سئو سایت پزشکی

بسیاری از افراد امروزه این سوال را می پرسند که آیا می توان با سئو سایت پزشکی به رتبه اول گوگل رسید یا طریقه رسیدن به صفحه اول گوگل در رابطه با جستجوی مطالب پزشکی با سئو سایت پزشکی چگونه است؟ در جواب این سوال ها بهتر است بدانید که طبق آمار منتشر شده ۷۳درصدر از افراد هنگامی که می خواهند یک پزشک خوب پیدا کنند به گوگل مراجعه می کنند و این در حالی است که ۸۹درصد از افراد هنگامی که می خواهند در یک زمینه اطلاعات پزشکی کسب کنند به سایت های پزشکی سر میزنند.

اما بیشتر افراد معمولا برروی اولین ورودی صفحه گوگل بعد از سرچ کلیک می کنند و همین امر باعث می شود که اگر سایت کلینیک یا درمانگاه شما در صفحه و سرچ اول گوگل نباشد از دیگر رقیبان خود جا بمانید و مراجعه کنندگان خود را به رقیبان بسپارید. فراموش نکنید که تنها در صورتی سایت شما در اولین جستجوی های گوگل نمایش داده می شود که دارای سئو خوبی باشد.

سئو سایت پزشکی چیست؟

بهتر است بدانید که سئو سایت در واقع فرایندی است که کمک می کند سایت را به گونه ای طراحی کنیم که بتواند از  ربات های جستجوی گوگل امتیاز خوبی به دست آورد. اگر سایت پزشکی شما بتواند یک رتبه و امتیاز خوب را به دست آورد گوگل به صورت خود کار آن را جزو اولین سرچ ها قرار می دهد. همین امر موجب می شود که سایت و برند شما معروف شود و بتوانید با  بیماران بیشتری که به دنبال کسب اطلاعات سایت شما هستند آشنا شوید.

سئو سایت پزشکی

چرا افراد توجه ویژه ای به سئو سایت پزشکی دارند؟

توجه داشته باشید که مدت زمان زیادی است که دیگر روش های قدیمی برندینگ و بازاریابی جواب نمی دهند. با الکترونیکی شدن کار ها و رشد اینترنت  خدمات پزشکی نیز به صورت پزشکی ارائه می شود و اغلب افراد نیز از طریق تلفن همراه به دنبال پیدا کردن مراکز پزشکی و درمانگاه های آنلاین می باشند و همانگونه که گفتیم بیشتر افراد از صفحات اول برای پیدا کردن کلینیک و درمانگاه عبور نمی کنند. به همین خاطر اگر روی سئو سایت پزشکی خود کار نکنید رقابت را به رقیبان خود واگذار کرده اید.

بیشتر پزشکان فکر می کنند که می توانند با تبلیغات کلیکی که نام دیگر آن PPC می باشد به موفقیت برسند. بهتر است بدانید که این روش تنها در صورتی که سایت شما تازه کار باشد و مطالب غنی در آن بارگزاری نکرده باشید تا مخاطبان را جذاب کند می تواند به عنوان یک راه برای جلب توجه جستجوگران گوگل عمل کند.  بهتر است بدانید که این روش در کوتاه مدت جواب می دهد اما در بلند مدت خیر. زیرا برای سایت های باسابقه و بزرگ انتخاب تبلیغات PPC به جای سئو اصلا مناسب نیست. در واقع می توان گفت که این روش در برابر سئو سایت مانند یک چسب زخم بر روی یک زخم عمیق عمل می کند ممکن است در کوتاهترین مدت و ابتدا برخی از مشکلات کوچک را برطرف کند اما باعث بهبودی سایت و رفع مشکلات اساسی نمی شود.

اگر شما به فکر پایداری سایت خود هستید باید به سئو سایت پزشکی خود توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا ۸۰درصد افراد برای ورود به هر سایتی بیشتر از ۳سانیه وقت نمی گذارند. به همین خاطر اگر شما تبلیغات پولی نیز انجام دهید و سایت شما سئو خوبی نداشته باشد هیچ ضمانتی برای ورود به سایت شما وجود ندارد.

سئو سایت پزشکی

چگونه می توان از سئو سایت پزشکی برای قرار گرفتن در اولین سرچ گوگل استفاده کرد؟

گوگل هیچ وقت بدون دلیل سایتی را جز اولین جستجوهای سرچ خود قرار نمی دهد. زیرا موتور جستجوی گوگل تنها در صورتی که یک سایت پزشکی  در رابطه با قوانین آن رتبه خوبی را دریافت کند جز اولین سرچ های خود قرار میدهد. عامل های زیادی در رتبه بندی گوگل تاثیر دارند که بعضی از آن ها را در زیر بیان کرده ایم.

سایت پزشکی باید ایمن و سازگار با موبایل باشد

می توان گفت که در طراحی سایت پزشکی و سئو آن حتما باید به سه موضوع سرعت، امنیت و سازگاری با موبایل توجه شود. زیرا اگر سرعت سایت شما هنگام بارگذاری کند باشد و زیر سه ثانیه بارگذاری نشود بیشتر مراجعه کنندگان دکمه برگشت را می زنند. گوگل نیز از این موضوع آگاه است و از آنجایی که گوگل همیشه تلاش می کند بهترین خدمات را ارائه دهد به این گونه از سایت ها توجه نمی کند.

موضوع دیگری که برای گوگل بسیار مهم است امنیت می باشد. امنیت حتی از سرعت نیز مهم تر است. اگر شما نیز یک سایت پزشکی یا شرکت بهداشتی هستند باید حتما وب سایت شما HTTPS باشد زیرا در غیر این صورت سایت شما امن نیست و نمی تواند رتبه بالایی در گوگل دریافت کند.

یکی دیگر از موضوعاتی که  سئو سایت پزشکی به بهبود آن کمک می کند موبایل فرندلی بودن است. توجه داشته باشید که برای هر سایتی این موضوع بسیار مهم است زیرا بیشتر افرادی که از خدمات گوگل بهره می برند از گوشی تلفن همراه استفاده می کنند. طبق آمار کلمات کلیدی مانند مراقبت فوری پزشکی، بیمارستان زایمان و پزشک آلرژی کلماتی هستند که بیشتر از ۷۰درصد از تلفن همراه سرچ شده اند.

 سایت پزشکی باید کیفیت فوق‌العاده ای داشته باشد

در سئو سایت پزشکی باید دقت بسیار بیشتری بر روی موضوع کیفیت نسبت به سایر سایت ها شود. زیرا این گونه از سایت ها را گوگل Your Money Your Lift YMYL می نامد. گوگل معمولا سایت های پزشکی را به عنوان سایت های که بر سلامت، شادی و ثبات مالی جامعه تاثیر دارد دسته بندی می کند و توجه ویژه ای بر روی کیفیت آنها دارد و اگر یک سایت پزشکی کیفیت خوبی نداشته باشد رتبه مناسبی را در گوگل دریافت نمی کند.

سایت پزشکی باید از تصاویر و ویدیو های سئو شده استفاده کند

بهتر است بدانید که بازاریابی ویدیویی امروزه یکی از بهترین روش های تبلیغ است. اما با این حال استفاده از ویدئو در سایت پزشکی  می تواند باعث افزایش ترافیک و درنتیجه کند شدن آن شود اگر قصد بارگذاری ویدیو و تصاویر در سایت پزشکی را دارید حتما توجه کنید که  سئو شده باشند. همچنین هنگام سئو سایت پزشکی حتما از تصاویر با کیفیت استفاده کنید.

سئو سایت پزشکی

سئو سایت پزشکی خود را به کی بسپاریم؟

بسیاری از افراد می پرسند که سئو سایت پزشکی خود را به چه کسی بسپاریم تا به نحو احسن انجام شود. در جواب این سوال بهتر است بدانید که شما باید سئو سایت خود را به یک شرکت طراحی سایت معتبر و با سابقه مانند شرکت طراحی سایت وبرنامه نویسی زرکیا بسپارید. زرکیادارای سابقه فراوان و متخصصان زیادی در زمینه سئو سایت و طراحی سایت است. به همین خاطر تاکنون افرادی که سایت های خود را به زرکیا چه برای طراحی وچه برای سئو سپرده اند پشیمان شده اند.

سوالات متداول

  • آیا می توان خودمان سئو سایت پزشکی را انجام دهیم؟

بهتر است بدانید که اگر در این زمینه تخصصی ندارید نباید اقدام به سئو سایت کنید. زیرا ممکن است همین امر موجب بروز مشکلاتی شود.
  • چرا سئو سایت های پزشکی نسبت به سایر سایت ها دشوار تر است؟

سایت های پزشکی برای گوگل دارای جایگاه خاصی هستند زیرا با سلامت جامعه مرتبط می باشند. به همین خاطر باید هنگام سئو آن ها توجه بیشتری شود. تا سایت هم از نظر کیفیت و هم از نظر امنیت به خوبی سئو شود. در غیر این صورت سایت نمی تواند رتبه ای را کسب کند و در نتیجه در سرچ های گوگل نمایش داده نمی شود.
An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙