طراحی سایت آژانس مسافرتی

انسان همیشه علاقه به ماجراجویی و شناخت دنیای اطراف خود داشته است. اکنون می توانید به معنای واقعی کلمه از هر نقطه روی این سیاره بازدید کنید. به همین خاطر  منطقی است که آژانس های مسافرتی امروزه یکی از پرفروش ترین خدمات را ارائه دهند. بسیاری از افراد می پرسند که چگونه یک آژانس مسافرتی می تواند مشتریان بالقوه بیشتری را جذب کند و سود خود را افزایش دهد؟ مطمئناً در عصر فناوری های جدید، ایجاد وب سایت برای یک شرکت مسافرتی قطعاً به شما کمک می کند تا در این جایگاه برجسته شوید. طراحی سایت آژانس مسافرتی امروزه یکی از پر رونق ترین کار های اینترنتی می باشد که افراد زیادی به آن مشغول هستند.

نیاز آژانس های مسافرتی به وب سایت

در طول سال های اخیر به علت شیوع کرونا صدمات زیادی به صنعت گردشگری وارد شد. به گونه ای که این ویروس باعث شد سفر های داخلی و خارجی زیادی لغو شود. حتی در برخی از مواقع سفر های بین استانی نیز لغو می شوند. که در بین این سفر ها سفرهای زیارتی، سفر های سیاحتی و سفرهای تفریحی نیز وجود داشت. اما به هر حال همیشه باید از موقعیت های مختلف استفاده کرد.

به همین خاطر در این مدت آژانس های مسافرتی مدام به دنبال راهی برای بهبود وضعیت و دوران بعد از کرونا بودند. یکی از مهم ترین تدابیری که صاحبان آژانس های مسافرتی و سایر افراد اندیشیدند طراحی سایت آژانس مسافرتی بود. با این کار توانستند که مشتریان زیادی را از تمام نقاط ایران جذب کنند و همین امر باعث فروش ویژه ای برای آژانس های مسافرتی دارای وب سایت شد. در واقع می توان گفت به خاطر تاثیر بسیار زیادی که اینترنت بر روی تمام کسب و کارها مخصوصا گردشگری داشته است صاحبان آژانس های مسافرتی را مجبور به طراحی سایت برای آژانس های خود کرد.

می توان گفت که طراحی سایت برای آژانس های مسافرتی بسیار مهم است زیرا به عنوان یک بازاریابی آنلاین عمل می کند. بهتر است بدانید که امروزه داشتن وب سایت برای هر کسب و کاری به عنوان یک اعتبار عمل می کند به همین خاطر داشتن وب سایت برای هر آژانس مسافرتی می تواند مشتریان زیادی را جذب کند. معمولا افراد قبل از خرید بلیت از شما ابتدا برند شما را در اینترنت جستجو می کنند به همین علت باید یک سایت اینترنتی بسیار زیبا و جذاب داشته باشید. به عبارت دیگر شما باید این امر را بپذیرید که وب سایت آژانس مسافرتی شما اعتبار آژانس است. پس سعی کنید تمام توان خود را برای رشد و بهبود سایت خود به کار ببرید.

طراحی سایت آژانس مسافرتی

مهم ترین نکاتی که در رابطه با طراحی سایت آژانس مسافرتی باید به آن توجه شود

در واقعه بهتر است بدانید که مهمترین نکته در رابطه با طراحی سایت آژانس مسافرتی این است که هرگز نباید سایت خود را شبیه به سایت های رقبا بسازید بلکه همواره باید تلاش کنید تا بتوانید یک سایت متفاوت نسبت به سایر سایت های آژانس مسافرتی طراحی کنید تا به خاطر منحصر به فرد بودن مطرح شوید. ما در این جا مهمترین نکاتی که باید هنگام طراحی سایت آژانس مسافرتی به آنها توجه شود را بیان کردیم.

تولید محتوای مناسب

توجه داشته باشید که محتوای سایت شما باید به گونه ای باشد که بتواند تمامی مکان های گردشگری و جاذبه های طبیعی مکان های مسافرتی مقاصد شما را معرفی کند همچنین بتواند خدمات و پیشنهادات تور های شما را به خوبی بیان کند. بارگذاری اینگونه از محتوا باعث میشود که مشتری با جستجو در سایت به قسمت مورد نظر برود و بلیت خود را خریداری کند.

دسترسی آسان به امکانات سایت

هنگام طراحی سایت آژانس مسافرتی باید توجه داشت که تمام امکانات و خدمات سایت به صورت دسته بندی شده در سایت قرار گیرد تا کاربر هنگام وارد شدن به سایت دچار سردرگمی نشود و در کمترین زمان ممکن بتواند خدمات مورد نظر خود را دریافت کند.

حتما برای سایت خود یک جستجوی پیشرفته تعریف کنید تا کاربر هنگامی که وارد سایت میشود بتواند با سرچ کردن به بخش مورد نظر خود هدایت شود. توجه کنید اگر شما بتوانید سایتی را طراحی کنید تا نیاز های کاربران را برطرف کند باعث رضایت مشتریان و در نتیجه افزایش میزان کاربران و فروش میشود.

به روز رسانی مداوم وب سایت

بروز رسانی وب سایت یکی از مهم ترین نکاتی است که حتما باید تمام طراحان وب سایت به آن توجه کنند زیرا این مورد باعث افزایش سرعت سایت می شود اما متاسفانه بیشتر طراحان سایت به این نکته توجه نمی کنند و مهم ترین علت آن ها به این عدم توجه بارگذاری و درج دشوار مطالب است.

طراحی سایت آژانس مسافرتی

درج ماژول رزرو آنلاین

برای وب سایت های آژانس های مسافرتی و اپراتورهای تور، داشتن ماژول رزرو آنلاین الزامی است. همه می توانند یک تور را انتخاب کنند و آن را رزرو کنند. به عنوان یک قاعده، ماژول های پذیرش پرداخت آنلاین در چنین سایت هایی نصب می شود. مدیران آژانس های مسافرتی فقط می توانند درخواست ها را بپذیرند و رسیدگی کنند. رزرو آنلاین تورها مستلزم توسعه و نصب یک سیستم جدی است. کاربر نیاز به ارائه اطلاعات موثق در مورد تاریخ دقیق، سهمیه، شرایط اضافی و ... دارند، خطا در عملکرد نرم افزار غیر قابل قبول است، در غیر این صورت شرکت دچار مشکل شده و اعتماد مشتریان خود را از دست می دهد.

اما می توان با تعریف ساده پنل هنگام طراحی سایت آژانس مسافرتی این مشکل را نیز برطرف کرد.

بیشتر بدانید

مخاطبین و پیوندهای شبکه های اجتماعی را مشخص کنید

اگر آژانس مسافرتی در رسانه های اجتماعی حضور دارد، حتماً آن را نیز درج کنید. شاید یک مشتری بالقوه آماده خرید فوری نباشد، اما پس از ثبت نام، زمانی که تصمیم به سفر می گیرد آژانس مسافرتی شما را به یاد می آورد. کاربران را در تمام فضاها با شما در تماس نگه دارید.

امکان دسترسی به کاربر در سایت های آژانس مسافرتی چیست؟

گردشگری صنعتی است که در آن اطلاعات به سرعت منسوخ شده و ارتباط خود را از دست می دهد. بنابراین، برای یک سایت مسافرتی، پویایی و انعطاف پذیری در هر چیزی که مربوط به تغییرات داده است، مهم است. برنامه نویسان برنامه  مخصوص  (سیستم های مدیریت محتوا) را توسعه می دهند که به شما امکان می دهد خودتان تغییرات لازم را ایجاد کنید. حتی افراد غیر متخصص نیز می توانند بیشتر داده ها را تغییر دهند، برای این کار نیازی به گذراندن آموزش های اضافی در مورد کار با سایت نیست.

طراحی سایت آژانس مسافرتی

سوالات متداول

چه چیزی را می توان در قالب  سایت های آژانس مسافرتی تغییر داد؟

در قالبی که انتخاب کرده‌اید، می‌توانید موارد زیر را تغییر دهید: رنگ‌ها، عکس‌ها، متون، افزودن یا حذف صفحات در سایت. می‌توانید با ایجاد بخش‌های جداگانه از سایت در قالب صفحات فرود با استفاده از سازنده صفحه فرود داخلی، آزمایش کنید.

آیا می توان مستقیما پرداخت را در داخل سایت انجام داد؟

بله، اگر ماژول پذیرش پرداخت را وصل کنید، چنین فرصتی وجود دارد.

آیا طراحی سایت آژانس مسافرتی سود آور است؟

بهتر است بدانید که طراحی سایت آژانس مسافرتی باعث شد که مشتری این آژانس ها به صورت فوق العاده ای افزایش یابد و همین امر موجب افزایش میزان سود آن ها شد.

آیا هر آژانس مسافرتی می تواند سایت داشته باشد؟

بله هر آژانس مسافرتی می تواند سایت اختصاصی خود را داشته باشد. زیرا هر آژانس مسافرتی می تواند با مراجعه به شرکت های بزرگ طراحی سایت سایت مورد نظر خود را سفارش دهد.

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙