آموزش حذف و مخفی کردن عنوان ابزارک در وردپرس

آیا می خواهید عنوان یک ویجت وردپرس را در نوار کناری یا پاورقی خود پنهان کنید؟ ویجت‌های وردپرس کشیدن و رها کردن محتوای پویا در قالب خود را برای ایجاد طرح‌بندی‌های منحصربه‌فرد آسان می‌کنند. با این حال، اگر لازم است عنوان ویجت را مخفی کنید، معمولاً به دانش کدنویسی CSS و HTML نیاز دارید. در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه حذف و مخفی کردن عنوان ابزارک در وردپرس را به راحتی انجام دهید.

مخفی کردن عنوان ابزارک در وردپرس

وردپرس یک عنوان پیش‌فرض برای ویجت‌ها نمایش می‌دهد و همچنین در زمان طراحی سایت به شما امکان می‌دهد در صورت تمایل نام آنها را تغییر دهید. اکثر مضامین برتر وردپرس این عنوان را در نوار کناری سایت شما نمایش می دهند.

[caption id="attachment_4180" align="aligncenter" width="534"]مخفی کردن عنوان ابزارک در وردپرس مخفی کردن عنوان ابزارک در وردپرس[/caption]

چرا عنوان ویجت را در وردپرس پنهان کنیم؟

عناوین ابزارک ها در نوار کناری نمایش داده می شوند با این حال، گاهی اوقات ممکن است نخواهید عنوان ویجت را در نوار کناری وبلاگ وردپرس نمایش دهید. به طور پیش فرض، هیچ گزینه داخلی برای خاموش کردن عناوین ویجت وجود ندارد.

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید عنوان ویجت را به راحتی در نوار کناری وردپرس پنهان کنید. اگر دستورالعمل های مکتوب را ترجیح می دهید، فقط به خواندن ادامه دهید.

پنهان کردن عنوان ویجت در وردپرس

ابتدا می خواهید افزونه Widget Options را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، لطفا راهنمای کامل ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

مخفی کردن عنوان ابزارک در وردپرس

پس از فعال شدن افزونه، به قسمت Appearance » Widgets در قسمت مدیریت وردپرس خود بروید. در مرحله بعد، یک ابزارک را به نوار کناری خود یا هر منطقه آماده ویجت دیگر در سایت خود بکشید و رها کنید.

ویجت را در نوار کناری بکشید و رها کنید

در این مثال، عنوان ویجت "جستجوی سایت" را از کادر جستجوی خود در نوار کناری حذف می کنیم.

بیشتر بخوانید

نمای ویجت نوار کناری

به سادگی روی فلش کلیک کنید تا ویجت باز شود و گزینه های پنهان کردن عنوان را مشاهده کنید. تنظیمات عنوان ویجت را مخفی کنید.

اطمینان حاصل کنید که روی نماد "چرخ دنده" کلیک کرده اید، و سپس کادر کنار "بررسی برای پنهان کردن عنوان ویجت" را علامت بزنید و روی دکمه "ذخیره" کلیک کنید.

[caption id="attachment_4184" align="aligncenter" width="543"]مخفی کردن عنوان ابزارک در وردپرس مخفی کردن عنوان ابزارک در وردپرس[/caption]

اکنون وقتی سایت خود را مشاهده می کنید، کادر جستجوی وردپرس بدون عنوان ویجت ظاهر می شود.

عنوان ویجت در سایت پنهان شد

می توانید از این افزونه برای مخفی کردن هر عنوان ویجت استفاده کنید. این افزونه همچنین دارای تنظیمات متعددی برای پنهان کردن یا نمایش عناوین بر اساس نوع صفحه یا پست و حتی اندازه صفحه است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه به راحتی عناوین ویجت ها را در وردپرس پنهان کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما از مفیدترین ابزارک های وردپرس برای سایت خود و مقایسه ما از بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس را با کشیدن و رها کردن بررسی کنید.

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙