بهترین صفحه ساز های وردپرس

اگر برای طراحی سایت آماده با وردپرس دنبال یه راه راحت و ساده می گردید که از جذابیت کافی برخوردار باشد این مقاله برای شما مفید خواهد بود. صفحه سازهای وردپرس کار را برای عموم مردم راحت کرده اند، تنها با کشیدن و رها کردن ابزارها طراحی سایت انجام می شود یعنی دیگر نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی نداریم. در این مقاله از سایت زرکیا قصد داریم انواع بهترین صفحه سازهای وردپرس را معرفی کنیم.

سایت ساز یا صفحه ساز وردپرس چیست؟

اول از هر چیز باید بدانید یک صفحه ساز، یا سایت ساز وردپرس چیدمان و طراحی عناصر مختلف در درون سایت را به راحتی برای ما امکان پذیر خواهد کرد. برای اضافه کردن پنجره های مختلف و طراحی قسمت های مختلف سایت یا اضافه کردن فرم ها والمان ها، می‌توان از سایت ساز یا صفحه ساز وردپرس استفاده کرد.

 Drag And Drop در صفحه ساز وردپرس

سفارشی  کردن صفحه سایت برای شما که تازه کار هستید کار سختی به نظر می رسد. زیرابرای  کار کردن با زبان های نشانه گذاری html و css  نیاز به دانش برنامه نویسی است، خب حالا یک سوال مطرح می شود آیا صفحه ساز وردپرسی وجود دارد که با Drag And Drop (حرکت دادن موس) به راحتی بتوان سایت را طراحی کرد؟ جواب به این سوال بله است زیرا بهترین صفحه سازهای وردپرس وجود دارند که به راحتی با دراگ اند دراپ طراحی می شوند.

بهترین صفحه سازهای وردپرس


معرفی بهترین صفحه سازهای وردپرس

  •      

  • سادگی در استفاده از قالب ها

  •      

  • انعطاف پذیری بالا

  •      

  • بازدهی بیشتر در طراحی

صفحه ساز المنتور

افزونه  صفحه ساز المنتورها در واقع یک صفحه ساز قوی و بهترین صفحه ساز وردپرس است که با دراگ اند دراپ کار می کند. طراحی این افزونه به طراحی زنده شهرت دارد. شما در زمان طراحی خروجی اصلی سایت را که قرار است به کاربر نشان دهد را می بینید.

طراحی المنتور

برای طراحی المنتورباید ابتدا یک بخش را در ویرایشگر درست کنید وقتی بخش مورد نظر را ساختید حال تعداد ستون‌های هر بخش را نمایش می دهید، حال ویجت هر المنتور را با دراگ و دراپ کردند قسمت یا بخش مورد نظر قرار می دهید.

سئوتکنیکال صفحه ساز المنتور

صفحه ساز المنتور علاوه براینکه استفاده از امکانات زیادی که دارد بسیار راحت است؛ خیلی از بسترهای سئوتکنیکال صفحه ساز المنتور را برای کاربر فراهم کرده که به راحتی می توانید سئو سایت را انجام دهید و رتبه خوبی در گوگل کسب کنید.

پلاگین‌های المنتور

یکی دیگر از امکانات پلاگین‌های المنتور وردپرس طراحی ویجت‌های طراحی شده توسط شرکت‌های ثالث نیز قابل استفاده است. خب یه نکته که در اینجا باید اشاره کنم این است که: ادد که همان (افزونه های شرکت های ثالث است) تنوع بالایی دارند و لازم به ذکر است بعضی از آنها الگوهای جذاب و حیرت آوری دارند. (المنتور تمام مشکلات طراحی را برای کسانی که وقت کافی برای طراحی سایت ندارند را حل می کند).

بهترین صفحه سازهای وردپرس

المنتور با نسخه جدید وردپرس

المنتور با نسخه جدید وردپرس دارای افزونه و قالب‌های استاندارد که با وردپرس سازگاری خوبی برخوردار است. در واقع المنتور همان سایت ساز است، زیرا به صاحب وب سایت ایجاد طراحی header – footer- logo وسایدبار یا menuرا به راحتی می دهد. (برای مارکت ایرانی نسخه فارسی نیز موجود است).  

بیشتر بخوانید:

صفحه ساز بی اور بیلدر

صفحه ساز بی اور بیلدر یکی از بهترین صفحه سازهای وردپرس می‌باشد که از سرعت بالایی برخوردار است و به صورت drop and draq کار می کند ویک صفحه ساز گرافیکی قوی برخوردار وهمانند المنتور دارای رابط کاربری زنده است.

افزونه  صفحه ساز بی اور بیلدر

افزونه صفحه ساز بی اور بیلدر دارای ماژول هایی است که به شما این امکان را می دهد به راحتی هر طراحی را که می پسندید انجام دهید. طراحی هایی از قبیل دکمه ها، متن ومحتواهای بلوک، انواع بک گراند ها،کروسل و دیگر ابزارهای طراحی افزونه صفحه ساز بی اور بیلدر دارای بیش از 30 الگوی از قبل طراحی شده است که با آنها می توانید سایت های فوق العاده جذاب را خلق کنید.

صفحه ساز divi

صفحه ساز divi یکی ازبهترین صفحه سازهای وردپرس است که کار با آن بسیار راحت است با  20نوع قالب آماده و گرافیک بالا الگوی مناسبی برای طراحی انواع وب سایت است. Divi نیز مانند المنتور ها دارای ویرایشگر زنده است ویک ادیتور دارد یعنی همان چیزی که به شما نمایش می دهم را دریافت خواهی کرد.

مزایای صفحه ساز divi

یکی از مزایای صفحه ساز divi دارا بودن حدود 46 ماژول است که به راحتی با دراگ اند دراپ در هر قسمت از صفحه طراحی لازم را انجام دهید و قابلیت چیدمان بیش از 20 مدل را به شما خواهد داد. شما با دیوی می توانید با چند دقیقه زمان صرف کردن سایت خود را سفارشی سازی کنید وهمچنین طراحی‌ها را به صورت الگو ذخیره کنید که هر زمان نیاز داشتید بتوانید از آنها استفاده کنید.  

صفحه ساز ویژال کامپوزر

صفحه ساز ویژال کامپوزر برای بهترین صفحه سازهای وردپرس یک صفحه ساز کاربر پسند است. صفحه ساز ویژال کامپوزبا المان‌های قدرتمند و الگوهای پیشرفته برای طراحی انواع وب سایت های در حد حرفه ای به بازار کارعرضه شده که این صفحه ساز نیزبا دراگ اند دراپ به راحتی طراحی می شود.

 مزایای صفحه ساز ویژال کامپوزر

از جمله مزایای صفحه ساز ویژال کامپوزرشامل ویرایشگر ساده و زنده است، و قابلیت طراحی الگوهای هدر منو نویکیشن بار فوتر بک گراند تغییر عرض وارتفاع المان ها و... را دارد. برای طراحی زیبا تر شما برای پس زمینه از گرادیان، اسلاید شوها، پارالکس، کروسل، ویدیو، صدا، زوم و کلی المان جذاب دیگر برای طراحی یک وب سایت زیبا و کاربر پسند استفاده کنید.

صفحه سازهای Themify-Builder

صفحه سازهای Themify-Builde یکی از بهترین صفحه سازهای وردپرس می باشد که از نوع قالب‌های فروشگاهی وردپرس که در بین کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار است جالب اینجاست که صفحه ساز اختصاصی از نوع فروشگاهی برای خود طراحی کرده است. ظاهر این نوع صفحه ساز ساده و از نوع بصری بوده که به افزونه‌های جداگانه نیاز دارد.

مزایای صفحه سازهای Themify-Builder

مزایای صفحه سازهای Themify-Builder دارا بودن 40 نوع چیدمان که از قبل طراحی شده اند و کاربری آنها بیشتر برای رستوان ها، سالن های ورزشی، موسیقی، آرایشی، عکاسی، نمونه کارها و دیجیتال مارکتینگ هاست. هچنین به پنل مدیریت دسترسی ویرایش زنده را می دهد. شما با زدن یک کلیک می توانید طرح مورد نظر را وراد کرده وفقط محتوای مخصوص به خود را در آن وارد کنید.

صفحه ساز با استفاده از Site Orgin

صفحه سازبا استفاده  Site Orginبه دلیل رایگان بودن جز بهترین صفحه سازهای وردپرس می باشد و جالب اینجاست بیش از 1000000 نصب فعال داشته؛ برای همین جز 6 لیست برترین صفحه ساز های وردپرس قرار می گیرد. این صفحه ساز به استثنای یک سری ابزارک وردپرس ابزراک های دیگری در اختیار کاربر قرار می دهد که پس از نصب آنها می توانید از این ابزارک ها‌ بهرمند شوید‌‌.

ویژگی های صفحه ساز سیدپرود  SeedProd

  •      

  • دارای نسخه رایگان

  •      

  • دارابودن خاصیت دراپ اند دراگ

  •      

  • نقشه برداری دامنه سفارشی

  •      

  • ادغام شدن با ارائه خدمات ایمل مارکتینگ ها

  •      

  • دارابودن قالب والگوهای زیبا از پیش آماده شده

بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس کدام است؟

خوب بعد از مطالب بالا این سوال مطرح می شود که بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس کدام است؟ با توجه به مطالب ارائه شده و سرعت بالای المنتور و دارا بودن تمام خصوصیات می توانیم بگوییم، با اختلاف زیاد لقب بهترین صفحه ساز المنتور را به خود اختصاص می دهد . درست است که دیوی و ویژال کامپوزر و بی اور بیلدر هم در رقبات نزدیک قرار دارند ولی از نظر گرافیک و سرعت و امکانات المنتور از بقیه جلوتر است.

بهترین صفحه سازهای وردپرس

آیا گوتنبرگ یک صفحه ساز است؟

خب سوالی که مطرح می شود این است آیا گوتنبرگ یک صفحه ساز است؟ خیر یک صفحه ساز نیست، زیرا اگر شما برای پشت سر گذاشتن مراحل طراحی سایت خود دنبال دیزاین حرفه ای وگرافیک بالا هستید، نیاز به یک صفحه ساز وردپرسی خواهید داشت زیرا امکانات گوتنبرگ ابتدایی ومحدود است واجازه طراحی زیبا وشگفت انگیز را به شما نمی دهد.

سوالات متداول:

نقطه ضعف صفحه ساز بی اور بیلدرچیست؟

صفحه ساز بی اور بیلدر به دلیل تنوع کم در ویجتها کمی طراحی را با مشکل مواجه می کند، که با دانلود افزونه های دیگر می توانید براین مشکل غلبه کنید.

دلیل محبوبیت صفحه ساز های وردپرس چیست؟

این صفحه سازها به دلیل واکنشگرایی و نمایش عالی در صفحه نمایش‌های موبایلی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند زیرا امروز 90 % از کاربران از طریق گوشی سایت های مختلف را سرچ می کنند. تفاوت صفحه ساز یا قالب ساز در چیست؟ در مخزن وردپرس می توانید المنتور را رایگان دانلود کنید؛ اگر از قالب پیش فرض رضایت داشتید، سایت خود را با آن طراحی کنید ولی اگر ظاهر زیبا وحرفه ای سایت برایتان حائز اهمیت است نسخه های پولی آن را دانلود کنید. از امکانات قالب‌های از پیش طراحی شده با گرافیک قوی بهرمند شوید؛ زیرا با قالب های پولی قادر به شخصی سازی وسفارشی سازی سایت خود خواهید بود. برای دیدن بقیه مقالات مرتبط با وردپرس به سایت zarkia.com مراجعه بفرمایید واگر برای انجام و سفارش طراحی سایت هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمایید.

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙