طراحی سایت شرکت ساختمانی

یکی از بهترین راه های تبلیغات برای شرکت های ساختمانی داشتن طراحی وب سایت می باشد. طراحی سایت شرکت ساختمانی باید به گونه ای باشد که شرکت بتواند برای تبلیغ پروژه ها و به نمایش گذاشتن کار ها و دستاوردهای های خود از آن استفاده کند. در طراحی سایت شرکت های ساختمانی حتما باید به فروش آنلاین توجه شود زیرا بسیاری از گرفتن سفارش ها و پیش پرداخت از طریق فروش آنلاین صورت می گیرد و هر سایت شرکت ساختمانی حتما این قسمت را باید داشته باشد. یکی دیگر از امکاناتی که هر سایت ساختمانی حتما باید داشته باشد  قسمتی برای نمایش تصاویر پروژه ها  و ساختمان های ساخته شده توسط شرکت است.

اهمیت طراحی سایت برای شرکت های ساختمانی

  1. دقت و سهولت دسترسی به مشتریان هدف: از طریق وب سایت، می توانید از مرزهای جغرافیایی عبور کرده و در هر کجا، راحت تر و با هزینه کمتر به مشتریان هدف خود برسید.
  2.  دستیابی به اهداف بازاریابی شرکت: هنگام انجام بازاریابی الکترونیکی برای سایت قرارداد، می توانید با ایجاد پروفایلی در مورد شرکت خود به اهداف بازاریابی خود برسید. همچنین می توانید برای مهمترین پروژه های اجرا شده توسط شرکت آلبوم عکس اضافه کنید. در مورد جنبه تبلیغاتی نیز می توانید از طریق وب سایت  کمپین های تبلیغاتی را در گوگل ایجاد کنید ، که به عنوان یک پلت فرم تبلیغاتی برای شرکت شما و خدماتی که ارائه می کنید توسط شرکت ارائه می شود.
  3. به دست آوردن مشتریان جدید: با توجه به بازاریابی محتوا برای وب سایت که یکی از عوامل اصلی جلوه دادن وب سایت به بازدیدکنندگان و مشتریان آن است و یکی از بهترین راه ها برای جذب بیشترین مشتری می باشد.

موارد فنی که در طراحی سایت شرکت های ساختمانی باید رعایت شود

سرعت

یکی از مهم ترین موارد فنی که در هنگام طراحی وب سایت ساختمانی باید به آن توجه شود تا مشتری در اثر کندی سایت احساس کسالت نکند سرعت بالا آمدن سایت می باشد. بنابراین باید به این عنصر توجه شود.

ایمنی

اولین چیزی که مشتری بلافاصله پس از تصمیم گیری برای معامله با هر وب سایت ساختمانی به دنبال آن است این است که مطمئن شود داده های او در مکانی امن است تا توسط هکرها در عملیات هک مورد استفاده قرار نگیرد و برای جلوگیری از همه این موارد، شما باید به یک شرکت متخصص در طراحی وب سایت و ارائه فاکتورهای امنیتی برای سایت خود مراجعه کنید. با این کار ایمنی سایت تضمین می شود.

سازگاری با موتورهای جستجو

چیزی که به آن بهینه سازی موتورهای جستجو یا استفاده از خدمات سئو می گویند. در واقعه مجموعه ای از خدمات و کار ها هستن که توسط سئو کار انجام می شوند که به سایت  شما کمک می کند در اولین نتایج جستجو ظاهر شود.

 پاسخگویی به تمامی دستگاه ها

میلیاردها کاربر تلفن همراه در جهان وجود دارد، بنابراین باید در هنگام ایجاد وب سایت ساختمانی به این موضوع توجه کرد. سایت شما باید به خوبی و به سرعت در تلفن های همراه کار کند تا به مشتریان خود کمک کنید چندین بار به سایت شما دسترسی پیدا کنند.

[caption id="attachment_1182" align="aligncenter" width="1000"] طراحی سایت شرکت ساختمانی طراحی سایت شرکت ساختمانی[/caption]
  1.  برای جلب اعتماد مشتریان با ارائه یک راه آسان برای برقراری ارتباط با شرکت، آشنایی با تاریخچه و مهمترین دستاوردهای آن و اطلاع از کارهای قبلی آن به طراحی وب سایت نیاز است.
  2. ارائه مهمترین دستاوردهای شرکت: شما می توانید مهمترین دستاوردهای شرکت را از طریق آلبوم عکس برای پروژه های قبلی و بعدی به نمایش بگذارید و نبوغ شرکت را در اجرای این پروژه ها نشان دهید. علاوه بر  این می توانید پروژه هایی که شرکت در سطح بین المللی و محلی انجام می دهد را نیز از طریق این سایت به نمایش بگذارید و از این طریق درآمد کسب کنید.
  3. درخواست های جدید را دریافت کنید:  از طریق وب سایت شما بسیار به مشتریان خود نزدیک خواهید شد، زیرا وب سایت در هر زمان و در هر نقطه از جهان در دسترس است، مشتری شما می تواند از طریق ویژگی (چت زنده) به سایت مراجعه کند، درخواست خود را ارسال کند و با شما صحبت کند.

بنابراین اگر صاحب یک شرکت ساختمانی هستید، باید در اسرع وقت تصمیم به ایجاد وب سایت برای شرکت خود بگیرید، زیرا همانطور که در این مقاله اشاره کردیم، شرکت های ساختمانی از جمله شرکت هایی هستند که به طراحی وب سایت، بیشترین نیاز را دارند.  تا اعتبار خود را در مقابل مشتریان خود ثابت کنند.

بیشتر بدانید

استانداردهای طراحی سایت برای یک شرکت ساختمانی

برای طراحی یک وب سایت موفق برای شرکت های طرف قرارداد ابتدا باید اهداف، اصول و معیارهایی را که باید رعایت شود و به خوبی درک شود تا به نتیجه رضایت بخشی برای خود و بازدیدکنندگان وب سایت خود برسید برای مثال: مهمترین این معیارها عبارتند از:

  1. محتوای سایت:محتوای سایت باید واضح، آسان و جذاب باشد تا توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند و زمان بیشتری را برای مرور آن صرف کنند، همچنین باید از عدم وجود خطاهای گرامری و دستوری مطمئن شوید. شما می توانید محتوا و همچنین منابعی که داده ها از آنها جمع آوری شده است را بررسی کنید تا سایت شما معتبر و شفاف باشد.
  2.  طراحی سایت: یکی از اساسی ترین معیارهایی است که باید به آن دقت کرد این است که با انتخاب رنگ ها و یکنواختی آنها توجه مشتری را جلب کنید تا زمان بیشتری را در سایت سپری کند و بارها بازدید خود را تکرار کند.
  3.  سازماندهی و چیدمان سایت: باید مراقب سازماندهی و چیدمان بخش های سایت باشید تا تجربه آن را برای مشتری در هنگام گشت و گذار در سایت و خروج از آن با بیشترین فایده آسان تر کنید تا تصمیم به خرید بگیرد. خدمات شما باید  براساس اطلاعات صحیح و واقعی باشد تا باعث شود تا مشتری با آشنایی کامل با نحوه کار شما بتواند به شما سفارش کار دهد.
  4. جلب توجه: باید با برجسته کردن آیکون های مهم در مکانی واضح در مقابل چشمان مشتری از این عنصر استفاده کنید تا او را تشویق کنید تا اقدام خاصی را که از او می خواهید انجام دهد، مانند برجسته کردن آیکون های شبکه های اجتماعی در یک مکانی واضح برای مشتری برای تشویق او به انجام یک اقدام خاص، یعنی بازدید از حساب های شما در تمام پلتفرم های اجتماعی رسانه ای که سایت خود را به آن پیوند داده اید.
[caption id="attachment_1181" align="aligncenter" width="1000"]طراحی سایت شرکت ساختمانی طراحی سایت شرکت ساختمان[/caption]

مهم ترین کارهایی که می توانید از طریق وب سایت برای شرکت ساختمانی خود انجام دهید

  • مطالب رایگان و جذاب در مورد فعالیت خود منتشر کنید.
  • انتشار تصاویر و فیلم هایی که حاوی آخرین پروژه هایی است که شرکت انجام داده است.
  • تبلیغات پولی که از طریق آن می توانید گروه هدف مشتریان خود را هدف قرار دهید و دایره مشتریان بالقوه را گسترش دهید.
  • مطالعه بازار فعالیت پیمانکاری و اطلاع از آخرین تحولات آن.
  • مطالعه رقبا و شناخت استراتژی هایی که آنها برای کسب سهم بیشتری از بازار دنبال می کنند.
  • نقاط قوت و ضعف خود را مشخص کنید و نقاط قوت و ضعف رقبا را شناسایی کنید.

سوالات متداول

آیا طراحی سایت ساختمانی باعث افزایش درآمد شرکت های ساختمانی می شود؟

بله طراحی سایت باعث شناخت بیشتر برند شرکت و افزایش مشتری و درآمد می شود.

آیا طراحی سایت ساختمانی کار آسانی است؟

بهتر است بدانید که طراحی سایت ساختمانی کار دشواری نیست اما برای این که یک سایت ساختمانی موفق داشته باشید بهتر است حتما طراحی آن را به شرکت های معتبر طراحی سایت بسپارید.

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙