رفع خطای Failed To Lesource در وردپرس

مشاهده خطای «بارگیری منبع ناموفق» در هنگام طراحی سایت یا ابزار بازرسی مرورگر غیرعادی نیست. سایر کاربران نیز همین مشکل را دارند. خطای "بارگیری منبع ناموفق" اغلب به دلیل مشکلات سازگاری یا مشکلات URL HTTPS است.اما گاهی اوقات، این علل رایج مشکل واقعی نیستند. برخی از مسائل به رویکردهای متفاوتی نیاز دارند تا نحوه رفع آنها را ببینیم. در ادامه علل احتمالی و راه های رفع آنها را نشان می دهد. برای رفع علل احتمالی خطای بارگیری نشدن منبع در طراحی سایت وردپرسی با کارشناسان ما تماس بگیرید. چیزی با درخواست های ارتباط با منابع سرور تداخل می کند. کاربران وردپرس می دانند که تم ها، پلاگین ها و سیستم های وردپرس بر روی اسکریپت های PHP اجرا می شوند. این اسکریپت‌های PHP مسئول ارسال درخواست برای ارتباط با منابع سرور هستند. مشکل اینجاست. هنگامی که چیزی مانع این درخواست ها می شود، پلت فرم وردپرس در واکشی منابع با مشکل مواجه می شود.

رفع بارگیری صفحات در خطای منبع ناموفق

این زمانی است که متن "بارگیری منبع ناموفق" ظاهر می شود. برای درک بهتر نحوه بروز این خطا، دیدن اینکه وردپرس چگونه یک صفحه را ایجاد می کند، به شما کمک می کند. این شامل پوشه‌ها و فایل‌های مختلف، مانند شیوه نامه، اسکریپت و تصاویر است. هنگامی که صفحات بارگیری می شوند، فایل ها نیز از طریق مرورگر کاربر بارگیری می شوند. با این حال، مواقعی وجود دارد که مرورگر در بارگذاری فایل ها با مشکل مواجه می شود. در این حالت، خطای "بارگیری منبع ناموفق" دوباره ظاهر می شود.

چند نمونه از خطاهای "بارگیری منبع ناموفق"

منبع بارگیری نشد: net::err_name_not_resolved بارگیری منبع انجام نشد: سرور با وضعیت 500 پاسخ داد (خطای سرور داخلی) بارگیری منبع انجام نشد: سرور با وضعیت 404 پاسخ داد (یافت نشد) منبع شبکه بارگیری نشد::ERR_CONNECTION_REFUSED با وجود داشتن این خطا در یک صفحه از وب سایت، بقیه صفحات به خوبی کار خواهند کرد. با این حال، اشکالات و مشکلات بارگذاری برای بازدیدکنندگان خسته کننده است و می تواند منجر به ترافیک کمتر شود.

چند نمونه از خطاهای "بارگیری منبع ناموفق".

قسمت بعدی این مقاله نحوه رفع خطاهای «بارگیری منبع ناموفق» را توضیح می دهد.

نحوه رفع خطاهای «بارگیری منبع ناموفق» در وردپرس.

توجه داشته باشید که قبل از هر اقدامی برای رفع خطاهای "بارگیری منبع ناموفق"، تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها ضروری است. بنابراین، قبل از انجام هر کاری، ابتدا از فایل های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. برخی از مشکلات به دلیل پلاگین های ناسازگار، مشکلات پیکربندی URL یا افزونه ها یا تم های قدیمی رخ می دهد.

آدرس وردپرس را ویرایش کنید.

Edit-the-WordPress-URL یکی از دلایل کمتر شناخته شده خطا، مشکل در URL وردپرس است. تصحیح URL از تنظیمات می تواند تفاوت ایجاد کند. به تنظیمات > صفحه عمومی برویدگزینه های آدرس وردپرس و آدرس سایت را جستجو کنیداطمینان حاصل کنید که URL موجود در گزینه های آدرس سایت و آدرس وردپرس صحیح است. بررسی کنید که آیا URL دارای "www" است یا خیر. URL "www" و "non-www" دو آدرس متفاوت هستند. هنگام فعال کردن SSL در وب سایت، URL باید به جای HTTP HTTPS باشد.برای ذخیره تنظیمات روی "ذخیره" کلیک کنید.از وب سایت خود دیدن کنید تا ببینید آیا خطا اکنون برطرف شده است یا نه. نکته مهم: قبل از تغییر هر چیزی، ضروری است از یک متخصص، یک متخصص وردپرس یا یک تیم پشتیبانی فنی میزبان وب مشاوره بگیرید. تغییر URL بدون دانستن نحوه انجام آن می تواند وب سایت را غیر قابل دسترس کند. بسیار مهم است که آن را به روشی درست پیکربندی کنید تا از هر گونه مشکلی در آینده جلوگیری شود. این راه حل آخرین راه حل زمانی است که راه حل های دیگر کار نمی کنند.به دنبال تم دیگری باشیدتجربه یک خطا می تواند نشان دهنده مشکلی با یک موضوع ناسازگار یا قدیمی باشد. اگر چنین است، بهتر است به دنبال یک تم سازگار باشید. یا به تم پیش فرض برگردید. پس از تغییر موضوع، صفحه را مجدداً بارگیری کنید تا ببینید آیا تغییرات موفقیت آمیز هستند یا خیر. انجام این کار با دسترسی ادمین آسان است. با این حال، اگر کاربر به بخش مدیریت دسترسی نداشته باشد، مراحل زیر ممکن است به شما کمک کند: به فایل منیجر بروید.نام تم را تغییر دهید

مدیر فایل

به پوشه وردپرس > wp-content/themes بروید.نام موضوع نام تم را جستجو کنید و عنوان پوشه را جایگزین کنید.صفحه وب سایت را یک بار دیگر بارگیری کنید تا ببینید آیا مشکل حل می شود یا خیر. همه پلاگین ها را غیرفعال و دوباره فعال کنیدغیرفعال کردن و فعال کردن مجدد همه افزونه ها ساده ترین و در دسترس ترین راه حل است اگر مشکل همچنان پیش می‌آید، هر گونه خطا در افزونه‌ها را بررسی کنید و بر اساس آن آن‌ها را برطرف کنید. با غیرفعال کردن و فعال کردن مجدد همه افزونه ها، کاربران می توانند علت واقعی مشکل را پیدا کنند. Adblockers، SSL و Firewall را غیرفعال کنید

غیرفعال کردن بلوک تبلیغاتی

گاهی اوقات خطای سرور یا وب سایت باعث ایجاد خطا نمی شود، بلکه مشکل از مرورگر است. Adblocker ها می توانند این خطا را ایجاد کنند. سعی کنید این افزونه ها را از مرورگر خود غیرفعال کنید یا کلاً غیرفعال کنید. این نوع افزونه ها استفاده می کنید، سعی کنید آنها را غیرفعال کنید تا ببینید آیا تفاوتی ایجاد می کند یا خیر. منبع گم شده را جایگزین کنیداین یک راه حل رایج در بین توسعه دهندگان و کارشناسان وردپرس است.

نکات قبل از بارگیری

قبل از ایجاد هر گونه تغییر در صفحات، از وجود خطای "بارگیری منبع ناموفق" اطمینان حاصل کنید. هنگامی که این خطا رخ می دهد، بیشتر اوقات چیزی از وب سایت گم می شود. اگر اخیراً یک فایل یا رسانه جدید اضافه کرده اید، یک ایده این است که آنها را جایگزین کنید تا ببینید آیا صفحه وب دوباره کار می کند یا خیر. اگر رسانه ای است، انجام آن آسان تر است. البته ممکن است منابع دیگری نیز وجود نداشته باشد. اما با توجه به نظرات کاربران، معمولا این رسانه ها هستند که باعث این موضوع می شوند. اگر رسانه آپلود نشد یا قبلاً حذف شده باشد، خطای "بارگیری منبع ناموفق" در صفحه ظاهر می شود.

ایجاد رفع مشکل رسانه

در اینجا نحوه رفع مشکل فایل های رسانه ای آمده است: به داشبورد وردپرس > رسانه > کتابخانه بروید. لیستی از تصاویر ظاهر می شود.به دنبال فایل ها یا رسانه های خراب بگردید. این فایل ها بدون هیچ تصویر کوچکی هستند.آن فایل ها یا رسانه های خراب را با فایل های جدید جایگزین کنید.فایل جدید را آپلود کنید. انجام این مراحل باید خطا را از روی صفحه حذف کند. برای کسانی که نمی خواهند در این مرحله از دردسر عبور کنند، مستقیماً به مدیر فایل بروید جایگزین-رسانه-فایل-2 مطمئن شوید که نام فایل جدید را مانند فایل قبلی انتخاب کنید. سپس آن را از فایل منیجر آپلود کنید. این فایل اصلی را با یک فایل جدید و بدون خطا جایگزین می کند. اکنون رسانه ها باید عملکرد خوبی در صفحه داشته باشند. بیشتر بخوانید:

خطای "بارگذاری نشدن منبع" در وردپرس به چه معناست؟

خطای "بارگیری منبع ناموفق" در وردپرس به این معنی است که مرورگر نمی تواند منبع خاصی مانند تصویر، اسکریپت یا شیوه نامه را بارگیری یا پیدا کند. این خطا باعث می شود که وب سایت به درستی بارگذاری نشود و باعث خرابی یا ناقص شدن وب سایت شود.چه چیزی باعث خطای "بارگذاری نشدن منبع" در وردپرس می شود؟ خطای "بارگذاری نشدن منبع" در وردپرس می‌تواند به دلایلی مانند مسیرهای اشتباه فایل، مشکلات در نحوه راه‌اندازی سرور، تداخل با افزونه‌ها یا تم‌ها، مشکلات اتصال به شبکه یا فایل خراب باشد. .

خطای "بارگذاری نشدن منبع" در وردپرس به چه معناست؟

چگونه خطای "بارگیری منبع ناموفق" را در وردپرس عیب یابی کنم؟

برای رفع خطای «بارگیری نشدن منبع» در وردپرس، می‌توانید حافظه پنهان مرورگر خود را پاک کنید، افزونه‌ها و تم‌ها را خاموش کنید، گزارش‌های سرور خود را بررسی کنید و از ابزاری مانند Developer Console استفاده کنید تا بفهمید کدام منبع مشکل را ایجاد کرده است. چگونه خطای "بارگیری منبع ناموفق" را در وردپرس عیب یابی کنم؟

چگونه خطای "بارگیری منبع ناموفق" را در وردپرس برطرف کنم؟

برای رفع خطای «بارگیری منبع ناموفق» در وردپرس، می‌توانید مسیر فایل را اصلاح کنید، فایل خراب را جایگزین کنید، پیکربندی سرور خود را بررسی کنید، افزونه‌ها یا تم‌هایی را که باعث تداخل می‌شوند خاموش کنید یا از میزبان وب خود کمک بخواهید.

چگونه خطای "بارگیری منبع ناموفق" را در وردپرس برطرف کنم؟

آیا یک افزونه یا پوسته می تواند باعث خطای «بارگیری نشدن منبع» در وردپرس شود؟

بله، یک پلاگین یا پوسته در صورتی که با سایر افزونه ها، تم ها یا فایل های اصلی وردپرس به خوبی کار نکند، می تواند باعث خطای «بارگیری نشدن منبع» در وردپرس شود.

آیا یک افزونه یا پوسته می تواند باعث خطا در وردپرس شود؟

چگونه بررسی کنم که کدام منبع در وردپرس بارگیری نمی شود؟

اگر منبع وردپرس بارگیری نمی شود، می توانید از Developer Console در مرورگر وب خود استفاده کنید تا بفهمید کدام فایل یا URL باعث ایجاد مشکل شده است.آیا خطای "بارگیری منبع ناموفق" مربوط به میزبان وب من است؟ خطای "بارگیری منبع ناموفق" در وردپرس می تواند ناشی از مشکل در پیکربندی سرور میزبان وب شما، اتصال شبکه یا تخصیص منابع سرور باشد. کمک گرفتن از میزبان وب شما می تواند به شما در یافتن و رفع این مشکلات کمک کند.

آیا افزونه‌های کش می‌توانند باعث خطای «بارگیری نشدن منبع» در وردپرس شوند؟

بله، در صورتی که افزونه‌ها به‌درستی تنظیم نشده باشند یا با سایر افزونه‌ها یا تم‌ها ناسازگار باشند، ذخیره‌سازی کش می‌تواند باعث خطای «بارگیری نشدن منبع» در وردپرس شود. پاک کردن حافظه پنهان یا خاموش کردن موقت افزونه‌های کش می‌تواند به شما در یافتن و رفع این مشکلات کمک کند.

چگونه از بروز خطای «بارگیری منبع ناموفق» در وردپرس جلوگیری کنم؟

برای جلوگیری از رخ دادن خطای "بارگیری منبع ناموفق" در وردپرس، می توانید به طور مرتب افزونه ها و تم های خود را به روز کنید، تصاویر و سایر فایل های خود را بهینه سازی کنید، از شبکه تحویل محتوا (CDN) استفاده کنید و گزارش های سرور خود را برای وجود خطا بررسی کنید.

چگونه از بروز خطای « منبع ناموفق» در وردپرس جلوگیری کنم؟

آیا خطای "بارگیری منبع ناموفق" یک مشکل جدی در وردپرس است؟

خطای «بارگیری منبع ناموفق» در وردپرس می تواند مشکل بزرگی باشد اگر مانع از بارگیری یا درست کار کردن وب سایت شما شود. اما معمولاً این یک مشکل کوچک است که با عیب یابی و کمک میزبان وب یا توسعه دهنده وردپرس به راحتی می توان آن را پیدا کرد و برطرف کرد. با این حال، دلایل متعددی برای ایجاد این خطا وجود دارد. ممکن است مشکلی در مرورگر یا وب سایت وردپرس ایجاد شود. مهم نیست که این خطا در کجا رخ می دهد، رفع فوری مشکل بسیار مهم است. این خطا می تواند عملکرد آنلاین کاربران را مختل کند. این امر به ویژه هنگام انجام کارهایی در وردپرس مانند آپلود فایل ها و تصاویر نامطلوب است. اطلاعات موجود در این مقاله می تواند به کاربران برای رفع این مشکل کمک خواهد کرد. همچنین به آنها کمک می کند تا فعالیت وب سایت وردپرس خود را به حداکثر برسانند.

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙