طراحی سایت کلینیک

همانطور که در ورود به یک کلینیک تخصصی  ظاهر زیبا ودیزاین محیط تهویه هوای مناسب واحساس آرامش اطمینان شما را جذب میکند. داشتن یک سایت کلینیک حرفه ایی باظاهری آراسته،  صفحه آرایی شده، عکس های متنوع مربوط به نحوه درمان میتواند نقش موءثری در جذب بیماران داشته باشد. آیا می دانید بهترین خصوصیات طراحی سایت کلینیک کدام است؟ آیا در طراحی سایت کلینیک نمونه کارها ارائه میشوند؟ خصوصیات یک سایت کلینک چیست؟ چرا باید دیگر مراکز درمانی وشعبه های خود را در سایت کلینیک  معرفی کنیم؟ لیست قیمت و هزینه در طراحی سایت کلینیک به چه صورت است؟ مشخص کردن کلیه خدماتی که درسایت کلینیک شما ارائه می شود.

شرکت به سپهر زرکیا یکی از فعالان در عرصه طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی است که به پشتوانه مهندسین و متخصصان خوش ذوق خود توانسته بهترین وعالی ترین سرویس دهی را به عزیزان ارائه دهد و کلیه خدماتی که درپایین برای شما شرح میدهم را با سلیقه ونوع خدمتتان برای شما طراحی می کند.

سفارش ساخت سایت کلینیک

اگر قصد راه اندازی یک وب سایت کلینیک را دارید  با مشاوره تلفنی جهت سفارش وساخت طراحی سایت با متخصصین شرکت به سپهر زرکیا تماس حاصل فرمایید ویا از طریق لینک با کارشناسان شرکت دیجیتال زرکیا ارتباط برقرار کنید. شرکت زرکیا علاوه بر طراحی  انواع سایت وساخت کلیه اپکیشن ها ویندوز ، موبایل در فروش محصولات وتعمیرات سخت افزاری فعالیت می کند.

طراحی سایت کلنیک پزشکی

خرید  سایت کلینیک

اگر به هر دلیلی نمی خواهید سایت کلینیک تخصصی طراحی کنید می توانید از سایت های آماده شرکت زرکیا را خریداری  استفاده کنید. شاید از خودتان بپرسید سایت های اماده و سایت های طراحی شده به سلیقه خودتان چه تفاوات هایی با هم دارند.

طراحی سایت کیلنیک آماده

این مدل ازطراحی سایت ها از قبل توسط متخصصین شرکت طراحی وساخته  شده است وبرای کسانی مناسب است که زمان زیادی در اختیار ندارند و می خواهند خیلی زود سایت کیلینک خود را راه اندازی کنند.

طراحی  0 تا 100 سایت کلینیک

اگر برای راه اندازی وطراحی سایت خود محدودیت زمانی ندارید به شما پیشنهاد می کنم بعد از مطالعه مقاله با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا یک سایت کلینک زیبا از 0 تا 100 و طبق خواسته ونوع خدمت وسلیقه شما برای مراجعه کنندگانتان طراحی کنیم. با پشتیبانی رایگان 6 ماهه برای آنها که میخواهند در بازار رقبا ممتاز باشند.

بهترین خصوصیات یک سایت کلینیک چیست؟

یک وب سایت کلینیک برای اینکه بتواند در بازار رقبا از دیگران پیشی بگیرد باید موارد زیر را انجام دهد.

  • تقاضای جلسه مشاوره حضوری
  • تصاویرویا فیلم ازفضای فیزیکی ودیزاین شده سایت کلینیک
  • تصاویرگروهی از پزشکان با چهره های شاداب وپرانرژی
  • نشان دادن موقعیت (لوکیشن) مرکز درمانی وزیبایی برای دسترسی آسان
  • فعالیت مستمر ویکپارچه درفضاهای مجازی (اینستا- فیس بوک- تلگرام_ وات ساپ)
  • استفاده کردن از نظرات بیمارانی که تحت در مان قرارگرفته اند به صورت متن وفیلم ویدیویی
  • تورمجازی 360 روز(برای جذب بالاتر)
  • فهرست کلیه خدمات درمانی کلینیک
  • عکس های نمونه کارها ازجمله جراحی های زیبایی

طراحی سایت کلنیک پزشکی

ارائه نمونه کارها درطراحی  سایت کلینیک

درطراحی  سایت کلینیک شما یک قسمت را اختصاص به معرفی نمونه کارها قرار میدهید. برای مثال اگر شما در حوزه جراحی های سرپایی فعالیت دارید، محتواهایی راجب نوع بیمارنی وروش درمان ودوره نقاهت دروب سایت خود تعریف میکنید. برای اینکه بیماران به شما اعتماد کنند، می توانید عکس از عمل های جراحی با توضیح نوع عارضه درطراحی سایت کلینیک خود قرار دهید تا بیماران اطمینان حاصل کنند شما میتوانید مشگل آنها را حل کنید.

طراحی سایت کلینیک زیبایی

اگرطراحی سایت کلینیک شما درحوزه زیبایی فعالیت دارد به احتما زیاد اغلب مراجعه کنندگان شما خانم هستند وچون خانم ها ریز بین تر وزیبا پسند تر هستندوبه جزیئات توجه زیادی دارند هرچه کار طراحی ونوع بار گزاری عکس ها متنوع تر باشد مراجعه کنندگان حضوری بیشتری دریافت خواهید کرد.

معرفی شعبه ها ودیگر مراکز مرتبط درطراحی سایت کلینیک

درطراحی سایت کلینیک با معرفی مراکز مرتبط مانند آزمایشگاه، رادیولوژی، سنوگرافی، یا بیمارستان های طرف قرار داد کلینیک ونشان دادن لوگوهای مربوط به هرکدام می توانید از ترفند لینک تو لینک استفاده کرده و هر کاربر که وارد سایت کلینیک شما می شود به صورت همزمان با کلیک کردن بر روی هر لینک یک بازدید دیگر برای طراحی سایت کلینک ثبت شود، وترافیک را به سمت سایت خود هدایت کنید تا موتور جستجو گر گوگل شما را زودتر از رقبا به کاربران نمایش دهد.

طراحی سایت کلنیک پزشکی

لیست قیمت وهزینه در طراحی سایت کلینیک

در هر وب سایتی که طراحی می شود یک قسمت به هزینه های مربوط به وب سایت تعریف میشود. درطراحی سایت کلینیک نیز برای اینکه کاربران (بیماران) ازنرخ طرفه ها باخبرشوند میتوانید قسمتی رابه  هزینه ها اختصاص دهید، یا یک بخش پرسش قیمت به صورت تکست باکس که بر روی آن نوشته شده (مشاهده جزئیات قیمت) از طراح بخواهید طراحی کند، تا از این طریق بیماران بتوانند نرخ خدمت درمانی که میخواهید ارائه دهید را از شما جویا شوند.

هزینه طراحی  سایت کلینیک

هزینه طراحی سایت کلینک بسته به نوع سایت آماده یا طراحی شده متغییر است برای اطلاع از نرخ تعرفه ها به سایت زرکیا مراجعه بفرمایید.

مشخص کردن کلیه خدماتی که در طراحی سایت کلینیک ارائه می شود:

خدمات شما چیست؟

آیا خدمات درمانی ارائه میدهید؟

اگر حوزه فعالیت طراحی سایت کلینیک شما درمانی است باید تمام موارد مربوط به معرفی پزشکان وکارنامه موفق کاری آنها را معرفی کنید. ایجاد یک بخش ویزیت آنلاین قبل از ویزیت حضوری داشته باشید، معرفی قسمت ها وبخش هایی که به نوع آن درمان مربوط میشود را ذکر کنید تا کاربران به راحتی به اطلاعات لازم دسترسی پیدا کرده وبرای درمان حضوری مراجعه کنند.

آیا خدمات زیبایی درحوزه پوست مو درطراحی سایت کلینیک ارائه میدهید؟

حال اگر شما در حوزه پوست و مو فعالیت دارید باید این نکته را مد نظر قرار دهید، که 80 درصد مراجعه کنندگان به  سایت کلینیک خانم ها هستند واز آنجایی که بانوان حساسیت زیادی بر روی پوست و مو وزیبایی شان دارند باید با طراحی سایت کلینیک به بهترین وجه بتوانید با تولید محتوای ارزشمند به صورت عکس ومتن وفیلم اطمینان آنها را جذب کنید چون در دنیای دیجیتال واینترنت مردم به دنبال بهترینها هستند.

عمل های زیبایی درطراحی سایت کلینیک

باید محتوایی که برای عمل های زیبایی درطراحی سایت کلینیک تولید میشود از دقت بسیار بالایی برخورد دار باشد جزئیات کامل عمل نحوه پذیرش دوران نقاهت هزینه های جاری هزینه های اضافی بارگذاری عکس وفیلم حین جراحی وبعد از رضایت مشتری باید به دقت وزیبایی طراحی شود تا مشتری را مجاب کند که عمل زیبایی خود را به پزشکان شما بسپارد.

سوالات متداول:

چرا  طراحی سایت کلینیک ؟

در بازار امروز که رقابت شدید است و مردم به سراغ کسانی می روند که در کار خود ازهر نظری بهترین باشند، شما باید یک وسیله ارتباط جمعی داشته باشید که سبک کار خود را به دیگران معرفی کنید، از این رو شما نیازمند  طراحی سایت کلینیک هستید.

چگونه می توانم طراحی سایت کلینیک سفارش دهم؟

شما با تماس با مشاورین وکارشناسان شرکت به سپهر زرکیا می توانید با توجه به نوع نیاز و خدماتی که در کلینیک آنلاین قصد دارید ارائه دهید، اقدام به خرید سایت آماده ناپ کامرس، یا طراحی سایت شخصی سازی شده کنید.

چگونه می توانم سایتم را در رده بالا سرچ گوگل قرار دهم؟

سخن پایانی نگران نباشید می توانید بعد ازطراحی سایت کلینیک خود پشتیبانی سایت خود را به به سپهر زرکیا بسپارید تا تمامی موارد بالا را به آسانی برای شما انجام دهد وشما با ایجاد یک وب سایت کلینک علاوه بر خدمت رسانی آنلاین به بیماران کسب وکار خود را رونق بدهید.

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙