رفع خطای cannot Modify header in formation در وردپرس

اگر با خطای cannot Modify header in formation «نمی‌توان اطلاعات هدر» وردپرس را اصلاح کرد، مواجه شدید، به این معنی است که مشکلی در کد هدر صفحه وب‌سایت شما وجود دارد. نگران نباشید - ما اینجا هستیم تا کمک کنیم. در این مقاله به موضوع  رفع خطای cannot Modify header in formation در وردپرس می پردازیم که چرا این خطا در وهله اول رخ می دهد و چگونه می توان آن را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کرد.

نحوه رفع خطای cannot Modify header in formation در وردپرس

چه چیزی باعث خطای "cannot Modify header in formation" می شود؟ در زمان طراحی سایت با وردپرس و سیستم مدیریت محتوا وردپرس، این خطا زمانی رخ می دهد که یک کد معیوب در هدر صفحه شما وجود داشته باشد. به عنوان مثال، پیام مشابه این خواهد بود:   هشدار: نمی‌توان اطلاعات سرصفحه را تغییر داد - سرصفحه‌هایی که قبلاً توسط (خروجی در /public_html/wp-content/plugins/my-plugin/my-function.php:#) در /public_html/wp-includes/pluggable.php در خط # شروع شده است، ارسال شده است. معمولاً دو فایل ذکر می شود و منبع مشکل از اولی است که مانع از عملکرد صحیح دیگری می شود. در همین حال، خط # محل کد معیوب را نشان می دهد، که به شما کمک می کند تا بدون نیاز به جستجوی دستی فایل، مشکل را پیدا کنید.

فضا های خالی در هدر

در بیشتر موارد، داشتن فضاهای خالی اضافی (فضاهای سفید) یا ارسال خروجی قبل از فراخوانی هدر باعث ایجاد خطا می شود. با کمک اطلاعات موجود در پیغام خطا، باید بتوانید در کمترین زمان این مشکل را حل کنید. رفع خطای "نمی توان اطلاعات سرصفحه را اصلاح کرد". اشتباهات تایپی، پیکربندی نادرست نرم افزار و قرارگیری نادرست هدر از رایج ترین دلایل این خطا هستند.

بیشتر بخوانید

نحوه عیب یابی پیام "نمی توان اطلاعات هدر" وردپرس

1. ویرایش فایل های خراب

اگر فایل معیوب دارای فضای خالی است، ساده ترین راه برای حل این مشکل ویرایش دستی مشکل از طریق یک سرویس گیرنده FTP مانند FileZilla یا مدیر فایل است. می توانید از خط # که در پیام خطا ذکر شده است شروع کنید، سپس بقیه فایل را برای یافتن فضاهای غیر ضروری جستجو کنید. حتما به ابتدا و انتهای تگ های PHP توجه کنید. قبل از تگ <?php یا بعد از بسته شدن تگ ?> و آخرین خط کد فایل نباید فاصله ای وجود داشته باشد. [caption id="attachment_4174" align="aligncenter" width="664"]رفع خطای cannot Modify header in formation در وردپرس رفع خطای cannot Modify header in formation در وردپرس[/caption] مثالی از نحو نادرست که باعث پیام خطای "نمی توان اطلاعات سرصفحه را تغییر داد" اکثر ویرایشگرهای متن می توانند فضاهای خالی را به طور خودکار حذف کنند. از طرف دیگر، می توانید از ابزارهای حذف فضای خالی آنلاین مانند TextFixer و Code Beautify برای انجام این کار برای شما استفاده کنید.

2. جایگزین کردن فایل های خراب

اگر خطای «نمی‌توان اطلاعات هدر را تغییر داد» از یک پلاگین یا تم نشات می‌گیرد، می‌توانید با نصب مجدد نرم‌افزار به راحتی آن را حل کنید. اگر یک فایل اصلی وردپرس است، بهترین راه حل شما این است که فایل معیوب را با یک نسخه تمیز جایگزین کنید و وب سایت را راه اندازی مجدد کنید. نصب جدید فایل مناسب را به طور خودکار تولید می کند.  

3. تغییر مکان بیانیه سرصفحه

به طور پیش فرض، قبل از ارسال هر خروجی از بدنه، ابتدا باید هدر فراخوانی شود. ارسال خروجی قبل از فراخوانی هدر، از جمله داشتن بخش های HTML تجزیه نشده در فایل PHP، احتمالاً باعث ایجاد خطا می شود. در اینجا یک کد نادرست به نظر می رسد: <html> <?php header(Location: http://www.hostinger.com/); ?> برای حل این مشکل، باید عباراتی را که خروجی را بالای سربرگ می فرستند، پیدا کنید. سپس عبارت هدر را در بالای عبارت معیوب قرار دهید و بر این اساس هر گونه اصلاح لازم را در کد انجام دهید.

نتیجه

چه قطعه کدی را به فایل خود چسبانده باشید، چه یک افزونه یا طرح زمینه جدید نصب کرده باشید یا کد را به صورت دستی بنویسید، در خطر اضافه کردن فضاهای خالی اضافی به فایل هستید. اگر مراقب نباشید، ممکن است این خطا را ایجاد و برای رفع خطای cannot Modify header in formation در وردپرس نیاز به زمان زیادی داشته باشید. آیا آموزش ما برای حل این خطای وردپرس مفید بود؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!
An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙