طراحی سایت بازرگانی

یکی از کهن ترین مشاغل ایران بازرگانی می باشد. می توان گفت بازرگانی که شامل صادرات و واردات کالا می باشد درصورتیکه صحیح انجام شود سود آور است و اگر اصول آن را بلد نباشید متحمل ضرر می شوید. اما بهتر است بدانید که مهم ترین اصل هر کسب و کاری داشتن مشتری است. امروزه که تعداد شرکت های بازرگانی زیاد شده است اگر یک شرکت بازرگانی بخواهد در بین رقبا رشد کند و به موفقیت برسد باید حتما در دنیای مجازی نیز فعال باشد. طراحی سایت بازرگانی اگر به صورت اصولی و حرفه ای انجام شود می تواند باعث جذب مشتری های بسیاری شود. در واقع می توان گفت که داشتن یک سایت بازرگانی به شما این امکان را میدهد که محصولات خود را بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی به تعداد زیادی از مشتریان ارائه کنید و از میان آن ها مشتریان دائمی زیادی برای خود جذب کنید.

با دیجیتالی کردن کسب و کار خود می توانید باعث رشد بسیار زیاد آن شوید زیرا با طراحی سایت بازرگانی می توانید به راحتی برند و محصولات خود را در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید تا مشتریان بین المللی زیادی با نحوه کار شما و محصولات شما آشنا شوند.  همچنین طراحی سایت باعث می شود که شما بتوانید با همکاران خود که در این زمینه فعالیت دارند تعامل داشته باشید و از تجربیات یک دیگر در راستای بهبود کار خود استفاده کنید.

هدف بازرگانان از طراحی سایت بازرگانی چیست؟

مهم ترین هدف یک سایت بازرگانی این است که اطلاعات مورد نیاز کاربران در زمینه واردات و صادرات را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار دهد. معمولا برای طراحی یک سایت بازرگانی باید به یک سری از ویژگی ها توجه شود. البته بهتر است بدانید که هر سایتی با توجه به نوع کالای صادراتی و وارداتی سفارش دهنده دارای ویژگی های متفاوتی است. هرچقدر که سایت مطابق با نوع کالای مورد نظر بازرگان طراحی شده باشد امکان موفقیت و پیشرفت سایت و کسب و کار او بیشتر است.

اگر شما نیز می خواهید به تازگی یک شرکت بازرگانی تأسیس کنید بهتر است ابتدا برای آن یک سایت بازرگانی طراحی کنید. زیرا امروزه همه بازرگانان و شرکت های بازرگانی دارای سایت اختصاصی خود هستند. در واقع می توان گفت وب سایت یک دروازه بدون حد و مرز می باشد که شما را به تمام جهان بدون در نظر گرفتن فاصله جغرافیایی در کمترین زمان ممکن معرفی میکند.

طراحی سایت بازرگانی

علت ضرورت طراحی سایت برای بازرگانان چیست؟

فراموش نکنید که در آینده نزدیک رشد اینترنت بسیار بیشتر می شود و همین امر موجب شدید تر شدن رقابت بین شرکت های بازرگانی می شود. بنابراین اگر یک شرکت بازرگانی سایت نداشته باشد جایی در بازار الکترونیکی ندارد و به مقدار قابل توجهی از رقبا جا می ماند و همین امر می تواند موجب کاهش مشتری ها و در نتیجه ورشکستگی شرکت شود.

یک سایت بازرگانی موفق حتما علاوه بر یک طراحی خوب باید  بهینه سازی و سئو خوبی نیز داشته باشد. تا بتواند رتبه خوبی در گوگل به دست آورد و جز سایت های باشد که با اولین سرچ در صفحه نخست گوگل قرار می گیرد.

بهتر است بدانید که طراحی سایت بازرگانی نه تنها کار هزینه بری نیست بلکه می توان آن را به چشم یک سرمایه گذاری دید. زیرا در قرن ۲۱هر کسب و کاری حتما نیاز به سایت دارد تا بتواند موفق شود. چون با این کار در واقع شما خود را به تمام جهان معرفی می کنید و مشتریان مختلفی را به دست خواهید آورد که سود آوری زیادی برای شما دارند.

   مهم ترین المان هایی که یک سایت بازرگانی باید حتما داشته باشد

  • معرفی خدمات: در قسمت معرفی خدمات سایت به خدماتی که توسط شرکت ارائه می شود می‌پردازند.
  • معرفی محصولات: در این بخش به معرفی محصولات صادراتی و وارداتی شما پرداخته می شود و هر محصول به همراه عکس و اطلاعات کامل در سایت قرار می گیرد تا مشتری بیشتر با آن آشنا شود.
  • درباره ما: این قسمت در واقعه بخشی است که شما در آن میتوانید خود و شرکت را به خوبی به کاربران سایت معرفی کنید.
  • رزومه شرکت: یکی از مهم ترین مواردی که هر شرکت بازرگانی حتما باید داشته باشد رزومه است در این قسمت شما می توانید یک رزومه آنلاین برای شرکت خود داشته باشید.
  • تماس با ما: هر سایت بازرگانی باید یک راهی برای ارتباط با کاربر داشته باشد تا کاربر بتواند از طریق آن پیشنهادات و انتقادات خود در مورد کار و سایت شما را بیان کند بخش تماس با ما بهترین راه ارتباطی هر شرکت با کاربران است.
  • گالری تصاویر: هر شرکت بازرگانی حتما یک سری از نمایشگاه ها را برگزار می کند که می تواند عکس آن ها را از طریق گالری تصاویر به اشتراک بگذارد.
  • نمایشگاه ها:در این بخش از سایت میتوانید آمار تمامی نمایشگاه ها را به همراه اطلاعات کافی در مورد هر نمایشگاه قرار دهید.
  • گواهینامه ها و افتخارات: یکی از مهم ترین مواردی که باعث اعتماد مشتری و جذب او می شود قرار دادن لوح تقدیر ها و سوابق شرکت می باشد که شما در این بخش می توانید آن هارا قرار دهید.
  • چند زبانه بودن سایت: چند زبانه بودن سایت به این معنا است که سایت به زبان های مختلفی مانند انگلیسی، فارسی و عربی توانایی نمایش متن ها را داشته باشد.
  • نمایندگی فروش: هر شرکت بازرگانی حتما نمایندگی های بسیاری در سراسر کشور دارد که در این بخش می توانید اطلاعات مربوط به هرکدام از آن هارا قرار دهید.
  • اخبار سایت و رویدادها: شما در این بخش میتوانید تمامی اخبار مربوط به رویداد های در حال وقوع در شرکت را منتشر کنید.
  • مقالات:هر سایت برای رشد و پیشرفت نیاز به داشتن محتوای مناسب است فراموش نکنید که شما می توانید با قرار دادن محتوای مناسب در این بخش اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهید.
  • سفارش آنلاین: هر سایت بازرگانی نیاز به داشتن این بخش دارد زیرا برای دریافت سفارشات از کاربر به آن نیاز است .
  • پشتیبانی آنلاین: هر سایت بازرگانی ممکن است در هر ساعت از شبانه روز مراجعه کننده داشته باشد شما می توانید با استفاده از این بخش در هر ساعت از شبانه روز پاسخ مشتریان خود را بدهید.
  • سوالات متداول یا پرسش و پاسخ: برای جلوگیری از پرسش های تکراری و پاسخ به سوالات احتمالی کاربران می توانید سوالاتی که دارای بیشترین تکرار هستند را به همراه پاسخ در این بخش از سایت قرار دهید.
  • فرم اخذ نمایندگی: شما می توانید از طریق سایت با افرادی که مایل به گرفتن نمایندگی شرکت شما در شهر خودشان هستند ارتباط داشته باشید با استفاده از این بخش میتوانید فرم اخذ نمایندگی را در اختیار اینگونه از افراد قراردهید.

بیشتر بدانید

مزایای طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت بازرگانی

کسب اعتماد و رضایت مشتریان

یکی از راه های کسب اعتماد و جای رضایت مشتری داشتن وب سایت می باشد زیرا در وب سایت می توان خدماتی را در اختیار مشتری قرار داد که هنگام مراجعه حضوری امکان فراهم آوردن آن ها وجود ندارد.

افزایش مشتریان و افزایش فروش

همانگونه که میدانید با طراحی سایت بازرگانی می توان  میزان مشتریان را به طور قابل توجهی افزایش داد و همین امر موجب افزایش فروش شما می شود.

ایجاد مشتریان وفادار

یک وب سایت به شما کمک می کند که مشتریان خود را همواره راضی نگه دارید و همين امر موجب ایجاد مشتریان با وفای زیادی می شود.

سوالات متداول

  • آیا طراحی سایت بازرگانی بسیار سود آور است؟ بهتر است بدانید که طراحی سایت بازرگانی موجب افزایش مشتری و سود آوری بسیاری می شود.
  • در طراحی سایت بازرگانی مهم ترین مورد چیست؟ مهم ترین موردی که هنگام طراحی سایت بازرگانی باید به آن توجه ویژه ای شود بهینه سازی سایت است.
An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙