طراحی سایت انگلیسی

از آن جایی که برخی شرکت های بین المللی و تجاری در ایران خواستار طراحی سایت انگلیسی هستند، در این فرصت می خواهیم به معرفی یکی از بهترین شرکت های طراح و سئو کار در خصوص این نوع سایت ها بپردازیم. طراحی سایت انگلیسی برای شرکت ‌های تجاری، مالی، خدماتی و سایر شرکت ‌هایی انجام می ‌شود که در زمینه تجارت و یا ارائه خدمات در سطح بین المللی فعالیت می‌کنند. به عبارتی دیگر طراحی سایت انگلیسی باعث می‌ شود تا محصولات یا خدمات خود را به راحتی به کاربران سراسر جهان معرفی کنید.

همان طور که می دانید طراحی سایت‌های فروشگاهی برای فروش محصولات مجازی، واقعی یا فایل های قابل دانلود طراحی می شوند. این نوع وب سایت ‌ها متناسب با فضای فروشگاه طراحی می شوند و بیشتر وب سایت‌ هایی که قصد فروش محصولات خود را در کشور های خارجی دارند یا محصولات آن ها مجازی و قابل دانلود است که می ‌تواند توسط کاربران سایر کشورها مورد قرار بگیرد.

مانند همه سایت های دیگر سایت انگلیسی نیز باید رسپانسیو باشد. ویژگی رسپانسیو بودن باعث می‌ شود سایت شما در ابعاد و اندازه‌ های مختلف به خوبی قابل نمایش باشد. به عبارت دیگر، هر کاربر بتواند از طریق دستگاه‌ های مختلف مانند گوشی همراه، تبلت یا لپ تاپ از سایت شما بازدید کند.

براساس گزارش ‌ها، درصد بالایی از جستجو ها از طریق گوشی‌ های تلفن همراه یا تبلت انجام می ‌شود. بنابراین اگر محتوای کاربر پسند برای سایت خود داشته باشید اما کاربران قادر به بازدید از آن نباشند، باز هم بی فایده‌ است.

قیمت طراحی سایت انگلیسی

یکی از مهم ‌ترین فاکتور های تاثیر گذار بر جذابیت طراحی سایت، انتخاب تم، رنگ و فونت مناسب برای وب ‌سایت متناسب با نوع فعالیت آن کسب و کار است. باید دقت کافی داشته باشید تا این عناصر را در سایت خود به شکلی بهینه و کاربرپسند انتخاب کنید. به شکلی که باید از این موضوع، رنگ یا فونت در سایر روش ‌های بازاریابی در شبکه‌ های اجتماعی استفاده کرده و با مخاطبان مختلف در سیستم عامل‌ های مختلف ارتباط برقرار کنید. در عین حال، ظاهر سایت شما باید جذاب و گیرا باشد.

عوامل مختلفی در تعیین قیمت طراحی سایت انگلیسی تاثیر گذار است. از آن جمله می توان به کاربری طراحی سایت یا نوع و زمینه کاری آن فعالیت اشاره کرد. به این شکل که طراحی سایت شما یا شرکتی یا فروشگاهی است و آیا طراحی سایت شما اختصاصی است یا یک سایت تولیدی یا خدماتی؟

مسلم است اگر طراحی سایت حالت اختصاصی داشته باشد، زمان و هزینه بیشتری در بر خواهد داشت. این در حالی است که بسیاری ترجیح می دهند طراحی سایت آن ها اختصاصی نباشد. یعنی با استفاده از قالب های آماده و فریم های موجود اقدام به طراحی سایت کسب و کار اینترنتی خود می کنند تا علاوه بر کاهش زمان و قیمت طراحی، هر چه سریع تر سایت انگلیسی خود را بهره برداری کنند.

تعرفه طراحی سایت انگلیسی در صورتی که سایت طراحی شده بر اساس اصول و استاندارد های حاکم بر قوانین برنامه نویسی و سئو باشد، مناسب است. چرا که سایت شما به صورت ۲۴ ساعته تبلیغ کسب و کار شما را خواهد  نمود و حتی هنگامی که شما در استراحت هستید، محصولات یا خدمات شما را به فروش می رساند.

[caption id="attachment_1434" align="aligncenter" width="800"]طراحی سایت انگلیسی طراحی سایت انگلیسی[/caption]

بهترین طراحی سایت انگلیسی

همان گونه که استحضار دارید، امروزه زبان انگلیسی زبان رسمی مراودات تجاری، سیاسی و علمی و فرهنگی در تمام کشور های دنیا است و اگر هر فعالیتی بخواهد پا را از مرزهای خود بیرون بگذارد، ناگزیر از راه اندازی یک سایت به زبان انگلیسی است.

حتی در طراحی سایت انگلیسی برای برخی شرکت های بین المللی داخلی ایران به دلیل وضعیت نابسامان وضعیت تحریم‌ های اقتصادی ایران، بعض از شرکت ها نمی‌خواهند انتساب سایت آن ها به ایران مشخص باشد. برای این دسته از عزیزان می توان از سرور های میزبان در اروپا استفاده کرد تا سایت انگلیسی آن ها در ایران میزبانی نشود.

هم برای اهداف سئویی و هم برای اهداف ژئو سئو استفاده از سرور میزبانی وب در دیتا سنتر اروپا یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. خصوصاً با سرویس ‌دهی عالی و کانفیگ حرفه ‌ای و زیرساخت ‌های حساب شده‌ ای که سرور های این دیتا سنتر را برای میزبانی وردپرس بهینه می‌ سازد.

بسیاری از کارشناسان این عرصه بر این باور هستند که نرم افزار جهانی وردپرس، بهترین برنامه برای ساخت سایت ها به زبان انگلیسی است. چرا که هر پلاگینی در وردپرس نوشته می ‌شود به صورت پیش‌فرض بر اساس زبان انگلیسی توسعه می‌ یابد. به همین دلیل لذا استفاده از این افزونه‌ ها در بخش انگلیسی وب سایت نیاز به ترجمه ندارد و همین موضوع به ظاهر ساده دست شرکت طراح را در انتخاب پلاگین‌ های حرفه ‌ای باز می‌گذارد. چرا که در انتخاب افزونه ‌ها برای زبان مادری در ایران یکی از نگرانی‌ ها، ترجمه پلاگین است.

بیشتر بدانید

طراحی سایت انگلیسی با شرکت زرکیا

خوب است بدانید که زبان انگلیسی ابزار سئوی قوی ای برای سایر زبان‌ های دنیا است. زیرا افزونه سئویوست که بهترین افزونه سئویی در وردپرس به حساب می ‌آید برای زبان انگلیسی نسبت به دیگر زبان ‌ها بسیار بهتر و دقیق تر و اصولی ‌تر عمل می‌کند. به ویژه که اندک اشکالاتی که طبیعتاً در پردازش زبان فارسی دارد، در زبان انگلیسی ندارد.

به دلیل آن که سئو کردن سایت در زبان انگلیسی قدری سخت ‌تر از زبان مادری است، ناگزیر استفاده از افزونه ‌ای حرفه ‌ای در وردپرس ضروری می شود. در صمن جالب است بدانید که 26 درصد از کاربران دنیا زبان مادری اشان زبان انگلیسی است و زبان دیگری را مطالعه نمی کنند. به علاوه 85 درصد از خریداران جهانی هرگز کالایی را نمی خرند که اطلاعات آن کالا به زبان مادری اشان موجود نباشد. این دو مورد می تواند قسمتی از دلایل طراحی سایت انگلیسی باشد.

بنابراین اگر در خارج از کشور ایران مخاطبانی دارید و یا مخاطبین شما در کشور های منطقه، کشور های حاشیه خلیج فارس و کشورهای همسایه به زبان انگلیسی سرچ می کنند و سایت ها را مرور می کنند، بهتر است طراحی سایت خود به زبان انگلیسی را به شرکت زرکیا بسپارید. این شرکت با دارا بودن تجربیاتی درخشان در زمینه طراحی سایت به زبان انگلیسی و زبان های دیگر رایج دنیا می تواند بهترین طراح و سئو کار برای سایت بین المللی و اختصاصی شما باشد.

[caption id="attachment_1433" align="aligncenter" width="1000"]طراحی سایت انگلیسی طراحی سایت انگلیسی[/caption]

جمع بندی

طراحی سایت انگلیسی برای شرکت ‌های تجاری، مالی، خدماتی و سایر شرکت ‌هایی انجام می ‌شود که در زمینه تجارت و یا ارائه خدمات در سطح بین المللی فعالیت می‌کنند. به عبارتی دیگر طراحی سایت انگلیسی باعث می‌ شود تا محصولات یا خدمات خود را به راحتی به کاربران سراسر جهان معرفی کنید.

همان طور که می دانید سایت‌های فروشگاهی برای فروش محصولات مجازی، واقعی یا فایل های قابل دانلود طراحی می شوند. این نوع وب سایت ‌ها متناسب با فضای فروشگاه طراحی می شوند و بیشتر وب سایت‌ هایی که قصد فروش محصولات خود را در کشور های خارجی دارند یا محصولات آن ها مجازی و قابل دانلود است که می ‌تواند توسط کاربران سایر کشورها مورد استفاده باشد.

عوامل مختلفی در تعیین قیمت طراحی سایت انگلیسی تاثیر گذار است. مسلم است اگر طراحی سایت حالت اختصاصی داشته باشد، زمان و هزینه بیشتری در بر خواهد داشت. این در حالی است که بسیاری ترجیح می دهند طراحی سایت آن ها اختصاصی نباشد. یعنی با استفاده از قالب های آماده و فریم های موجود اقدام به طراحی سایت کسب و کار اینترنتی خود می کنند.

تعرفه طراحی سایت انگلیسی در صورتی که سایت طراحی شده بر اساس اصول و استاندارد های حاکم بر قوانین برنامه نویسی و سئو باشد، مناسب است. چرا که سایت شما به صورت ۲۴ ساعته تبلیغ کسب و کار شما را خواهد نمود و حتی هنگامی که شما در زمان استراحت هستید محصولات یا خدمات شما را به فروش می رساند.

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙