بهترین افزونه پاپ‌آپ وردپرس +مقایسه افزونه‌های برتر

بدون شک همه شما با افزونه پاپ‌آپ وردپرس آشنایی دارید و در سایت‌های مختلفی با آن مواجه شده‌اید. دلیل استفاده از پاپ‌آپ این است که در برخی مواردی که لازم است توجه و تمرکز کاربر را به سمت خاصی جلب کنیم از پاپ‌آپ استفاده می‌کنیم. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین افزونه پاپ‌آپ وردپرس بپردازیم. همچنین امروز شمارا با 5 تا از بهترین افزونه‌های کاربردی پاپ‌آپ برای طراحی سایت‌ وردپرسی آشنا کنیم. با استفاده از این افزونه‌ها شما می‌توانید مطالب موردنظر خود را در مرکز توجه کاربران قرار دهید.

بهترین افزونه پاپ‌آپ وردپرس

افزونه پاپ‌آپ در طراحی سایت وردپرس به صورتی کار می‌کند که مطالبی را که می‌خواهید در مرکز توجه کاربران قرار دهید را در پنجره‌ای جداگانه نمایش می‌دهد. شما باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که مطالبی که در پاپ‌آپ قرار می‌دهید باید برای کاربران جذابیت داشته باشد. در واقع مطالبی که باید در پاپ‌آپ قرار می‌دهید که کاربران باید به آن نیاز داشته باشند، در غیر این صورت ممکن است دیدن چندین پاپ‌آپ برای کاربران آزاردهنده باشد و مجدداً از سایت شما بازدید نداشته باشد. همچنین از  افزونه پاپ‌آپ نیز می‌توان برای برقراری ارتباط با کاربران استفاده کرد. یعنی یک سری اطلاعات جذاب مانند محصولات جدید و کد تخفیف را در پنجره‌ای جدید به کاربران نشان دهید. افزونه پاپ‌آپ‌ پنجره‌های کوچک، بسیار کاربردی و مفید هستند که شما می‌توانید از مقاصد مختلف از آنها استفاده‌های لازم را ببرید. اما مهم‌ترین نکته در هنگام استفاده از پاپ‌آپ این است که این پنجره را در بهترین زمان به کاربران نشان دهید. زیرا درصورتی‌که در زمان صحیح به کاربران نمایش ندهید، باعث اذیت‌شدن کاربران و همچنین خارج‌شدن آنها از سایت شوید. پس توجه داشته باشید که استفاده از هر ابزاری اصول مربوط به خودش را دارد و شما نیز برای استفاده از پاپ‌آپ در وردپرس باید یک سری معیار برای خود قرار دهید؛ بنابراین از قراردادن محتوای غیرضروری در پاپ‌آپ خودداری کرده و سعی کنید با استفاده از همین پنجره‌ها باعث افزایش ورودی سایت خود شوید. یکی از بهترین زمان‌ها برای قراردادن افزونه پاپ‌آپ هنگام خروج کاربران از سایت است. شما می‌توانید به‌راحتی این کار را انجام دهید و توسعه دهنگان وردپرس در جهت سهولت این کار دست به طراحی پلاگین‌های مختلفی زده‌اند که امروز قصد داریم تعدادی از بهترین و کاربردی‌ترین افزونه‌های پاپ‌آپ را به شما معرفی کنیم، در ادامه با ما همراه باشید

افزونه‌ پاپ‌آپ وردپرس

در ادامه به معرفی 5 افزونه پاپ‌آپ بسیار کاربردی خواهیم پرداخت و همچنین به بارزترین خصوصیات آنها نیز اشاره‌ای خواهیم کرد. تمامی این افزونه‌ها رایگان هستند و شما می‌توانید از مخزن وردپرس به‌راحتی به این افزونه‌ها دسترسی داشته باشید.

1. افزونه پاپ‌آپ OptinMonster

OptinMonster اولین مورد از این لیست است که به شما معرفی خواهیم کرد. طبق آخرین آمار این افزونه توانسته است بیش از 900 هزار نصب فعال داشته باشد و تنها دلیل این حجم از کاربران تنها می‌تواند امکانات زیادی باشد که این افزونه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از قابلیت فناوری رفتاری که این افزونه از آن بهره می‌برد، می‌تواند باعث تبدیل بازدیدکنندگان به مشترکان ایمیل شود این موضوع باعث می‌شود تا حدودی پرش سبد خرید شما روند کاهشی به خود بگیرد و همچنین باعث افزایشی شدن نرخ تبدیل سایت شما شود. از دیگر ویژگی‌های این افزونه که می‌توان به آن اشاره کرد این است که شما می‌توانید هر تصویر یا یک لینک را به یک کمپین تبدیل کنید. در واقع با این کار هنگامی که کاربر روی لینک یا تصویر شما کلید می‌کند به آن پیشنهاد داده می‌شود که محصول موردنظر را از شما خریداری کند. افزونه OptinMonster برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشترکان ایمیل   این افزونه پاپ‌آپ با فروشگاه تجارت الکترونیک یا ناشر محتوا کارکرد بسیار خوبی را دارد. در واقع شما باید بدانید که کیفیت محتوای سایت شما بهتر باشد به طبع آن کاربران مدت زمانی بیشتری را در سایت شما سپری می‌کند. وقتی کاربران می‌بینند که محتوای شما به چیزی که جستجو کرده‌اند نزدیک است ترغیب می‌شوند که مدت‌زمان بیشتری را در سایت شما بماند. همان‌طور که گفته شد این افزونه در مخزن وردپرس وجود دارد و شما به‌راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته و آن را نصب کنید. همچنین نحوه استفاده از این افزونه نیز بسیار ساده است و شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن برای و بدون حتی یک خط کدنویسی برای وب‌سایت خود یک پاپ‌آپ ریسپانسیو بسازید و با استفاده از آنها کاربران را به صفحات دلخواه خود هدایت کنید. مسلماً وقتی شما بتوانید با کشیدن و رهاکردن پاپ‌آپ‌های موردنظر خود را بسازید برای شما بسیار کاربردی و شگفت‌انگیز است. پس بدون هیچ‌گونه نگرانی در خصوص طراحی پاپ‌آپ این افزونه را دانلود و روی سایت خود نصب کنید و از قابلیت‌های آن لذت ببرید

2. افزونه پاپ‌آپ ARI Fancy Lightbox

اگر شما به دنبال یک افزونه پاپ‌آپ ساز هستید که با موبایل سازگاری داشته باشد، انتخابی جز افزونه ARI Fancy Lightbox نخواهید داشت. این افزونه از lightbox به‌صورت Mac-style استفاده می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا به‌وسیله آن تصاویر خود را از طریق وردپرس، Woocomerce، NextGEN، JetpackGalleries و Justified Image نمایش دربیاورید.   افزونه پاپ آپ ساز ARI Fancy Lightbox همچنین موضوع دیگری که در این افزونه بسیار حائز اهمیت است قابلیت حفاظت از تصاویر است. این افزونه می‌تواند کلیک راست کردن روی تصاویر را غیرفعال کرده که این کار در واقع باعث جلوگیری از کپی‌شدن URL تصاویر سایت شما می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این افزونه این است که به شما امکان می‌دهد ویدئو های خود را از طریق Dailymotion، vimeo، Vine، YouTube و MetaCafe در lightbox را به کاربران نمایش دهید.

3. افزونه پاپ‌آپ Popup Maker

این افزونه به سبب انعطاف‌پذیری بالایی که دارد توانسته است بیش از 400 هزار نصب فعال را بین کاربران وردپرس به خود اختصاص دهد. برای افرادی که قصد دارند بدون هیچ محدودیتی کنترل پاپ‌آپ خود را به دست بگیرند گزینه بسیار مناسبی است.   افزونه Poppup Maker برای کنترل داشتن روی پاپ آپ بدون هیچ محدودیتی استفاده از این افزونه امکان تغییر تنظیمات کلی پاپ‌آپ مثل اندازه پنجره، محتوای پاپ‌آپ، موقعیت و انیمیشن را دارید و به‌راحتی می‌توانید آنها را مدیریت کنید. البته این افزونه از یک‌سری‌تم های ازپیش‌طراحی‌شده نیز بهره می‌برد که شما نیز می‌توانید از آنها برای پاپ‌آپ‌های خود استفاده کنید. ین افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا  زمان بسته شدن پاپ‌آپ رامشخص کنید، همچنین سایر تنظیماتی که در این افزونه وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا مشخص کنید که کاربران با استفاده از کیبورد امکان بستن پاپ‌آپ را داشته باشند یا خیر. همچنین شما قادر به سفارشی‌سازی انیمیشن‌های موجود در این افزونه هستید.  بیشتر بخوانید:

4. Popup by Supsystic

این افزونه یکی دیگر از افزونه‌های بسیار کاربردی و رایگان برای ساختن پاپ‌آپ است که امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. هنگامی که این افزونه را نصب کردید، یک سری الگوهای کاملاً رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید به‌راحتی و تنها با یک کلیک الگوی موردنظر را انتخاب و از آن استفاده کنید. افزونه Popup by Supsystic برای داشتن الگوهای رایگان و فوق العاده از دیگر امکاناتی که این افزونه به شما می‌دهد قابلیت Onclick است، در واقع با این امکان شما یک نقاطی را در سایت مشخص می‌کنید که کاربر زمانی که روی آنها کلیک می‌کند پاپ‌آپ نمایش داده می‌شود. همچنین شما می‌توانید مشخص کنید که پاپ‌آپ‌ها برای کدام دسته از کاربران نمایش داده شوند. برای مثال یک کد تخفیف را در یک پاپ‌آپ قرار می‌دهید که فقط برای دسته خاصی از کاربران نمایش داده شود.

5. افزونه پاپ‌آپ Popup Builder

رسیدیم به آخرین افزونه‌ای که در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم، افزونه Popup Builder که بیش از 100 هزار نصب فعال دارد و امکانات فراوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این افزونه شما می‌توانید تصاویر را از FaceBook، HTML و فرم‌های اشتراک نمایش دهید. همچنین از تنظیمات این افزونه امکان سفارشی‌سازی پنجره‌های پاپ‌آپ را خواهید داشت. یکی دیگر از قابلیت‌های این افزونه، امکان اضافه‌کردن google Maps و یا سایر رسانه‌ای دیجیتال مختلف به سایت شما است. همچنین این افزونه با WooCommerce به‌خوبی سازگار است و در صورتی نیاز داشته باشید در فروشگاه اینترنتی خود از پاپ‌آپ استفاده کنید، این افزونه انتخاب مناسبی برای شماست.

پایان

در این مطلب به برسی 5 تا از بهترین افزونه‌های مناسب برای ساختن پاپ‌آپ پرداختیم، همان‌طور که گفته شد تمامی این افزونه‌ها به‌صورت رایگان در اختیار شما هستند و به‌راحتی می‌توانید از آنها استفاده کنید. توجه داشته باشید که پاپ‌آپ به‌علاوه تمام ویژگی‌های خوبی که دارد در مواردی که به‌صورت نادرست استفاده شود می‌تواند آسیب‌های زیادی به بازدید سایت شما بزند. امیدواریم مطالب گفته شده در این مطلب برای انتخاب یک افزونه پاپ‌آپ به شما کمک خوبی کرده باشد.
An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙