طراحی سایت با وردپرس

از آن جایی که یکی از شیوه های رایج ساخت وب سایت ها،  طراحی سایت با وردپرس است، در این مجال می خواهیم کمی بیشتر راجع به آن صحبت کنیم. خوب است بدانید که وردپرس یکی از رایج ترین سیستم های مدیریت محتوا بوده و با زبان php نوشته می شود. همچنین  به دلیل استفاده آسان و کاربردی و به دلیل ساختار سئوی آن طراحی سایت با وردپرس محبوبیت خاصی در بین طراحان سایت و کاربران پیدا کرده است. در حقیقت وردپرس یک نرم افزار است که به شما کمک میکند تا به طراحی وب سایت ها بپردازید و یا حتی به کمک آن می توان یک برنامه برای خود طراحی کرد.

وردپرس برای اولین در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و از آن زمان تا به امروز جزء یکی بهترین سیستم های مدیریت محتوا شناخته می شود. وردپرس همیشه در حال به روزرسانی است و از آن زمان تا به حال ویژگی های به بسیار زیادی را نسبت به نسخه اولیه خود اضافه کرده و همیشه در حال پیشرفت است.

جالب است بدانید طراحی سایت با وردپرس نزدیک به ۷۵ میلیون از کل وب سایت های دنیا را به خود اختصاص داده است. حتی محبوب ترین وب سایت هایی که نام آن ها را زیاد شنیده اید مانند وبلاگ اصلی سایت یاهو با آدرس دات com، وبلاگ سایت ناسا و سایت خبرگزاری بی بی سی آمریکا نیز از وردپرس استفاده کرده اند.

امروزه وردپرس توسط یک سوم طراحان سایت های دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و حدود ۵۹.۴ درصد سهم بازار در اختیار گرفته است.

بهترین طراحی سایت با وردپرس

[caption id="attachment_476" align="aligncenter" width="1024"]طراحی سایت با وردپرس طراحی سایت با وردپرس[/caption]

وردپرس به شما کمک می کند تا بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و کد گزاری بتوانید وب سایت خود را طراحی کنید و مانند استفاده از مایکروسافت ورد نوشته های خود را ویرایش کنید. دقیقاً به دلیل همین این ویژگی طراحان زیادی مایل هستند تا طراحی سایت های خود را با وردپرس انجام بدهند.

همچنین ورد پرس مورد علاقه شمار زیادی از طراحان وب نیز قرار گرفته است و استفاده از کدهای سخت و پیچیده ای همچون  html، css و  php   را از بین برداشته است.

به منظور طراحی سایت با وردپرس قالب های آماده ای در این زمینه وجود دارد که می توان آن ها را انتخاب کرد و اگر قصد طراحی حرفه ای را دارید می توانید از کارشناسان حاضر در شرکت زرکیا بخواهید تا با قیمتی مناسب و در سریع ترین زمان ممکن یک سایت حرفه ای را برای کسب و کار شما طراحی کنند.

وردپرس برای هماهنگی و به روز شدن وب سایت ها با توجه به نیاز کاربران و به روز شدن تکنولوژی همواره در حال به روزرسانی است. این یکی از مهم ترین قابلیت های وردپرس است و خبر خوب آن که شما برای آپدیت و به روز رسانی آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید. وردپرس با توجه به نیاز طراحان و کاربران به روز رسانی را انجام می دهد.

یکی از ویژگی های بسیار خوب وردپرس وجود تم های بسیار زیادی است که در آن وجود دارد. قالب هایی که بسیاری از آن ها رایگان است و قابلیت سفارشی سازی نیز دارد.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

[caption id="attachment_478" align="aligncenter" width="1024"]طراحی سایت با وردپرس طراحی سایت با وردپرس[/caption]

خوب است بدانید که پلاگین ها یا افزونه ها ماژول هایی هستند که بر روی یک وب سایت نصب می شوند و شما با استفاده از آن ها می توانید قابلیت های مختلفی را به وب سایت خود اضافه نمایید. حال آن که در وردپرس بسیاری از پلاگین های کاربردی رایگان هستند و طراح به راحتی می تواند آن ها را نصب کند. به همین خاطر است که طراحی سایت با وردپرس

قیمت پایین تری به نسبت سایر برنامه های دیگر دارد.

جالب تر آن که وردپرس علاوه بر قیمت طراحی سایت مناسب، هزینه نگهداری و به روز رسانی مناسب تری نیز نسبت به سایر برنامه های  cmsدارد. به علاوه ساختار وردپرس به گونه ای طراحی شده است که بر روی سرعت بارگزاری آن بسیار تاثیر گذار است. همچنین ورد پرس ساختاری بسیار تمیز  و واضح دارد که کاربران را به خاطر سرعت بالا به سوی خود جذب کرده است.

مدیریت محتوا در وردپرس بسیار آسان است و محیطی کاملاً شبیه به برنامه ورد دارد که این محیط کار را برای کاربر ساده تر می کند و طراح به آسانی می تواند محتوا های خود را مدیریت کند. این عامل نیز یکی دیگر از دلایل قیمت های پایین طراحی سایت با وردپرس است.

علاوه بر این ها وردپرس با وجود جامعیت، به تخصص حرفه ای در زمینه انواع نرم افزار های اختصاصی و ابزار های آن نیاز ندارد. مضاف بر آن که اشتراک گزاری مطالب در وردپرس بسیار ساده است. زیرا خود وردپرس این ویجت ها را طراحی کرده و شما می توانید مطالب خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

[caption id="attachment_475" align="aligncenter" width="800"]طراحی سایت با وردپرس طراحی سایت با وردپرس[/caption]

طراحی سایت با وردپرس در شرکت زرکیا

یکی از نکات مهمی که در طراحی سایت باید به آن توجه نمود امنیت وب سایت است. شما با طراحی سایت در وردپرس و رعایتی قوانینی که وردپرس برای امنیت وب سایت تعیین کرده است، می توان سایت امنی داشت و از خطر هکر ها در امان بود.

از جمله مزایای دیگر وردپرس آن است که با کمک طراحی سایت وردپرسی می توان از هر نوع تم و پلاگینی که با وب سایت شما همخوانی دارد استفاده کرد و قابلیت های وب سایت شما را افزایش داد. چرا که وردپرس بر خلاف بسیاری از سایت هایی که با کد html نوشته می شوند و تنها قابلیت ها و عملکرد های کلی را در بر می گیرند، با استفاده از پلاگین ها و تم های طراحی شده سطح تجربه کاربری خود را بهبود داده است.

خوب است بدانید که وردپرس با توجه به کارایی و قابلیت های زیاد، به طراح این اجازه را می دهد که در ظرف مدت بسیار کم در صورت داشتن محتوای تصویری و متنی مناسب وب سایت شما را طراحی کند. این قابلیتی است که در نرم افزار های دیگر کمتر می توان آن را مشاهده نمود.

با همه این تعاریفی که ذکر شد، یکی از شرکت های پیشرو و موفق در زمینه طراحی سایت با وردپرس و دیگر برنامه های دیگر شرکت زرکیا است. این شرکت با بهره مندی از دانش کافی و آخرین تکنولوژی روز دنیا به تمامی تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت مسلط است و می تواند بهترین مشاور شما در این زمینه باشد.

بیشتر بدانید

جمع بندی

خوب است بدانید که وردپرس یکی از رایج ترین سیستم های مدیریت محتوا بوده و با زبان php نوشته می شود. همچنین  به دلیل استفاده آسان و کاربردی و به دلیل ساختار سئوی آن طراحی سایت با وردپرس محبوبیت خاصی در بین طراحان سایت و کاربران پیدا کرده است. در حقیقت وردپرس یک نرم افزار است که به شما کمک میکند تا به طراحی وب سایت ها بپردازید و یا حتی به کمک آن می توان یک برنامه برای خود طراحی کرد.

وردپرس برای اولین در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و از آن زمان تا به امروز جزء یکی بهترین سیستم های مدیریت محتوا شناخته می شود. وردپرس همیشه در حال به روزرسانی است و از آن زمان تا به حال ویژگی های به بسیار زیادی را نسبت به نسخه اولیه خود اضافه کرده و همیشه در حال پیشرفت است.

جالب است بدانید طراحی سایت با وردپرس نزدیک به ۷۵ میلیون از کل وب سایت های دنیا را به خود اختصاص داده است. حتی محبوب ترین وب سایت هایی که نام آن ها را زیاد شنیده اید مانند وبلاگ اصلی سایت یاهو با آدرس دات com، وبلاگ سایت ناسا و سایت خبرگزاری بی بی سی آمریکا نیز از وردپرس استفاده کرده اند.

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙