روش ریدایرکت کردن صفحات رسانه وردپرس به صفحه اصلی

صفحات رسانه وردپرس چیست؟ به طور پیش فرض، وردپرس صفحات جدیدی را برای تصاویر شما و سایر پیوست ها ایجاد می کند. چیزی که در ابتدا یک حرکت محبت آمیز توسط وردپرس به نظر می رسد، در واقع برای تقریباً هر صاحب کسب و کاری، به استثنای یک عکاس اینجا یا آنجا، دردسرساز می شود.

قالب های صفحات رسانه در وردپرس

هیچ عمل خوبی بدون نتیجه نمی ماند. برای کسانی که تم‌هایی دارند که قالب‌های صفحه پیوست ندارند، رسانه‌های سرگردان وحشتناک به نظر می‌رسند. اگر موتورهای جستجو این صفحات رسانه درهم ریخته را ایندکس کنند، این صفحه پیوست تأثیری منفی بر روی سئو سایت  شما می‌گذارد. به احتمال زیاد، شما می خواهید که کاربران شما در وب سایت شما آورده شوند و تصویر را بهینه شده و با محتوای مرتبط ببینند. خوشبختانه، چند روش مختلف برای رفع سریع این مشکل و تغییر مسیر صفحات رسانه در وردپرس وجود دارد.

راه حل شماره 1 – از افزونه All in One یا Yoast SEO به صفحات رسانه وردپرس استفاده کنید

من حاضرم شرط ببندم که قبلاً  شما برای سئو سایت فروشگاهی خود، یک افزونه با کیفیت روی وب سایت خود نصب کرده اید.

اما آیا از همه ویژگی‌های آن استفاده می کنید؟

هم All in One و هم Yoast SEO گزینه تغییر مسیر صفحات پیوست در وردپرس را ارائه می‌دهند که به شفاف‌تر و کاربرپسند شدن سایت شما کمک می‌کنند. تغییر مسیر صفحات پیوست در وردپرس همه در یک دستورالعمل انجام می‌شوند. وارد داشبورد وردپرس خود شوید در منوی سمت چپ به All in One SEO بروید در پایین به تنظیمات پیشرفته بروید مطمئن شوید که کادر کنار «تغییر مسیر پیوست‌ها به پست والدین» علامت زده شده باشد. گزینه های مدنظر خود را آپدیت کنید.

Yoast Redirect صفحات رسانه در وردپرس

راه حل شماره 1 – از افزونه All in One یا Yoast SEO به صفحات رسانه وردپرس استفاده کنید برای بوجود آوردن صفحات رسانه دستورالعمل های SEO Yoast را طبق زیر انجام دهید: وارد وب سایت وردپرسی خود شوید. در منوی سمت چپ به SEO بروید. در تنظیمات روی Advanced کلیک کنید. روی زبانه پیوندهای ثابت کلیک کنید. تغییر مسیر URL های پیوست به URL پست والد را فعال کنید در نهایت تغییرات اعمال شده را ذخیره کنید.  بیشتر بخوانید:

راه حل شماره 2 - فایل را در صفحات image.php ایجاد کنید.

من علاقه زیادی به استفاده از پلاگین های تخصصی برای رفع مشکلات صفحات رسانه ندارم. افزونه هایی که کاربردی نیستند یا برای عملکرد یک وب سایت وردپرس ضروری نیستند، باید برای ملاحظات عملکرد و سرعت  صفحات رسانه حذف شوند. اگر قبلاً از All in One یا Yoast استفاده نکرده‌اید، از نصب یک پلاگین تخصصی یا one-trick-pony صرف نظر کنید. بهترین راه حل بعدی شما ایجاد و آپلود یک فایل image.php جدید برای تغییر مسیر صفحات رسانه در وردپرس است. توجه داشته باشید، قبل از ایجاد یک فایل جدید، مطمئن شوید که قالب وردپرس شما از قبل فایل image.php ندارد. اگر فایل از قبل وجود داشته باشد، به سادگی کد زیر را به خط اول اضافه کنید: post_parent)); ?>  
An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙