الگوریتم رقص گوگل چگونه کار میکند؟

همیشه گوگل تلاش میکند که نیاز های کاربر را پاسخ دهد تا تجربه خوبی را برای آن به وجود آورد. گوگل معمولا الگوریتم های مختلفی دارد که با استفاده از آن صفحات اینترنتی ایجاد شده را ایندکس می کند. الگوریتم رقص گوگل نیز یکی از الگوریتم های مهم گوگل می باشد که از آن برای بررسی جایگاه سایت و میزان رضایت کاربران از محتوای سایت برای رتبه بندی و ارتفاع جایگاه سایت در گوگل استفاده می کند.الگوریتم رقص گوگل چگونه کار می کند؟ شاید این سوال بسیاری از شما باشد. با مطالعه ادامه این مقاله می توانید به راحتی با این الگوریتم آشنا شوید و از تاثیرات این الگوریتم بر روی سئو سایت فروشگاهی یا شرکتی خود آگاه شوید.

الگوریتم رقص گوگل چگونه کار می کند و چه تاثیری بر روی سئو سایت دارد؟

یکی از مهمترین موارد در سئو سایت کلمه کلیدی می باشد به همین خاطر گوگل برای رتبه بندی کلمات کلیدی سایت حدود ۳۰۰ معیار تعریف کرده است. معمولا سایت های زیادی وجود دارند که بر سر یک کلمه کلیدی خاص یا هم رقابت می کنند. به همین خاطر گوگل تمامی سایت ها را از هر نظر بررسی می کند. رتبه بندی گوگل به گونه ای است که اگر یک سایت برای مثال معیار A را داشته باشد به آن سایت امتیاز تعلق میگیرد. این کار به صورت مداوم ادامه داده می شود تا تمامی وب سایت های موجود در گوگل بررسی شوند تا سایتی که بیشترین امتیاز را دریافت می کند به عنوان سرچ اول گوگل قرار گیرد. می توان گفت این  روند کار الگوریتم گوگل می باشد.  هر سایتی که نتواند امتیاز مناسبی از الگوریتم رقص گوگل دریافت کند رتبه آن افت می کند و از سرچ های اول گوگل حذف می شود.

اهمیت الگوریتم رقص گوگل چیست؟

همواره اسم الگوریتم رقص گوگل برای صاحبان سایت و سئو کاران نگران کننده است. زیرا بیشتر مواقع بعد از بروز رسانی گوگل توسط این الگوریتم، معمولا رتبه بعضی از وب سایت ها افت می کند و ممکن است تا مدتی جز سرچ های گوگل قرار نگیرند. همین امر موجب افت امتیاز و بازدید کنندگان این گونه از سایت ها می شود. البته بهتر است بدانید که اگر صاحبان این گونه از سایت ها بتوانند در مدت زمان کمی حداقل یک روز مجددا سایت را جز سرچ های گوگل قرار دهند امکان بازگشت میزان بازدیدکنندگان و امتیازات زیاد است. اما اگر نتوانند سایت را باز گردانند ممکن است سایت برای همیشه از دست برود. البته امروزه طی چند آپدیت اخیر گوگل اینگونه از تغییرات در کوتاه ترین زمان ممکن و طی چند دقیقه صورت می گیرند. مدت زمان الگوریتم رقص گوگل و نوسانات آن در رتبه سایت با ترکیب آزمایشات گوگل و سئو امروزه بیشتر شده است. همچنین بهتر است بدانید تنها در صورتی متوجه این تغییرات خواهید شد که متخصص سئو باشید و اگر در این زمینه تخصصی نداشته باشید نمی توانید متوجه این موضوع شوید.

الگوریتم رقص گوگل چگونه کار میکند؟


هنگامی که سایت به خاطر الگوریتم رقص گوگل دچار افت رتبه می شود باید چه کاری انجام دهیم؟

  • هنگامی که سایت شما بعد از الگوریتم رقص گوگل دچار افت رتبه شد باید هرچه سریع تر اقدام به بررسی محتوا های سایت بکنید زیرا اگر محتوای تکراری در سایت شما باشد امکان پنالتی شدن سایت تان زیاد است.

  • همچنین اگر دچار اختلال در رتبه بندی شدید و رتبه سایت شما به شدت کاهش یافت احتمالا به خاطر الگوریتم رقص گوگل می باشد. بنابراین باید تمام اقداماتی که در یک هفته گذشته انجام داده اید را بررسی کنید و توجه داشته باشید که اگر اقدامات نامعقول و غیر منطقی برای سایت انجام داده اید چه در سئو داخلی و چه در سئو خارجی باید آن ها را به حالت اولیه خود بازگردانید.

  • هنگامی که بر اثر الگوریتم رقص گوگل دچار افت رتبه شدید حتما لینک های داخلی را بهینه کنید و محتوای جدید برای سایت خود تولید کنید. همچنین برای این که بازدیدکنندگان را به سایت خود هدایت کنید می توانید از محتوا های جذاب و جدید استفاده کنید.

  • یکی دیگر از نکاتی که در این مواقع حتما باید به آن توجه کنید این است که حجم کلمات کلیدی را بهینه سازی کنید. حجم اینگونه از کلمات باید بین پنج تا هفت درصد باشند نه بیشتر در صورتی که حجم کلمات کلیدی زیاد باشد حتما با افت رتبه سایت مواجه خواهید شد.

  • همچنین باید حتما قسمت های سرچ کنسول را بررسی کنید و نرخ پرش سایت را از گوگل آنالیتیکس دریافت کنید واکر در هر قیمتی مشکلی وجود داشت آن را برطرف کنید.

 بیشتر بخوانید:

چگونه از الگوریتم رقص گوگل رتبه بالا دریافت کنیم؟

برای دریافت رتبه از الگوریتم رقص گوگل می توانید به نکات زیادی توجه کنید اما از میان آن ها عنوان یکی از مهم ترین موارد می باشد. معمولا سئو کاران از عناوین جذاب به همراه ایموجی برای گرفتن رتبه از این الگوریتم گوگل استفاده می کنند. همچنین توجه به تک های متا و لینک سازی اصولی باعث می شود که شما بتوانید نرخ تعاملی زیادی را کسب کنید. به همین خاطر همیشه توصیه می شود که هنگام تولید محتوا قبل از توجه به کلمات کلیدی حتما به جذابی محتوا توجه کنید.

چه عواملی در ایجاد الگوریتم رقص گوگل تاثیر دارند؟

طبق تحقیقاتی که متخصصان سئو انجام داده‌اند برای تقویت و ایجاد الگوریتم رقص گوگل یک سری از عوامل موثر هستند که ما در این جا به معرفی چند مورد از آن ها پرداخته ایم.

تغییرات

معمولا ایجاد صفحه و وب سایت جدید باعث به وجود آمدن تغییرات زیادی در نتایج جستجوی گوگل می شود. یا به عبارت دیگر می توان گفت که هر تغییر مهم در گوگل برابر می شود با تحرک و رقص بیشتر الگوریتم های گوگل در نتایج سرچ گوگل.

سن

معمولا وب سایت هایی که زمان زیادی از طراحی آن ها می گذرد داری تحرک کمی هستند. اما وب سایت هایی که به تازگی طراحی می شوند دارای تحرک زیادی هستند به همین خاطر تاثیر زیادی بر روی تقویت الگوریتم رقص گوگل دارند.

لینک سازی

معمولا در وب سایت ها هر چقدر که لینک سازی بیشتری وجود داشته باشد. یا اعتبار دامنه سایت ها بیشتر باشد نوسانات بیشتری برای سایت ها اتفاق می افتد.

رقابت پذیری

معمولا در هر کجا رقابت زیاد باشد و یا کلمات کلیدی زیادی استفاده شود نوسانات زیادی نیز وجود دارد به همین خاطر در بین وب سایت ها نیز هرچه رقابت بالا تر باشد، این الگوریتم نیز بیشتر تقویت می شود.

الگوریتم رقص گوگل چگونه کار میکند؟

آیا ما می توانیم از الگوریتم رقص گوگل رتبه دریافت کنیم؟

شاید بسیاری از شما علاقه داشته باشید که از الگوریتم رقص گوگل رتبه دریافت کنید اما نمی‌دانید چگونه می خواهید این کار را انجام دهید؟ بهتر است بدانید تنها در صورتی می توانید این کار را انجام دهید که در این زمینه تخصصی داشته باشد در غیر این صورت پیشنهاد ما به شما مراجعه به شرکت طراحی سایت زر کیا می باشد. زیرا متخصصانی که در زر کیا وجود دارند همگی از مهارت بالایی برخوردار هستند و می توانند به خوبی از الگوریتم رقص گوگل برای سایت شما رتبه دریافت کنند.

سوالات متداول

  • آیا google dance algorithm باعث افت رتبه سایت ها می شود؟ بهتر است بدانید این الگوریتم به هیچ وجه باعث کاهش رتبه  سئو سایت نمی‌شود، بلکه تنها در صورتی که سایتی مشکل داشته باشد طی بروزرسانی‌های گوگل دچار افت رتبه می شود.

  • چرا الگوریتم ‌های گوگل برای خدمات سئو سایت از اهمیت بالایی برخوردار هستند؟ همانگونه که میدانید معمولا این الگوریتم‌ها به خوبی سایت را بررسی می کنند و اگر سایتی مشکلی داشته باشد امتیاز آن را کاهش می دهند، به همین خاطر دارای اهمیت زیادی برای سئو کاران می باشند.

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙