طراحی سایت فروشگاهی

اولین گام برای ورود به دنیای اینترنت و سازگار شدن با آن طراحی سایت فروشگاهی است همانطور که می دانید امروزه مشغله های کاری و سایر موارد دیگر که باعث شده اند مردم به سمت خرید اینترنتی روی بیاورند و تجربه ی خوب و آسانی را برای هر خرید داشته باشند؛ روز به روز تعداد فروشگاه های آنلاین در حال افزایش است و کسب و کارهایی به سمت دنیای اینترنت و شبکه های مجازی روی آورده اند می توانند موفقیت چشمگیری را کسب کنند  شما نیز با طراحی سایت فروشگاهی می توانید در کسب  کار خود موفق شوید به شرطی که مخاطبان هدف را به خوبی شناسایی کنید تا بتوانید جامعه را شرکت به سپهر زرکیا با تیم قوی برنامه نویسی و

یک سایت فروشگاهی حرفه ای چه امکانات و قابلیت هایی دارد؟

  • طراحی ساده و بدون پیچیدگی:

طبق تحقیقات صورت گرفته طراحی سایت که طرح های پیچیده دارد تا حد زیادی در ایجاد نرخ تبدیل سایت با شکست روبه رو خواهند شد. امکاناتی که یک سایت فروشگاهی می تواند داشته باشد:

  • فضای هاست 1 گیگا بایتی
  • امکان مدیریت سئو با کلمات کلیدی
  • امکان جستجوی راحت مطالب و محصولات مورد نظر
  • دامنه ی .ir
  • امکان ایجاد پست الکترونیکی
  • محصولات را می توان فیلتر کرد
  • برای مشتریان امکان مقایسه ی محصولات فراهم می شود
  • بخشی برای درج نظر کاربران
  • امکان امتیاز دهی به کیفیت محصول و ارائه خدمات

امکان پرداخت آنلاین از طریق کارت های بانکی عضو شتاب:

در فروشگاه های آنلاین مشتریان به راحتی می توانند برای خرید خای خود مبلغ مورذ نیاز را با استفاده از کارت های بانکی پرداخت کنند.

روش های متنوعی برای پرداخت وجود دارد از جمله آن ها می توان به

  • پرداخت به صورت آنلاین از درگاه های پرداختی بانک ها
  • پرداخت پس از تحویل کالا
  • واریز وجه به حساب
  • پرداخت از طریق تمام درگاه های پرداختی
  • تمام روش های ذکر شده بر اساس نیاز و تشخیص مدیر فروشگاه در پنل مدیریتی قابل تنظیم و فعالسازی می باشد.
[caption id="attachment_425" align="aligncenter" width="969"]طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت فروشگاهی[/caption]

طراحی سایت فروشگاهی چقدر زمان می برد؟

برای طراحی سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی و حرفه ای محدوده زمانی بین 40-30 روز لازم است. اما در صورتی که از قالب های آماده مانند وردپرس استفاده شود؛ زمان آن کمتر خواهد بود.

توصیه ما این است که به دلیل مشکلات احتمالی که در قالب های آماده یا cms وجود دارد بهتر است از آن ها استفاده نشود.

برای طراحی سایت فروشگاهی چه مقدار هزینه لازم است؟

هزینه طراحی سایت فروشگاهی بسته به نوع امکانات، تکنولوژی به کار رفته و درخواست های مشتریان و ... هزینه های متفاوتی می تواند داشته باشد. برای اطلاع از قیمت تعرفه های مختلف می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی:

نحوه برای سایت های فروشگاهی چنانچه به درستی و زیر نظر افراد حرفه ای طراحی شود هیچ محدودیتی وجود ندارد. ریسپانسیو بودن از امکانات مهم و اولیه برای هر سایت است و سایر امکانات بر اساس نیاز مشتری ارائه می شود.

با طراحی سایت فروشگاهی می توان قیمت تمام محصولات را تنها با یک دکمه درصد تخفیف اعمال کرد یا موجودی انبار را دریافت کرد و موجود بودن یا عدم موجودیآن را می توان بری هر کالا ثبت کرد.

آیا نحوه و مدل طراحی سایت در موفقیت آن می تواند موثر باشد؟

نحوه طراحی سایت فروشگاهی در موفقیت و عدم موفقیت کسب و کار می تواند موثر باشد.

[caption id="attachment_426" align="aligncenter" width="960"]طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت فروشگاهی[/caption]

طراحی سایت فروشگاهی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

شاید خیلی از افراد فکر کنند که سایت فروشگاهی صرفا برای فروشگاه ها و مراکز فروش است اما، می توان گفت تمام فعالیت های مرتبط با رستوران ها، کافه و ... نیز می توانند سطح پیشرفت خود را با طراحی سایت فروشگاهی ارتقاء دهند.

به عنوان مثال:  در سایت فروشگاهی برای رستوران ها می توان یک منویی برای تمام غذا ها و نوشیدنی ها طراحی کرد تا کاربران به راحتی بتوانند غذا یا نوشیدنی مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند.

در سایت فروشگاهی می توانید از تصاویر غذاها و نوشیدنی ها استفاده کنید همچنین می توانید از فضای رستوران نیز تصاویری را بارگذاری کنید تا مشتریان با فضای رستوران شما آشنا شوند. با این کار در جلب اعتماد مشتریان می توانید موفق تر باشید.

به طور کلی می توان گفت که طراحی سایت فروشگاهی برای تمام کسب و کارها که در زمینه ی ارائه خدمات فعالیت دارند مناسب بوده و برخی از محصولات تحت وب هستند و قابل دانلود می باشند و برخی دیگر کالای فیزیکی هستند و می توان آن ها را در بازه زمانی خاصی به مشتریان ارائه داد.

[caption id="attachment_424" align="aligncenter" width="995"]طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت فروشگاهی[/caption]

بیشتر بدانید:

نکاتی که باید برای داشتن یک سایت فروشگاهی موفق بدانید:

نکته ای که باید قبل از هر چیزی بدانید این است که برای موفق شدن در کسب و کار فقط طراحی وب سایت کافی نیست بلکه باید به طور مداوم برخی نکات را که به شما کمک می کند تا از سایت خود نتیجه بهتری بگیرید را باید به صورت مداوم انجام دهید.

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙