افزونه مگا منو ورد پرسی

مگا منو چیست؟ 

امروزه افزونه مگا منو یکی از روش‌های پرکاربرد برای نمایش دادن اطلاعات سایت است که کار بازدید سایت را برای کاربران راحت‌تر کرده است و از این طریق بر تجربۀ کاربری تاثیر مثبتی گذاشته است. یکی از اجزای ضروری برای هر وب سایت منوی ناوبری یا مگا منو است. اگر می واهید تعداد بازدید از سایت را بالا ببرید به شما توصیه می کنم برای سایت خود از افزونۀ مگامنو استفاده نمایید. با استفاده از این افزونه شما می توانید محتوای سایت خود را در بهترین شکل و راحتترین حالت در اختیار کاربران قرار دهید. زمانیکه شما برای نمایش محتوای سایتتان از افزونۀ مگا منو استفاده کنید همینکه می توانید از این طریق بر کاربران تاثیر مثبت بگذارید مسلما کاربران زمان بیشتری را برای بررسی قسمت ای دیگر سایت را در سایت شما خواهند گذراند؛ و این اتفاق خوشایندی برای موفقیت شما در سئو سایت فروشگاهی است. در مقالات متعددی در خصوص ارتباط بین مقدار زمان بازدید از سایت، تعداد افراد مراجعه کننده به سایت و سئو سایت اشاره کرده ایم. اگر چه وردپرس به صورت پیش فرض امکان ایجاد منوهای کشویی وردپرس را فراهم می کند. با وجود اینکه در وردپرس امکان نمایش آیکون های تصویری در کنار همدیگر وجود دارد اما، افزونۀ مگا منو با قابلیت هایی که دارد بسیار کاربردی تر از منوی پیش فرض وردپرسی است. افزونه مگا منو مقاله ای که مطالعه می کنید در خصوص یکی از افزونه های کاربردی وردپرسی است. با استفاده از این افزونۀ وردپرسی می توان منو های چند سطحی ایجاد کرد.

افزونه مگا منو چیست؟

 مگا منو یک نوع منوی ناوبری است با استفاده از آن می توان تمام موارد لازم را که می خواهید در سایت بارگذاری کنید را در یک منوی ساده و کامل نمایش دهید. با استفاده از افزونۀ مگا منو کاربران می توانند اشاره گر موس را روی هر قسمت که بخواهند قرار دهند تا منوی کشویی مربوط به آن قسمت نمایش داده شود و در نهایت در صورت وجود هر کدام از آیتم های این منو خود می تواند زیر منوهای دیگری داشته باشد. با این تفاسیر در یک با ایجاد مگا منو می توان محتوای اصلی سایت را در یک نگاه کلی متوجه شد.

برای چه سایت هایی استفاده از مگا منو وردپرس مهم است؟

با توجه به اهمیتی که این افزونۀ مگا منو برای سایت ها دارد؛ استفاده از آن برای سایت هایی که در قسمت پایین به آن ها اشاره شده است ضروری است.
  • فروشگاه های آنلاین
  • سایت های فروشگاهی لباس و مد
  • سایت هایی برای وبلاگ ها
  • سایت های خبری

 افزونه های مهم و کاربردی ورد پرسی:

در اکثر مواقع با ایجاد یک منوی ساده و دیزاین مناسب آن به راحتی می توان محتوای سایت را در اختیار کاربران قرار داد اما، گاهی اوقات محتوای شما بسیار زیاد است و با یک منو نمی توان آن را نمایش داد بنابراین لازم است یک منویی طراحی شود که ضمن ساده بودن بتواند محتوای زیادی را در دسترس کاربران قرار داد. این منو تحت عنوان منوی ( منوی چند سطحی، مگا منو یا منوی ناوبری) است که عمدتا در وب سایت های بزرگ با محتوای زیادی بسیار کاربردی هستند. مگامنو می تواند محتوای دیگری داشته باشد. از جمله مواردی که می تواند در مگامنو قرار گیرند می توان نوار جستجو، ویدیو، تصاویر و سایر موارد را قرار داد؛ در قسمت زیر به معرفی چند افزونه مگامنوی مهم و کاربردی پرداخته شده است تا انتهای مقاله با ما همراه باشید: افزونه مگا منو

 افزونه مگا منوی فارسی ورد پرسی (Max mega menu):

یکی از مهم ترین افزونۀ های مگامنوی وردپرسی مهم و کاربردی است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و تا کنون طبق آمار 400 نصب فعال شده است. این افزونۀ وردپرسی این امکان را به کاربران می دهد تا به راحتی منوی فلای اوت را به وب سایت خود اضافه نمایید. علاوه بر این با استفاده از این افزونۀ مگا منوی وردپرسی شما می توانید منوهای موجود را تغییر دهید یا از همان ابتدا منوهای شخصی و حرفه ای برای وب سایت خود ایجاد کنید. همچنین به شما امکان افزودن و جابه جایی آیکون ها را برای دسترسی راحت تر به منوهای خود می دهد.  

افزونه  مگا منوی حرفه ای وردپرسی ( Uber Menu):

یکی دیگر از محبوب ترین افزون های مگامنوی وردپرسی که به صورت پرمیوم در اختیار تمام کاربران قرار می گیرد. این افزونه به صورت ریسپانسو است و این امکان را به شما می دهد که به راحتی و کاملا سلیقه ای از لحاظ فونت، جهت گیری منوها، انتقال آن ها، عمودی یا افقی بودن آن ها و ...  منوها را ایجاد کنید. همچنین با استفاده از این مگا منوی وردپرسی با وجود یک داشبورد مدیریت به راحتی می توانید عرض ستون ها را تنظیم کنید و می توانید با بهره گیری از کدهای کوتاه، ویجت ها و html را به منوهای ود اضافه نمایید و می توانید تغییراتی که اعمال کرده اید در حالت آنلاین مشاهده کنید.

افزونه مگا منووردپرسی (Elementskit):

یکی دیگر از افزونه های وردپرسی افزونۀ elementskit است که به صورت کاملا رایگان در وردپرس ثبت شده است و اکنون بالغ بر 800هزار نصب و فعالسازی شده است و آمار و ارقام نشان دهنده این است که این افزونه از محبوبیت بالایی نزد کاربران برخوردار است. افزونۀ مگا منوی وردپرسی Elementskit یکی از افزون های مهم صفحه سازالمنتوری است. قبل از استفاده از این افزونه باید المنتور را برای سایت فعال کنید. این افزونه مانند یک کتابخانۀ بزرگ ماژول های شخصی سازی شده ای از جمله ( سازنده هدر و فوتر برای صفحات، ویجت هایی تایمر جهت شمارش معکوس، ویجت های لوگو و ... را ارائه می دهد که کار طراحی را برای شما راحت می کند و شما می توانید با درگ و دراپ کردن آیتم های یک منو تغییرات دلخواه را در طراحی از قبل آماده شده اعمال کنید. بیشتر بخوانید:

افزونه مگا منو وردپرسی superfly :

یکی از برترین پلاگین های وردپرسی است که از آن برای ساخت مگا منو سایت استفاده می شود. با استفاده از این مگا منوی پیشرفته وردپرسی، امکان ایجاد یک منو برای نمایش تمام محتوای سایت به صورت مرتب و کاربر پسند برای شما فراهم می شود و شما می توانید با طراحی یک منوی عظیم  تمام قسمت های مهم سایت را با لینکدهی به کاربران نمایش دهید. همچنین با استفاده از افزونۀ مگامنوی Superfly می توان آیکون ها، تصاویر، رنگ بک گراند را به دلخواه انتخاب کرد. افزونه مگا منو

افزونه‌ی مگا منوی ورد پرسی Hero Menu:

این افزونۀ وردپرسی به صورت پرمیوم است. شما می توانید با کسیدن و رها کردن آیکون ها یک منوی حرفه ای برای وب سایت خود طراحی کنید. با استفاده از این افزونه می توانید لوگو، نوار جستجو و سایر آیکون های لازم برای یک منوی حرفه ای را اضافه نمایید. از مزیت های این نوع مگامنوی وردپرسی می توان گفت برای صرفه جویی در وقت شما چندین سبک منو با 60 ترکیب رنگ متنوع از پیش تعیین شده دارد و شما به راحتی می توانید به انتخاب خود منو را بسازید. همچنین می توان گفت منوهایی که ایجاد می کنید در گوشی های تلفن همراه کاملا ریسپانسیو هستند و می توانند در تجربۀ کاربری بسیار موثر واقع شوند.

افزونه‌ی مگامنوی Sky Mega Menu:

برای دستیابی راحت به یک منوی ساده و حرفه ای می توانید از افزونۀ مگامنوی Sky Mega Menu برای صفحه ی اصلی سایت خود استفاده نمایید. این افزونه امکان استفاده از سه طرح بندی واکنشگرا و 9 طرح رنگی متنوع همچنین کتابخانه ای که از 361 آیکون برای منو از قبل را به شما می دهد. با استفاده از این افزونه شما می توانید منوهای ثابت ایجاد نمایید تا حتی زمانیکه کاربران صفحه را اسکرول می کنند منوی شما با پیمایش هر قسمت از صفحه قابل نمایش باشد. از امکانات دیگر این منو وجود فرم های ورودی برای ثبت نام کاربران، جستجو و ... اضافه کنید.

افزونه مگا منوی وردپرسی  WP Mega Menu Pro :

یکی دیگر از بهترین افزونه های مگا منوی وردپرسی می باشد که با طراحی و قالب بندی متنوعی که دارد این امکان را به مدیران سایت می دهد تا به دلخواه خود منوهای سایت را از بین موارد از پیش تعیین شده انتخاب نمایند و منوهای سایت را به صورت افقی یا عمودی ایجاد نمایند. از مزایای دیگر این افزونه این است که می توان طبق نقش کاربر دید آیتم های منو را محدود کرد و به کاربران بر اساس نقشی که دارند در قسمت های مختلف سایت دسترسی داد.

افزونه مگا منو ریسپانسیو:

با استفاده از این افزونه می توانید تمام عناصر سایت از جمله ( فونت، سایز فونت رنگ آمیزی و چیدمان عناصر و ...) را شخصی سازی کنید و همچنین می توانید برای پس زمینۀ منوها از تصاویر استفاده نمایید. استفاده از این افزونه همانند افزون های قبلی امکان ایجاد منوهای افقی و عمودی را به شما می دهد و آن دسته از افرادی که با استفاده از گوشی یا تبلت از سایت شما دیدن می کنند را پشتیبانی می کند این خصوصیت مگا منوی وردپرسی در تجربۀ کاربری مناسب نقش مهمی ایفا می نماید.

 جمع بندی:

با استفاده از mega menu plugin شما می توانید طرح بندی های مختلفی را برای سایت خود انتخاب نمایید تا بتوانید در نظر کاربران بیشترین تاثیر را بگذارید.همچنین مگا منو این امکان را به شما می دهد که تمام محتوای خود را به گونه ای در سایت قرار دهید تا کاربران به راحتی و تنها با چند کلیک ساده بتوانند به قسمت های مختلف سایت دسترسی داشته باشند. در این مقاله به بهترین افزونه های مگا منو وردپرسی اشاره کردیم همۀ آن ها از ویژگی نوار جستجو، اطلاعات مربوط به تصاویر و ویدیوها، امکان تغییرات لازم در قالب سایت، تغییر آیکون ها و ... برخوردار هستند که همگی این موارد موجب می شوند شما در کمترین زمان ممکن بتوانید یک منوی ناوبری با سلیقۀ خود و کاملا ریسپانیو در تلفن های همراه و تبلت ها برای سایت خود ایجاد کنید، از این طریق می توانید نظر کاربران را به خود جلب کنید و کاربران زمان طولانی تری را در سایت شما سپری کنند که در نهایت این اتفاق برای سئو سایت و قرار گیری آن در صفحۀ اول نتایج جستجوی گوگل مفید و خوشایند است.    
An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙