طراحی سایت با جوملا

از آن جایی که یکی از روش های مختلف طراحی سایت که توسط طراحان و سئوکاران انجام می شود، طراحی سایت با جوملا است، در این فرصت می خواهیم به معرفی یکی از بهترین طراحان در این زمینه بپردازیم.

طراحی سایت با جوملا بعد از طراحی سایت با وردپرس، دومین سیستم مدیریت محتوای پر طرفدار در این زمینه است. جوملا در واقع یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که اتفاقاً رایگان هم می باشد. به این معنا که جوملا ابزاری است که با آن می ‌توانید یک وب سایت شخصی، شرکتی، فروشگاهی یا هر نوع وب سایت دیگری بسازید و خدمات یا محصولات را خود به کمک آن در سطح اینترنت به اشتراک بگذارید.

علاوه بر آن با استفاده از سیستم جوملا شما هیچ گاه برای اضافه کردن یک ویژگی منحصر به فرد در سایت خود، نیاز به برنامه نویسی نداشته و به راحتی می ‌توانید با نصب یک افزونه  این ویژگی‌ ها را در سایت خود اضافه نمایید. افزونه ‌ها روزانه توسط هزاران  نفر در سراسر جهان آپدیت می ‌شوند و بهبود می‌ یابند. به این معنی که سایت شما با آخرین ویژگی‌ های روز دنیا پیش می رود.

برای طراحی یک وب سایت جدید، عوامل زیادی مانند طراحی و نام دامنه باید در نظر گرفته شود. در این بین مهم ترین گزینه انتخاب پلت فرم مناسب است که حیاتی ترین انتخاب می باشد. تعدادی از عوامل دیگر نیز مانند هزینه، زمان، کیفیت، انعطاف پذیری و کاربری نیز دخیل هستند. در این میان تنها سیستم مدیریت محتوا که میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند و تمامی این نیازها را برآورده می کند، جوملا است.

طراحی سایت با جوملا

طراحی سایت با جوملا چگونه است؟

خوب است بدانید که 35 میلیون دانلود در سیستم جوملا و هر 5/2 ثانیه یک بار دانلود، نشانه آن است که طراحی سایت با جوملا نیز راه خود را در این عرصه باز کرده است. در این سیستم شما می توانید وب سایت ها را نه تنها به زبان انگلیسی، بلکه در زبان های چینی، پرتغالی، اسپانیایی، عبری، فرانسوی و مانند آن بسازید .لیست زبان های موجود در طراحی سایت با جوملا آن قدر زیاد است که هیچ جایگزین بهتری برای آن در این زمینه وجود ندارد.

مشابه پلاگین در وردپرس، افزونه در جوملا است. بیش از 12 میلیون پلاگین در دسترس کاربران وردپرس است که بیش از حد لزوم می باشد. با این حال در جوملا دیگر نیازی به افزودن جزییات بیشتر به قالب ها نیست.

جالب است بدانید که وزارت دفاع انگلیس، دولت یونان، دادگاه عالی استرالیا و MTV در یونان تنها شماری از بزرگترین طرفداران جوملا هستند. همچنین سایت شخصی لئوناردو دی کاپریو نیز با استفاده از جوملا ساخته شده است. جوملا همچنین وب سایت رستوران شبه جزیره عربستان را نیز تأمین می کند.

جوملا به هر شکلی که شما بخواهید سفارشی سازی می شود. هزاران قالب، اجزاء، پلاگین و ماژول در آن وجود دارند که به شما کمک می کنند سایت خود رو منحصر به فرد کنید. اگر هیچ کدوم از تم های رایگان موجود در جوملا با سلیقه شما جور در نیاید، می توانید از کارشناسانی کمک بگیرید که تم هایی با کیفیت بالا در اختیار شما قرار بدهند.

طراحی سایت با جوملا

مزایای طراحی سایت با جوملا

طراحی سایت با جوملا بیش از یازده ساله که از پروژه Mambo ساخته شده است. در آن زمان، به CMS بسیار پیشرفته و پایداری تبدیل شد که در مدارس، شبکه های کمپانی های تجاری و شرکت های کوچک استفاده می شد.

هنگامی که طراحی سایت با جوملا را انجام می دهید، وب سایت شما آماده پشتیبانی از سئو، فرم های تماس، RSS، وبلاگ، رسانه ها، چندین زبان و مانند آن است. کاربران با تجربه در این سیستم ممکن است یک دقیقه برای نصب و تنها 45 دقیقه برای انتشار محتوا نیاز داشته باشند. این بدان معنی است که در کمتر از یک ساعت وب سایت شما آماده به کار می شود. ویژگی که هیچ کدوم از پلتفرم های دیگر آن را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار نمی دهند.

چارچوب و پایه اصلی در جوملا به خوبی سازماندهی شده تا هر لایه را با پیاده سازی مدل نمایش کنترل کننده استاندارد نگه دارد. مواقعی که در طراحی سایت نیاز به ایجاد پسوند های خود یا طراحی سفارشی دارید داشتن سطحی برای جداسازی مهم است. به علاوه جوملا تنها سیستم مدیریت محتوا در لیست سه سیستم اول محبوب ترین ها است که ویژگی نسخه آماده برای موبایل را دارد.

مهم ترین بخش برای امنیت وب سایت طراحی شده در جوملا این است که آن را به آخرین نسخه ارتقاء بدهیم. چرا که  تقریباً در همه نسخه های جدید آن در مقایسه با نسخه های قبلی، مشکلات امنیتی برطرف شده اند. به روز رسانی افزونه های جوملا هم به همان اندازه برای امنیت وب سایت شما مهم است.

بیشتر بدانید

طراحی سایت با جوملا توسط شرکت زرکیا

یکی از شرکت های متبحر در زمینه طراحی سایت با جوملا شرکت زرکیا است. که تجربه 20 ساله در طراحی انواع سایت به ویژه طراحی با جوملا را دارد. شما نیز اگر قصد دارید که با این سیستم طراحی سایت داشته باشید می توانید با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید و طراحی خود را سفارش دهید.

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙