سایت های عالی برای فشرده سازی تصویر یا عکسهای سایت

فشرده سازی عکس و تصاویر به شما برای بالا بردن سئو سایت کمک خواهد کرد. آیا می خواهید  طراحی سایت فروشگاهی انجام دهید و در آن حجم فایل های تصویری خود را بدون کاهش کیفیت کم کنید؟ اینها بهترین ابزار فشرده سازی تصویر برای این کار هستند. در این پست به مقایسه و بررسی بهترین ابزارهای موجود برای فشرده سازی تصویر در بازار می پردازیم. این شامل افزونه‌های فشرده‌سازی تصویر است که می‌توانید برای بهینه‌سازی تمام تصاویر در وب‌سایت خود از آنها استفاده کنید، و همچنین ابزارهای فشرده‌سازی تصویر مبتنی بر مرورگر که می‌توانید برای بهینه‌سازی سریع تصاویر در پرواز استفاده کنید.

بهترین ابزار فشرده سازی تصویر

NitroPack :

ایده آل برای صاحبان وب سایت هایی که می خواهند راهی آسان اما مؤثر برای افزایش سرعت وب سایت خود و بهینه سازی خودکار تصاویر داشته باشند. از وردپرس و سایر CMS های محبوب پشتیبانی می کند.

TinyPNG :

یک ابزار رایگان سریع و ساده برای بهینه سازی چندین تصویر در حال پرواز. پشتیبانی از WebP، PNG و JPEG.

Shortpixel :

بهترین راه حل برای کسانی که به یک افزونه اختصاصی فشرده سازی تصویر وردپرس نیاز دارند. آنها همچنین یک ابزار بهینه سازی مبتنی بر وب رایگان دارند.

شماره 1 - فشرده سازی تصویر با نیترو پک

NitroPack بهترین انتخاب ما برای بهترین ابزار فشرده سازی تصویر برای صاحبان وب سایت است. بهترین ابزار فشرده سازی تصویر

صفحه اصلی Nitropack

این در واقع یک جعبه ابزار بهینه سازی عملکرد مبتنی بر ابر است که همه چیزهایی را که برای سرعت بخشیدن به سایت خود نیاز دارید، از جمله یک پشته کامل بهینه سازی تصویر، ارائه می کند.   تنها کاری که باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید و آن را از طریق پلاگین های رابط به CMS خود متصل کنید، و به طور خودکار مجموعه ای از بهینه سازی های مفید تصویر را برای افزایش سرعت سایت شما اجرا می کند.   این شامل اندازه تصویر تطبیقی است که به طور پیشگیرانه تصاویر شما را با تغییر ابعاد برای مطابقت با محفظه هایی که در همه اندازه های صفحه نمایش داده می شوند، تغییر می دهد.   همچنین شامل بارگذاری تنبل است که بارگذاری منابع غیر بحرانی را به تعویق می اندازد. این بدان معنی است که وقتی بازدیدکنندگان برای اولین بار صفحات وب سایت شما را باز می کنند، فقط تصاویر بالای صفحه بارگذاری می شوند، در حالی که تصاویر پایین تر صفحه تنها زمانی که کاربر به پایین اسکرول می کند و روی صفحه ظاهر می شوند بارگذاری می شوند.   و البته، همچنین شامل فشرده سازی با اتلاف و بدون اتلاف برای کاهش اندازه فایل های تصویری می شود.   NitroPack فقط تصاویر را بهینه نمی کند. همچنین بسیاری از دیگر بهینه‌سازی‌های افزایش عملکرد را در سایت شما اعمال می‌کند، مانند کش پیشرفته، استقرار CDN، و کوچک‌سازی CSS، HTML و JS.   روی هم رفته، این بهینه سازی ها باید زمان بارگذاری صفحه شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و Core Web Vitals وب سایت شما را تقویت کند، که به شما در رتبه بندی و بهبود تجربه مشتری کمک می کند.  

ویژگی های کلیدی

فشرده سازی از دست رفته فشرده سازی بدون اتلاف اندازه تصویر تطبیقی LazyLoading ذخیره سازی CDN جهانی بهینه سازی CSS، JS و HTML جعبه ابزار بهینه سازی همه در یک بهینه سازی تصویر پیشرفته فشرده سازی با اتلاف و تلفات پشتیبانی می شود راه اندازی و پیکربندی آسان آن را تنظیم کنید و راه حل آن را فراموش کنید

 معایب

بدون ابزار فشرده سازی تصویر مبتنی بر وب محدودیت استفاده در طرح رایگان قیمت گذاری طرح رایگان در دسترس است. برنامه های پولی از 21 دلار در ماه شروع می شود و در صورت صورت حساب سالانه 2 ماه رایگان است.   NitroPack Free را امتحان کنید بررسی NitroPack ما را بخوانید.  

  فشرده سازی تصویر با TinyPNG

TinyPNG بهترین ابزار برای فشرده سازی تصاویر در حال پرواز است. برای کاربرانی که فقط می‌خواهند یک وب‌سایت را باز کنند و تصاویر خود را از طریق یک ابزار به سرعت ورق بزنند، ایده‌آل است.

فشرده سازی تصویر با TinyPNG

صفحه اصلی TinyPNG

استفاده از TinyPNG نمی تواند ساده تر باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سایت را باز کنید و فایل های WebP، JPEG یا PNG خود را در کادر آپلود بکشید و رها کنید.   TinyPNG آن را در چند جلسه فشرده می کند و یک لینک دانلود ارائه می دهد که می توانید برای ذخیره نسخه فشرده در رایانه خود کلیک کنید.   ما آن را با تعدادی عکس آزمایش کردیم و هر بار حداقل 60 درصد حجم فایل را کاهش داد. و علاوه بر این، ما نتوانستیم هیچ تفاوتی در کیفیت بین نسخه های فشرده و غیر فشرده تشخیص دهیم.   این احتمالاً به دلیل روش فشرده سازی هوشمند با تلفات TinyPNG است. این تصویر را از ابرداده‌های غیرضروری پاک می‌کند و به‌طور انتخابی رنگ‌های مشابه را با استفاده از تکنیکی به نام کوانتیزاسیون ترکیب می‌کند، که اثرات آن تقریباً نامرئی است.

ویژگی های کلیدی

فشرده سازی هوشمند با تلفات ابزار آپلود را بکشید و رها کنید آپلود انبوه (حداکثر 20 فایل در یک بار) سازگاری با WebP، PNG و JPEG طرفداران آسان برای استفاده فشرده سازی سریع کاهش قابل توجه سایز خروجی با کیفیت خوب پشتیبانی از آپلود WebP

معایب

محدودیت حجم 5 مگابایت در نسخه رایگان بدون گزینه فشرده سازی بدون تلفات قیمت گذاری طرح رایگان محدود برنامه های پولی از 39 دلار در سال / کاربر شروع می شود.

شماره 3 - فشرده سازی تصویر با shortpixel

ShortPixel یک بهینه‌ساز تصویر پیشرفته است که هم یک ابزار بهینه‌سازی مبتنی بر مرورگر برای فشرده‌سازی تصویر در لحظه و هم یک افزونه وردپرس را ارائه می‌دهد که به طور خودکار تمام تصاویر وب‌سایت شما را بهینه می‌کند. فشرده سازی تصویر با shortpixel

صفحه اصلی Shortpixel

ابزار مرورگر ShortPixel بسیار انعطاف‌پذیرتر از TinyPNG است، البته اگر استفاده از آن کمی سخت‌تر باشد. دو راه برای استفاده از آن وجود دارد.   اولین راه این است که فقط تا 50 فایل تصویری را در ابزار آنلاین بکشید و رها کنید. می‌توانید فایل‌های JPG، PNG و GIF را تا اندازه ۱۰ مگابایت سایت های عالی برای فشرده سازی تصویر فشرده کنید.   پس از اینکه آنها را به داخل کشیدید، می‌توانید از بین سه سطح فشرده‌سازی - اتلاف‌پذیر، براق یا بدون اتلاف - بسته به مبادله ترجیحی خود انتخاب کنید. راه دیگر استفاده از ابزار آنلاین این است برای سایت های عالی برای فشرده سازی تصویر می باشد،  که URL یک صفحه وب سایت را وارد کنید. ShortPixel سپس منبع HTML صفحه را برای استخراج و بهینه سازی تمام تصاویر موجود در آن تجزیه می کند و سپس نسخه های فشرده شده را برای دانلود برای شما ارائه می دهد.   اما اگر می خواهید قدرت کامل ShortPixel را باز کنید، بهترین کار این است که افزونه ShortPixel را در سایت وردپرس خود نصب کنید.   این افزونه می تواند به طور خودکار اندازه تصاویر همه تصاویری را که در وردپرس آپلود می کنید تنظیم کند و آنها را در پس زمینه فشرده و بهینه کند تا در سریع ترین زمان ممکن بارگذاری شوند. این یک راه حل بهینه سازی تصویر کاملاً خودکار و تنظیم و فراموش کنید.   به علاوه، حتی می‌تواند تصاویر معمولی JPG یا PNG را به فرمت‌های فایل‌های WebP و AVIF جدید با بارگذاری فوق‌العاده سریع تبدیل کند.  

ویژگی های کلیدی

برنامه وب افزونه وردپرس آپلود انبوه 3 حالت فشرده سازی استخراج و بهینه سازی تصویر URL تغییر اندازه و فشرده سازی خودکار تصویر تبدیل فایل WebP و AVIF ابزارهای پیشرفته بهینه سازی تصویر سطح فشرده سازی تصویر خود را تنظیم کنید پشتیبانی از فرمت های فایل WebP و AVIF فشرده سازی تصویر از آپلود یا URL

معایب

منحنی یادگیری بالاتر رابط کاربری به سادگی TinyPNG نیست قیمت گذاری طرح رایگان محدود برنامه های پولی از 4.99 دلار در ماه شروع می شود و در صورت صورتحساب سالانه 2 ماه رایگان است.

شماره 4 - فشرده سازی تصویر با imagify

Imagify یکی دیگر از پلتفرم های قدرتمند بهینه سازی تصویر است. می توانید از آن برای سایت های عالی برای فشرده سازی تصویر خود به طور مستقیم در CMS یا از طریق برنامه آنلاین استفاده کنید. از همه فرمت های رایج تصویر از جمله JPG، PNG، GIF و PDF پشتیبانی می کند.

فشرده سازی تصویر با imagify

Imagify صفحه اصلی

Imagify به شما امکان می دهد سطح فشرده سازی خود را تنظیم کنید. سه حالت برای انتخاب وجود دارد: Normal، Aggressive و Ultra. هرچه حالت تهاجمی تر باشد، کاهش حجم فایل قابل توجه تر خواهد بود. هرچه حالت تهاجمی کمتر باشد، کیفیت بالاتری دارد.   همچنین آمار فشرده سازی قبل و بعد را در داشبورد به شما نشان می دهد تا بتوانید دستاوردهای خود را پیگیری کنید.   به غیر از سایت های عالی برای فشرده سازی تصویر ، می توانید اندازه تصویر خود را هم در برنامه آنلاین یا از طریق CMS تغییر دهید. شما فقط ابعاد را به صورت پیکسل یا درصد مشخص می کنید و Imagify از آن مراقبت می کند.   در حال حاضر، وردپرس تنها CMSی است که افزونه ای برای آن وجود دارد، اما Imagify قصد دارد به زودی آن را گسترش دهد و شامل Shopify، Magento، Joomla و PrestaShop شود. همچنین یک API وجود دارد که می توانید از آن برای ادغام Imagify با برنامه ها یا پروژه های توسعه کسب و کار خود استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی

فشرده سازی تصویر گزینه پشتیبان (بازیابی تصاویر اصلی) تغییر اندازه تصویر آمار قبل و بعد وب اپلیکیشن و افزونه وردپرس تنظیمات/پیکربندی قابل تنظیم API قوی فشرده سازی تصویر در سرور خود (به جای سرور شما) انواع فشرده سازی چندگانه پشتیبانی می شود اتصالات امن و رمزگذاری شده اکثر انواع فایل های تصویری پشتیبانی می شوند

معایب

حجم آپلود تصویر برای کاربران رایگان به 2 مگابایت محدود شده است هزینه های خودکار را برای مازاد بر طرح های پولی اعمال می کند در حال حاضر فقط یک افزونه وردپرس ارائه می دهد (اما قصد دارد به زودی سایر CMS ها را پشتیبانی کند)

قیمت گذاری

طرح رایگان در دسترس است. برنامه های پولی از 9.99 دلار در ماه شروع می شود و در صورت صورت حساب سالانه 2 ماه رایگان است.   بیشتر بخوانید:

شماره 5 - فشرده سازی تصویر با Optimole

Optimole یک راه حل بهینه سازی تصویر مبتنی بر ابر و همه در یک برای وردپرس است. فشرده سازی تصویر با Optimole

صفحه اصلی Optimole

بسیاری از افزونه های فشرده سازی تصویر برای وردپرس فشرده سازی بهینه سازی را به صورت محلی روی سرورهای شما انجام می دهند. این کار منابع پردازش وب سایت شما را تخلیه می کند. USP اصلی آن این است که کاملاً مبتنی بر ابر است، بنابراین نه تنها تصاویر شما را فشرده/بهینه می‌کند، بلکه بخش ذخیره‌سازی و تحویل چیزها را نیز مدیریت می‌کند تا فشار غیرضروری به سرور شما وارد نکند.

CDN برای سریع ترین سرعت

تصاویر به طور خودکار در زمان واقعی بهینه می شوند و اندازه آنها متناسب با مرورگر و نمای بازدیدکننده تغییر می کند. سپس، آنها از طریق یک CDN برای سریع ترین سرعت بارگذاری ممکن ارائه می شوند. حتی کیفیت اتصال به اینترنت بازدید کننده وب سایت را تشخیص می دهد و کیفیت تصویر را بر اساس آن کاهش/ارتقا می دهد، که این یک ویژگی واقعا تمیز است.   Optimole همچنین بارگذاری تنبل را در سایت شما به کار می گیرد، به طوری که تصاویر تنها زمانی که روی صفحه هستند در مرورگر بازدیدکنندگان وب سایت بارگذاری می شوند. این وزن صفحه اولیه را کاهش می دهد تا سایت شما سریعتر بارگذاری شود. و حتی می توانید آن را طوری تنظیم کنید که واترمارک های سفارشی را به تصاویر خود اضافه کنید تا دیگران از سرقت آنها جلوگیری کنند.   راه اندازی و استفاده از افزونه وردپرس بسیار آسان است و با تمام صفحه سازها کاملاً سازگار است.  

ویژگی های کلیدی

فشرده سازی مبتنی بر ابر CDN تغییر اندازه تصویر بهینه سازی بلادرنگ بارگذاری تنبل افزونه وردپرس خصوصیات پیشرفته تقاضای کمتری برای سرور شما دارد پشته بهینه سازی تصویر کامل ادغام آسان وردپرس

معایب

فقط با وردپرس کار می کند قیمت گذاری طرح رایگان محدود برنامه‌های پولی از 22.99 دلار در ماه شروع می‌شود و 2 ماه رایگان در صورت‌حساب سالانه.

شماره 6 - فشرده سازی تصویر با WP compress

اگر به دنبال یک افزونه عملکرد همه کاره وردپرس هستید، WP Compress انتخاب خوبی است. بهینه سازی تصویر، به علاوه سایر ویژگی های عملکردی مانند کش وب سایت، بهینه سازی CSS و JS، تحویل CDN و غیره را ارائه می دهد. فشرده سازی تصویر با WP compress یکی از جالب ترین چیزهای WP Compress این است که می دهد این گزینه برای بهینه سازی تصاویر در زمان واقعی، به صورت محلی یا از طریق CDN موجود در اختیار شماست.

وضوح صفحه

با بهینه‌ سازی هم‌ زمان، تصاویر و اسکریپت‌های شما با کلیک کردن بازدیدکنندگان به سایت شما بر اساس دستگاه، وضوح صفحه و غیره، بهینه می‌شوند و اندازه آنها تغییر می‌کند. این به شما امکان می‌دهد زمان بارگذاری را بدون تأثیر منفی بر تجربه کاربر کاهش دهید.   همچنین به محض اینکه افزونه را فعال کردید، می توانید کل کتابخانه رسانه خود را با یک کلیک فشرده کنید. و از آن به بعد، می توانید آن را به گونه ای پیکربندی کنید که تصاویر هنگام آپلود به طور خودکار فشرده شوند.   این افزونه حالت های فشرده سازی مختلفی از جمله فشرده سازی بدون اتلاف، هوشمند و فوق العاده را ارائه می دهد. و همچنین در صورت نیاز می تواند تصاویر شما را به فرمت های WebP و Retina تبدیل کند.  

ویژگی های کلیدی

فشرده سازی تصویر بهینه سازی بلادرنگ بهینه سازی سنتی کش وب سایت CDN جهانی مدیریت از راه دور افزونه وردپرس پلاگین عملکرد همه در یک بهینه سازی زمان واقعی یک ویژگی خوب است فشرده سازی کتابخانه تصویر با یک کلیک سطح فشرده سازی قابل تنظیم

معایب

اگر فقط می خواهید تصاویر را فشرده کنید، ممکن است بیش از حد باشد بدون برنامه هزینه قیمت گذاری برنامه ها از 9 دلار در ماه شروع می شوند. آنها 14 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهند.  

شماره 7 - فشرده سازی تصویر با compressnow

Compressnow یک ابزار فشرده سازی تصویر رایگان بسیار ساده و با استفاده آسان است که در مرورگر شما کار می کند.

فشرده سازی تصویر با compressnow

صفحه اصلی Compressnow

تنها کاری که باید انجام دهید این است که وب سایت Compressnow را باز کنید و تصویر(هایی) را که می خواهید فشرده کنید (تا 10 در یک زمان) بارگذاری کنید. سپس، مقیاس کشویی را بکشید تا سطح فشرده سازی خود را تنظیم کنید، دکمه فشرده سازی را فشار دهید و فایل های جدید را یک به یک یا در یک پوشه ZIP دانلود کنید.   نکته جالب این است که می توانید با تنظیم درصد فشرده سازی دقیقاً تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید اندازه فایل را کاهش دهید. به عنوان مثال، اگر می خواهید آن را واقعا کوچک کنید، می توانید سطح فشرده سازی را روی 10٪ تنظیم کنید. اگر فقط می خواهید کمی آن را کاهش دهید، می توانید آن را روی 90٪ تنظیم کنید. یا هر جایی در این بین.   در حالی که این انعطاف‌پذیری واقعاً مفید است، اما نکته منفی این است که فشرده‌سازی مبتنی بر درصد مانند این اغلب منجر به خروجی‌های تصویر با کیفیت پایین‌تر در مقایسه با روش‌های فشرده‌سازی پیچیده‌تر می‌شود.   Compressnow از چهار فرمت فایل JPG، JPEG، PNG و GIF پشتیبانی می کند.

ویژگی های کلیدی فشرده سازی تصویر با compressnow

مقیاس فشرده سازی مبتنی بر درصد فشرده سازی JPG، PPEG، PNG و GIF آپلود انبوه (حداکثر 10 تصویر) دانلودهای ZIP بسیار ساده و آسان برای استفاده می تواند تصاویر را به صورت انبوه فشرده کند (تا 10 در یک زمان) درصد فشرده سازی خود را تنظیم کنید

معایب

کیفیت به خوبی برخی ابزارهای دیگر نیست بدون افزونه وردپرس بدون تغییر اندازه تصویر

شماره 8 - فشرده سازی تصویر با Optimizilla

Optimizilla یک بهینه ساز تصویر آنلاین است که از یک روش فشرده سازی هوشمند با اتلاف استفاده می کند تا اندازه فایل تصویر شما را بدون کاهش بیش از حد کیفیت کاهش دهد.  Optimizilla

صفحه اصلی Optimizilla

برای شروع، ابزار را در مرورگر خود باز کنید و تعدادی عکس آپلود کنید. شما می توانید تا 20 تصویر GIF، JPEG و PNG را به طور همزمان فشرده کنید و می توانید فرمت های مختلف را در یک دسته ترکیب و مطابقت دهید.   سپس سیستم Optimizilla به طور هوشمند تصاویر شما را تجزیه و تحلیل می کند و آنها را به اندازه عالی فشرده می کند تا کیفیت و اندازه فایل را متعادل کند.   اما نکته جالب این است که پس از آن یک پیش نمایش کنار هم از نحوه ظاهر تصویر فشرده در مقایسه با نسخه غیرفشرده و همچنین اندازه فایل جدید به شما نشان می دهد. و اگر از سطح فعلی فشرده‌سازی راضی نیستید، می‌توانید مقیاس را برای تغییر سطح فشرده‌سازی بلغزانید و پیش‌نمایش در زمان واقعی به‌روزرسانی می‌شود.   هنگامی که تنظیمات خود را به پایان رساندید و سطح فشرده سازی عالی خود را پیدا کردید، می توانید تمام تصاویر فشرده شده خود را در یک فایل ZIP مرتب و مرتب دانلود کنید یا فقط هر یک را به صورت جداگانه دانلود کنید.   و تمام داده های تصویر پس از یک ساعت به طور خودکار پاک می شوند، بنابراین لازم نیست نگران حریم خصوصی/امنیت باشید.  

ویژگی های کلیدی فشرده سازی تصویر با Optimizilla

پیش نمایش تصویر قبل / بعد از مقایسه داده اندازه فایل سطح فشرده سازی قابل تنظیم آپلود انبوه (حداکثر 10 تصویر) دانلود ZIP پاکسازی خودکار داده ها پس از 1 ساعت ابزار مبتنی بر مرورگر پیش‌نمایش تصاویر قبل از دانلود ایمن و سازگار با حریم خصوصی تعادل خوب فشرده سازی و کیفیت کاملا رایگان

معایب فشرده سازی تصویر با Optimizilla

بدون فشرده سازی بدون اتلاف بدون افزونه وردپرس  
An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙