تولید محتوا شرکتی

از آن جایی که بسیاری از کسب و کار های خصوصی جهت سئو سایت شرکتی خود به دنبال تولید محتوا شرکتی هستند، در این قسمت می خواهیم راجع به زوایای مختلف این موضوع بیشتر صحبت کنیم. بسیاری از کسب و کار های خدماتی یا تولیدی در ایران هستند که برای معرفی خدمات و محصولات خود در سایت فروشگاهی به تولید محتوا شرکتی احتیاج دارند. زیرا از این طریق می توانند رتبه سایت خود را در موتور های جستجوگر بالاتر ببرند و جایگاه نام و برند خود را در نزد مخاطبان بازار هدف و کاربران عمومی فضای اینترنت بهتر و محکم تر کنند.

هر چند که نوع تولید محتوا های شرکتی بستگی به زمینه فعالیت آن شرکت ها بسیار متفاوت می شود. به عنوان مثال تولید محتوا برای شرکت های بازرگانی بستگی زیادی به نوع کالا هایی دارد که آن ها خرید و فروش می کنند و یا اگر در زمره شرکت های بازرگانی خارجی باشند، محتوا تحت تاثیر کشور های مبدا و مقصد بازرگانی آن ها قرار می گیرد.

در صورتی که یک شرکت تولیدی باشد، باز هم بسته به این که چه نوع محصول خوراکی، پوشاکی، لوازم بهداشتی و آرایشی یا لوازم خانگی یا کالا های صنعتی را تولید می کند، محتوای نوشته شده برای سایت آن ها متفاوت خواهد بود.

اگر نوع شرکت مورد نظر به صورت خدماتی، تعمیراتی یا درمانی و زیبایی باشد هم بسته به زمینه کاری آن فعالیت و خدمات، تولید محتوا شرکتی برای آن کسب و کار به شکلی متفاوت از شرکت های تولیدی یا بازرگانی خواهد بود.

بهترین تولید محتوا شرکتی

بهترین تولید محتوا شرکتی

حتی برخی شرکت ها در هر دو زمینه بازرگانی و خدماتی کار می کنند، در این صورت تولید محتوا شرکتی برای سایت فروشگاهی آن ها باید مخلوطی از هر دو نوع محتوای خدماتی و کالای در معرض فروش آن ها باشد. مانند فروشگاه هایی که هم لپ تاپ های استوک را می فروشند و هم تعمیرات انواع لپ تاپ های نو و دست دوم را انجام می دهند.

در مورد این شرکت ها بخش اعظم تولید محتوا شرکتی مربوط می شود به معرفی محصولات وارداتی آن ها، مثلاً همان انواع لپ تاپ های دست دومی که از کشور های اروپایی یا آسیای میانه و مرکزی وارد می کنند. از طرفی بخش کمتری از محتوای سایت را بسته به نظر کارفرما باید به خدمات تعمیرات انواع لپ تاپ این شرکت اختصاص داد.

البته در مورد شرکت های چند زمینه ای این که چند درصد از محتوای سایت را به زمینه تولیدی یا بازرگانی آن ها اختصاص بدهید و چند درصد از محتوا را به زمینه خدماتی آن شرکت بستگی به نظر کارفرما دارد. ولی به صورت کلی منطقی تر آن است که هر فعالیتی که سود حاصله اش برای آن شرکت عمده تر باشد، درصد بیشتری از حجم محتوای سایت را تشکیل بدهد.

به عنوان مثال در مورد کسب و کاری که سود حاصل از فروش لپ تاپ های استوک آن بسیار بیشتر از سود حاصل از خدمات تعمیرات لپ تاپ آن است، حجم بیشتری از تولید محتوا شرکتی را معرفی لپ تاپ های کارکرده وارداتی آن شرکت تشکیل می دهد.

بهترین تولید محتوا شرکتی با زرکیا

هزینه تولید محتوا شرکتی

بنا بر توضیحات ارائه شده در تیتر های قبلی بهترین محتوای شرکتی آن محتوایی است که اولاً مخاطبان و مشتریان بالقوه بیشتری را به سوی سایت شما هدایت کند و ترافیک سایت شما را بالاتر ببرد و ثانیاً محتوایی است که به معرفی بیشتر و بهتر محصولات یا خدمات شما بپردازد و برند شما را مشهورتر کند.

در این میان به کارگیری تکنیک ها و روش های بهینه سازی سایت یا استفاده از کلمات کلیدی بازار هدف فعالیت آن شرکت، یک تخصص حرفه ای است که تنها از عهده کارشناسان سئو و شرکت های سئوکار یا طراح سایت بر می آید. بنابراین بسته به سطح شرکت طراحی کننده سایتی که به آن مراجعه می کنید یا به عبارتی بسته به میزان تجربه و سوابق کاری آن شرکت، ممکن است قیمتی که برای تولید محتوا شرکتی می دهند، متفاوت باشد.

البته مسلم است که قیمت اشخاصی که به صورت فلوئنسری کار می کنند، پایین تر از قیمتی است که شرکت های طراحی سایت اعلام می کنند. ولی خوب پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت ها قطعاً بهتر و متعهدانه تر از خدمات پشیبانی افراد فلوئنسر است.

بنابراین در تعیین و انتخاب شرکتی که با آن کار می کنید، بسیار دقت کنید و حتماً قبل از بستن قرارداد طراحی سایت یا سئوی آن از سوابق کاری و تخصص آن شرکت یا فرد اطمینان پیدا کنید و سپس کار تولید محتوا برای سایت خود را به ایشان بسپارید.

در هر صورت بستن قرارداد های رسمی و قانونی با یک شرکت ثبت شده، تضمین اجرای بیشتر و بهتری را به نسبت تفویض کار به اشخاص فلوئنسر در پی خواهد داشت.

بهترین تولید محتوا شرکتی با زرکیا

یکی از شرکت های با تجربه و ماهر در زمینه تولید محتوای شرکتی و طراحی سایت شرکتی، زرکیا است. خدمات شرکت زرکیا با بهره گیری از توان مهندسین جوان و کار آزموده این مرز و بوم از بهترین روش انجام می پذیرد. کارشناسان طراح و سئوی سایت حاضر در شرکت زرکیا با استفاده از آخرین تکنولوزی و متد های بهینه سازی سایت های فروشگاهی می توانند از کوتاه ترین مسیر رتبه سایت شما را در نزد موتور های جست و جوگری مانند گوگل بالا بیاورند.

شما می توانید از طریق خدمات شرکت زرکیا در زمینه تولید بهترین محتوا های شرکتی از بهترین و راحت ترین روش پله های ترقی را طی کنید و همچون نگینی در میان سایر رقباء خود بدرخشید و گوی سبقت را در این بازار پر رقابت از آن ها بربایید.

بهترین تولید محتوا شرکتی با زرکیا

جمع بندی

بسیاری از کسب و کار های خدماتی یا تولیدی هستند که برای معرفی خدمات و محصولات خود در سایت فروشگاهی به تولید محتوا شرکتی احتیاج دارند. زیرا از این طریق می توانند رتبه سایت خود را در موتور های جستجوگر بالاتر ببرند و جایگاه برند خود را در نزد مخاطبان بازار هدف بهتر و محکم تر کنند.

هر چند که نوع محتوا های شرکتی بستگی به زمینه فعالیت آن شرکت ها بسیار متفاوت می شود. به عنوان مثال تولید محتوا برای شرکت های بازرگانی بستگی زیادی به نوع کالا هایی دارد که آن ها خرید و فروش می کنند و یا اگر در زمره شرکت های بازرگانی خارجی باشند، محتوا تحت تاثیر کشور های مبدا و مقصد بازرگانی آن ها قرار می گیرد.

در صورتی که یک شرکت تولیدی باشد، باز هم بسته به این که چه نوع محصول خوراکی، پوشاکی، لوازم بهداشتی و آرایشی یا لوازم خانگی یا کالا های صنعتی را تولید می کند، محتوای نوشته شده برای آن متفاوت خواهد بود.

حتی برخی شرکت ها در هر دو زمینه بازرگانی و خدماتی کار می کنند، در این صورت تولید محتوا شرکتی برای سایت فروشگاهی آن ها باید مخلوطی از هر دو نوع محتوای خدماتی و کالای در معرض فروش آن ها باشد. مانند فروشگاه هایی که هم لپ تاپ های استوک را می فروشند و هم تعمیرات انواع لپ تاپ های نو و دست دوم را انجام می دهند.

البته در مورد شرکت های چند زمینه ای این که چند درصد از محتوای سایت را به زمینه تولیدی یا بازرگانی آن ها اختصاص بدهید و چند درصد از محتوا را به زمینه خدماتی آن شرکت بستگی به نظر کارفرما دارد. ولی به صورت کلی هر فعالیتی که سود حاصله اش برای آن شرکت عمده تر باشد، درصد بیشتری از حجم محتوای سایت را تشکیل می دهد.

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙