های PHP برای طراحی سایت را چگونه در طراحی سایت استفاده کنیم؟

بهتر است بدانید طراحی سایت کار آسانی نیست به همین خاطر اگر قصد استفاده از بهترین فریم ورک های PHP برای طراحی سایت را دارید بهتر است این کار را به یک فرد و شرکت متخصص در این زمینه بسپارید. برای انجام این کار شرکت زرکیا میتواند بهترین انتخاب باشد. زیرا زرکیا یکی از باسابقه ترین شرکت های طراحی سایت می باشد.

سوالات متداول

  • آیا بهترین فریم ورک های PHP برای طراحی سایت تاثیری در بهبود سایت دارد؟ همانگونه که در بالا گفته شد استفاده از این فریم ورک ها مزیت بسیاری دارد که از جمله آن این است که امنیت سایت به صورت ویژه ای بهبود می یابد.
  • چرا بسیاری از برنامه نویسان وب از این گونه فریم ورک ها استفاده می کنند؟ بهتر است بدانید که این گونه از فریم ورک ها به خوبی می توانند کار یک برنامه نویس وب را آسان کنند.
An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙