بهترین افزونه های شبکه اجتماعی در وردپرس

شبکه اجتماعی یک سایت وردپرسی را به راحتی مدیریت کنید. شما مقاله می نویسید، حتی ممکن است ویدیو بسازید. بنابراین، شما کاملاً آگاه هستید که اشتراک گذاری کار شما امری ضروری است، یک سایت زیبا و سئو شده باعث می شود کاربران زیادی به سایت شما وارد شوند. در نتیجه کسب وکار شما در بین مردم شناخته می شود. به منظور بهره برداری مناسب از پتانسیل شبکه های اجتماعی، نیاز به بهترین افزونه های شبکه اجتماعی در ورد پرس دارید. انتخاب یک افزونه سبک وزن و آماده برای استفاده ضروری است که به بازدیدکنندگان بالقوه شما کمک می کند تا محتوای شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. سفارش وطراحی انواع سایت

10 افزونه شبکه اجتماعی وردپرس

برای کمک به شما در این کار، ما لیستی از 10 بهترین افزونه برتر وردپرس را برای شما آماده کرده ایم که به شما کمک می کند مقالات، صفحات و غیره خود را در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید. اگر تا به حال وردپرس را نصب نکرده اید، نحوه نصب وبلاگ وردپرس را در 7 مرحله و نحوه یافتن، نصب و فعال کردن قالب وردپرس در وبلاگ خود بیابید.  

1. Social Share & Locker Pro

افزونه L WordPress Premium Social Share & Locker Pro برای کمک به نمایش بیشتر وب سایت شما در شبکه های اجتماعی طراحی شده است. تنها با چند کلیک، می توانید موقعیت نمادهای اجتماعی خود را تعیین کنید یا با درخواست اشتراک گذاری در هر یک از شبکه های اجتماعی که ارائه می کنید، محتوای خود را قفل کنید. افزونه Social Share locker pro WordPressشما 10 قالب دارید که رایج ترین خواسته ها را پوشش می دهد. مقاله ما را در مورد نحوه ایجاد قالب های سفارشی وردپرس کشف کنید همه مدل هاشون عالی هستن وعلاوه بر این، با Social Share & Locker Pro قادر خواهید بود نام کامل شبکه های اجتماعی یا فقط نماد را نمایش دهید. این به طراحی، فضای موجود یا سلیقه شما بستگی دارد. بهترین افزونه های شبکه اجتماعی وردپرس

2. پلاگین پین خودکار  شبکه اجتماعی وردپرس Pinterest

این تقریباً یک افزونه ممتاز وردپرس برای کسانی است که می خواهند تصاویر پست های Pinterest خود را شگفت انگیز جلوه دهند. وقتی پستی را منتشر می کنید، همه تصاویر به طور خودکار به حساب Pinterest شما پین می شوند. معایب پلاگین پین خودکار وردپرس Pinterest نکته منفی این است که نسخه رایگان ندارد. نسخه پولی حدود 16 دلار قیمت دارد. همچنین قابلیت نصب تصاویر نامحدود را ادغام می‌کند، می‌توانید هم تصاویر برجسته و هم ریز عکس‌ها را نصب کنید، پست‌ها را برنامه‌ریزی کنید و به طور کامل از افزونه WooCommerce پشتیبانی کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین افزونه پاپ آپ وردپرس

3. Algory Social Share Buttons Pro

افزونه جدید وردپرس Algori Social Share Buttons Pro به شما اجازه می دهد تا به راحتی دکمه های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی را به وب سایت خود اضافه کنید. افزودن این دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی محبوب به بازدیدکنندگان وب سایت شما اجازه می دهد تا به راحتی محتوای شما را با دوستان خود تبلیغ و به اشتراک بگذارند. که سئوی شما را افزایش می دهد و تعامل کاربران را افزایش می دهد. دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی Algori pro برای وردپرس گوتنبرگ این افزونه وردپرس به شما امکان می دهد ترافیک خود را افزایش دهید، سئوی خود را بهبود بخشید، چندین نوع شبکه اجتماعی و سایر برنامه های تلفن همراه را هدف قرار دهید، کل ظاهر دکمه های خود را سفارشی کنید و موارد دیگر.

4. پست خودکارشبکه اجتماعی

Social Auto Poster یک افزونه عالی وردپرس است که حدود 29 دلار قیمت دارد. این پرداخت به شما امکان ارتباط نامحدود با حساب های مختلف خود درفیس بوک و توییتر و امکان پیوند دادن حساب وردپرس خود را با لینکدین، تامبلر، دلیش، فرندفید و بافر می دهد. برچسب ماشین اجتماعی این یک ایجاد کننده پست خودکار نسبتاً ابتدایی است، اما توانایی ایجاد پست های رسانه های اجتماعی از پست های منتشر شده قبلی را ارائه می دهد، که همه این افزونه ها را ارائه نمی دهد.

5. دکمه های اشتراک گذاری شبکه اجتماعی آسان برای وردپرس

Easy Social Share Buttons یک افزونه قدرتمند دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی برای وردپرس است.

40 مورد از محبوب ترین شبکه های اجتماعی از جمله:

دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی آسان برای وردپرس Facebook، Twitter، Google+، Pinterest، Linkedin، Digg، Stumbleupon، VKontakte، Tumblr، Reddit، Delicious، Buffer، Weibo، Xing، Pocket، Flattr، Odnokkassniki.ru، ManageWP .org، WhatsApp، Meneame، دکمه I love you، چاپ ، ایمیل، بلاگر، آمازون، یاهو میل، جی میل، AOL، نت اسکیپ، هکر نیوز، Evernote، Mail.ru، مای اسپیس، ویدئو، خط، فلیپ بورد، نظرات، جالب، اس ام اس، وایبر، تلگرام، اسکایپ، فیس بوک مسنجر، لایو ژورنال کاکائو، یک داستان، پاس، هاتینا، دونده، دوبان، ناور این افزونه انواع دکمه های دیگر را نیز در این مورد ادغام می کند: دکمه "لایک"، دکمه "بیشتر"، دکمه "اشتراک گذاری"، دکمه "نظرات" و غیره ... بهترین افزونه های شبکه اجتماعی وردپرس

6. یک پست قدیمی را احیا کنید

اگر مدتی است که وبلاگ نویسی کرده اید، بدون شک محتوای قدیمی زیادی دارید که نیاز به بهینه سازی دارد، بنابراین مخاطب جدیدی را به دست می آورید که محتوای شما برای آنها مناسب خواهد بود. Revive Old Best-In-Class Award با این حال، جستجو در بایگانی شما نیز می تواند زمان زیادی را ببرد. افزونه Revive Old Post Pro همچنین به خودکارسازی فرآیند اشتراک‌گذاری خودکار مقالات قدیمی در حساب‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی کمک می‌کند.

همچنین نحوه نمایش اخطار در مقالات قدیمی شبکه اجتماعی  وردپرس

نسخه اصلی این افزونه رایگان است، اما سه نسخه پولی برای پرداخت یک بار در دسترس است. به روز رسانی "شخصی" را می توان در یک وب سایت یا وبلاگ استفاده کرد و توانایی فیلتر کردن مقالات بر اساس دسته بندی، کوتاه کردن خودکار URL ها و تولید هشتگ بر اساس برچسب ها را اضافه می کند. نسخه "تجاری" قابلیت پیش برنامه ریزی آیتم ها و مجوز سه سایت مختلف را به ارمغان می آورد.

افزونه های ارسال خودکار وردپرس

در اینجا بهترین افزونه های ارسال خودکار وردپرس آورده شده است:

  1- احیای پست قدیمی شبکه اجتماعی

افزونه Revive Old Post که به طور خودکار مقالات جدید و قدیمی شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. زمانی که برای اولین بار افزونه را نصب می کنید باید آن را تنظیم کنید، سپس این افزونه وردپرس به طور خودکار در صفحات شما منتشر می شود. Revive Old Post دارای بسیاری از ویژگی های جالب است که به شما امکان می دهد مقالات خاصی را در بازه های زمانی خاص با دقت به اشتراک بگذارید. برخی از چیزهایی که می توانید سفارشی کنید: بین پست ها، کنترل سن بعد تعداد پست های ارسال شده در روز، تعداد دفعاتی که می توان همان پست را منتشر کرد، قالب بندی پست ها و موارد دیگر. همچنین می توانید یک زمانبندی سفارشی ایجاد کنید و ترافیک ایجاد شده توسط این افزونه Google Analytics را ردیابی کنید. Revive Old Post یک راه حل واقعاً ساده است، به این معنی که شما فقط باید یک بار آن را راه اندازی کنید و شامل همه موارد اشتراک گذاری اجتماعی می شود. با توییتر، لینکدین، زینگ و تامبلر کار می کند. افزونه های ارسال خودکار وردپرس

2- Revive Network

به غیر از به اشتراک گذاری کار خود، اکنون می توانید محتوای ارزشمند را از منابع دیگر نیز به اشتراک بگذارید. Revive Network به شما کمک می کند این کار را به صورت خودکار انجام دهید. حساب‌های رسانه‌های شبکه اجتماعی خود را اضافه کنید، فیدهای RSS وبلاگ‌هایی را که می‌خواهید مقاله‌هایشان را به اشتراک بگذارید کپی کنید، و زمان/فاصله‌های ارسال خودکار را تنظیم کنید. افزونه Revive Network برای فیس بوک و توییتر طراحی شده است و به شما امکان می دهد هر تعداد فید وبلاگ را که می خواهید اضافه کنید. همچنین می‌توانید متنی را که با هر مقاله به اشتراک گذاشته می‌شود سفارشی کنید و اجازه ردیابی از طریق پیوندهای UTM را بدهید تا سایت‌هایی که محتوای شما را به اشتراک می‌گذارند، آنها را به عنوان یک ارجاع‌دهنده در Google Analytics ببینند.

3- CoSchedule

این افزونه CoSchedule به شما کمک می کند پست های وبلاگ خود را با رسانه های اجتماعی همگام سازی کنید. تقویمی را ارائه می دهد که در آن می توانید روزها و ساعات بهینه را برای برنامه ریزی پست ها و پست های خود انتخاب کنید. تقویم را می توان به راحتی با کدگذاری رنگ و گزینه های کشیدن و رها کردن سفارشی کرد.   CoSchedule شبکه  اجتماعی زیادی را ارائه می دهد که می توانید پست های خود را در آنها به اشتراک بگذارید: Twitter، LinkedIn، Google+، Buffer، Tumblr و Pinterest. همچنین به شما امکان دسترسی به گزارش های تجزیه و تحلیل دقیق برای تمام پروفایل های رسانه های اجتماعی شما را می دهد.

4- NextScripts

NextScripts یک افزونه رایگان است که با هزاران ادغام شبکه اجتماعی همراه است. این به شما امکان می دهد پست های جدید و قدیمی را با ارسال مجدد خودکار آنها در کانال های خود به اشتراک بگذارید. همچنین به طور خودکار نظرات و ذکرها را از رسانه های اجتماعی به عنوان نظرات وردپرس وارد می کند.   شما می توانید انتخاب کنید چه چیزی پست شود، چه چیزی پست نشود و چه زمانی پست شود. این گزینه ها را تنها با چند کلیک تنظیم کنید و NextScripts بقیه کارها را برای شما انجام خواهد داد.

5 - AccessPress Social Auto Post

یک افزونه ممتاز AccessPress Social Auto Post که به طور خودکار محتوای وب سایت شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. با استفاده از این افزونه، همه چیز بسیار ساده است: (1) نمایه های رسانه هایشبکه  اجتماعی خود را در جایی که می خواهید محتوای شما به اشتراک گذاشته شود، تنظیم کنید، و (2) انتخاب کنید که کدام محتوا باید به طور خودکار پست شود. این افزونه به شما امکان پیکربندی حساب های نامحدود را می دهد، بنابراین اگر سه حساب فیس بوک دارید، می توانید از همه آنها استفاده کنید. با این حال، محدود به فیس بوک، توییتر، لینکدین و تامبلر است. می‌توانید قالب پست‌ها را تنظیم کنید، ارسال خودکار را برای مقالات/صفحات/دسته‌های خاص فعال/غیرفعال کنید، پست خودکار را برای مقالات جدید تنظیم کنید، و بسیاری از کارهای جالب دیگر را با این برنامه انجام دهید.

6- Blog2Social

Blog2Social یک افزونه ممتاز است که می تواند به بسیاری از شبکه اجتماعی از جمله توییتر، لینکدین، پینترست و حتی برخی از پلتفرم های غیرمعمول مانند Medium متصل شود. یک نسخه رایگان از Blog2Social وجود دارد، اما برای دسترسی به قابلیت زمان بندی کامل باید برای یک طرح پولی ثبت نام کنید. با این حال، Blog2Social می تواند تقریباً هر کاری را که نیاز دارید انجام دهد. می‌توانید از آن برای ایجاد آسان پست‌هایی که با مشخصات هر شبکه اجتماعی مطابقت دارند، زمان‌بندی آن پست‌ها، خودکار کردن تکرار آن پست‌ها و پیگیری موفقیت پست‌های خودکار خود در هر شبکه استفاده کنید.  

۷- محتوای نلیو در شبکه اجتماعی وردپرس

محتوای Nelio دارای یک تقویم کامل سرمقاله و همچنین ویژگی‌های زمان‌بندی و انتشار خودکار است که به شما امکان می‌دهد تمام محتوای برنامه‌ریزی شده خود را در یک نگاه ببینید. همچنین دارای یک دستیار محتوای مجازی است که به طور خودکار استراتژی های بازاریابی محتوا مانند برچسب گذاری صحیح پست ها و پیوند دادن به مقالات در وبلاگ شما را پیشنهاد می کند. محتوای Nelio با فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، لینکدین و موارد دیگر سازگار است.

8- پوستر خودکارشبکه  اجتماعی

Social Auto Poster یکی دیگر از افزونه های خودکار پست وردپرس است که با پست های کاملاً خودکار ارائه می شود. شما می توانید همه چیز را در مورد این افزونه سفارشی کنید زیرا هر جزئیات مربوط به ترافیک شما اهمیت دارد. این افزونه انعطاف پذیر است، به شما امکان می دهد پست های جدید و همچنین پست های قدیمی را به صورت خودکار منتشر کنید. با هر فرمتی کار می کند: پست، صفحه، نوع پست سفارشی و حتی محصولات تجارت الکترونیک. همچنین برنامه ریزی سفارشی را ارائه می دهد، اگر روزها و ساعات ارسال مناسبی دارید. این افزونه را می توان در چندین حساب رسانه شبکه اجتماعی استفاده کرد و با فیس بوک، توییتر، لینکدین، تامبلر، اینستاگرام و پینترست سازگار است.

9- پوستر میکروبلاگ شبکه اجتماعی

افزونه Microblog Poster به شما این امکان را می دهد که پست های جدید خود را به طور خودکار در رسانه های شبکه اجتماعی ارسال کنید و پست های قدیمی خود را مجدداً به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، اگر چندین اکانت در یک شبکه اجتماعی دارید، می توانید از همه آنها استفاده کنید. همچنین، می‌توانید پست‌ها را بر اساس دسته‌ها فیلتر کنید و گزارش‌ها را دنبال کنید تا فرآیند ارسال خود را به طور خودکار نظارت کنید. منتظر نظرات وپیشنهادات شما هستیم. مقاله طراحی سایت
An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙